Omnia HD a serwis - przygody

  • 79 Odpowiedzi
  • 9512 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 11, 2009, 21:31:09 »
Na koniec powiem tylko tyle że to ostatni mój sprzęt firmy Samsung.
Powracam ponownie do Noki, ponieważ chociaż tam nie miałem takich problemów z serwisem.

kupować telefon ze wzgledu na serwis  :grin: to idz krok dalej kup sobie nie psujący sie telefon polecam nokie 3210 nie jedną libację przeżył  :E , ja nie mam zamiaru zmieniac swojej Mega wypasionej omni na cokolwiek gorszego
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline artnat

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i780, i9000
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 11, 2009, 22:36:03 »
Do autora tematu - dzwoń na portiernię Samsunga, proś z działem reklamacji i z nimi gadaj. Z CCS nie ma co gadać. Mówili, że telefon już naprawiony, a 20 dni od ich daty otrzymania jeszcze nie mieli płyty głównej, a na stronie zmienili info, że już naprawione.

Artnat - wiesz, rozni ludzie pracuja na infolini. Zalezy na kogo trafisz, na tyle ci pomoze. Ale te osoby nie maja mocy decyzyjnej wiec jak kolwiek sie nie zgadzasz z decyzja serwisu / masz zastrzezenia do jego dzialania to I tak otrzymasz numer faksu do dzialu reklamacji.

A na pismo z uokik wykwalifikowany pracownik I tak znajdzie odpowiedz - zawsze czegos bedzie brakowac w pismie.

Już o tym rozmawialiśmy w innym temacie. Po prostu ktoś odkopał moją wypowiedź i zacytował.

Jak widać moje doświadczenie nie jest jednostkowe i jednorazowe. Bałagan w serwisie i w Samsungu jest faktem.
Lubię mój telefon, ale zepsuł się niedługo po kupnie, a obsługa klienta była tragiczna - to mnie nie nastawia pozytywnie do Samsunga. Do tej pory korzystałem z telefonów SE (intensywnie) i nie miałem żadnej potrzeby kontaktowania się z obsługą klienta. Rodzina korzysta albo z SE, albo z Nokii i również nie było problemów. Pewnie ich serwisy też są beznadziejne (wśród nich jest też prawdopodobnie CCS), ale moje doświadczenia z Samsungiem nie są na dzień dzisiejszy najlepsze, a firma  nie zrobiła nic, by zatrzeć niemiłe wspomnienie. Śmiem twierdzić, że jedyną porządną osobą tam pracującą jesteś Ty.


I jeszcze jedno - telefon na portiernię jest chyba magiczny, bo NIE MA go u mnie w gwarancji, tak samo jak informacji o przedłużeniu naprawy, która wg Samsunga rzekomo tam jest. Gwarancja w wypadku naprawy zresztą i tak JEST W SERWISIE, więc nie ma jak sprawdzić tego numeru telefonu, jeśli ktoś nie przewidywał problemów i nie zapisał wcześniej. Wierz mi, szukałem tego numeru bardzo długo.

Możesz się Slawrunia śmiać z wybierania telefonu ze względu na serwis - wiadomo, że większość jest pewnie podobna,nie tylko w sferze GSM/PDA, ale chodzi też o pewne zasady i wspieranie pieniędzmi firmy, która nie sprostała naszym oczekiwaniom. Ja więcej Samsunga nie będę wspierał pieniędzmi, bo nadal pozostał mi niesmak po kontaktach z nimi i z serwisem.

Ludzie i po co bić pianę? Moj I780 był sobie spokojnie 3 tygodnie w naprawie. Wymienili mi płytę głowną i jest ok. Myślę, że trochę spokoju przyda się nam wszystkim. Wyluzujcie. :)

Tak, niech pociągi PKP przyjeżdżają z godzinnym opóźnieniem. Niech policja przyjeżdża po 4 godiznach do interwencji. Niech wszyscy się spóźniają. Po co się kłócić? Lepiej być potulnym barankiem i robić co każą.
W gwarancji Samsung się zobowiązał do naprawy w ciągu 14 dni. Jeśli nie są w stanie zakończyć naprawy, to zobowiązali się dostarczyć nowy telefon. Ty czekałeś 3 tygodnie, ja 45 dni. Nie po to wywaliłem ciężko zarobione pieniądze na telefon, który jest mi potrzebny, żeby z niego nie korzystać przez półtora miesiąca.

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 11, 2009, 22:56:15 »
.... no i wlasnie  tak to bywa  z serwisami    ... nie ma czesci do naprawy   bo  od producenta   czas realizacji 7 dni roboczych   a i  takie  wlasnie fora nakrecaja   ludzi  na wymiane bo zapisu jako takiego nie ma  ...a niestety  przyjecia   u sprzedawcy sprzetu  to nic innego jak przekazanie do serwisu zewnetrznego     .... tylko prawda jest taka    ze niecieszyl bym sie  na wiesc o nowym    bo przeciez to sprzet typu "refurbished" myslicie ze jak  cos trafi do serwisu   to co wymiana a ze starym amba fatima  ?     Wpuszczany jest ponownie  w obieg  ... sam pracuje  w serwisie  ... i czesto widze jak to  "człeniu" rozdziera  gębe  bo  mu sie spieszy. wowczas na  takie zatkaj mordy jest sposob  - spadek po poprzednim kliencie  ... i jest spokoj

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 12, 2009, 07:45:16 »
wszystkim piszącym o wyluzowaniu czy bezsensownym nakręcaniu życzę aby wam się zepsuło to co najczęsciej uzywacie najlepiej komputer , choćby wentylator w karcie graficznej i niech sprowadzają go 7dni roboczych z taiwanu a na wymianę karty graficznej czekajcie kolejne 3tygodnie a potem 2tygodnie niech testują. dopiero wtedy skumacie problem.
znam działania wiekszosci firm nie tylko serwisów przyjmują zamówienia choć wiedzą ze nie są w stanie ich zrealizować szefostwo zawsze mowi klient moze poczekac a my musimy miec zagwarantowaną robotę i przeciągają az klient zacznie bić pianę i stwarzać problemy i zaczynają robić od tych bijących pianę.
 
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 12, 2009, 11:05:39 »
.. heheeh   dlatego sam sobie panem  .. jak mi sie cos  zepsuje   to sobie sam naprawiam   gwarancyjnie  :P
...a wiadome  wszem i wobec    ze najlepiej to sie robi  samemu dla siebie  ;)


Co  do kompa  to wystarczy okresowy przeglad  ..   i jak to sie mowi jak dbasz o sprzet tak on dba o ciebie  - bynajmniej w realnym zyciu ma to odbicie  :P

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 12, 2009, 12:08:17 »
tak czułem ze to mądrości osob ktore myślą że to ich nie dotyczy , albo  poprostu mało uzywają urządzen

.. heheeh   dlatego sam sobie panem  .. jak mi sie cos  zepsuje   to sobie sam naprawiam   gwarancyjnie  :P
...a wiadome  wszem i wobec    ze najlepiej to sie robi  samemu dla siebie  ;)


sasiedzi kupili volvo xc60 za 150tys pekł blok wymienili im silnik, ktory potem znowu robil problemy i wymienili im samochod na nowy (nie spadek po poprzednim kliencie )
rozumiem ze wobec twojej logiki,  bys sobie sam blok zespawał jako ze najlepiej sam dla siebie  :mysli:
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 12, 2009, 12:16:36 »
..... hehe  a masz to na papierze  ze to nowka  ? niesmgana  ? ..  urzadzenia te sa naprawiane odswierzane i pakowane ponownie   remanufacured   liczniki zerowane ,  wiem cos  o tym  bo  takie  rzeczy wydaje  klientowi  .... i czasem az  smiac mi sie  chce     jak znam historie urzadzenia   ... ale  grunt  to to ze klient ma  "banana " na ustach  ....

Nawet jak robisz  zwrot czesci do dystrybutora    to  i tak   pozneij jedzie do fabryki naprawczej i wraca  jako przedsprzedaz  proste  ....  samo zycie   ....

Jako serwisant realizujacy   naprawy gwarancyjne  sam sobie zamiawiam czesci i sam naprawiam  ...... jak cos  widze ze nie tak   to dobijam urzadzenie  i wymieniam bebechy  ... skrajnie obudowe    powolujac sie  na uszkodzenie  zatrzaskow  podczas demontarzu  - wszystko sprawienie  gwarancyjnie  :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2009, 12:18:07 wysłana przez tranzystor »

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 12, 2009, 13:15:04 »
Jako serwisant realizujacy   naprawy gwarancyjne  sam sobie zamiawiam czesci i sam naprawiam  ......

no i wszystko jasne serwisant, mądrala pełni gębą bo oczekiwanie i olewanie go nie dotyczy :-|



Napisane: Sierpień 12, 2009, 12:37:44
jeśli jest już akceptacja że będzie wymieniony to wyciśnij jeszcze numer wniosku na wymianę.

dzwoniłem powiedziała ze numeru wniosku nie ma ale wymiana bedzie bo rozmawiala z dyrektorem technicznym i do konca tygodnia ma byc
chyba az tak w zaparte by nie klamali ?
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 12, 2009, 23:37:14 »
dzwoniłem powiedziała ze numeru wniosku nie ma ale wymiana bedzie bo rozmawiala z dyrektorem technicznym i do konca tygodnia ma byc
chyba az tak w zaparte by nie klamali ?

zdarza się im. wczoraj bodaj do kolegi zadzwonił klient który się ocknął że telefonu zapomniał odebrać z gwarancji. oddany do naprawy pod koniec kwietnia. po zapytaniu się mailowym okazało się że "oczekuje na części"... LOL. A w dniu następnym już go wysłali. Gdyby nie bat to by nic nie robili. A i jeszcze jedno ważne info - serwis Tele RR Office, jeden z serwisów samsunga ma baaardzo duże kłopoty pieniężne, odradzam wizyty w tych punktach...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 13, 2009, 07:32:54 »
poczekam do poniedziałku chcę sobie wyrobić ostatecznie zdanie na ich temat, po prostu nie wierze ze tak mozna klamac do bólu.

samsung ma coraz lepsze sprzety i nie zamierzam z niego rezygnować przez serwis, ale jest jakiś inny gdzie warto przyszłościowo odesłać zeby ominąć ccs ?
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 13, 2009, 14:10:59 »
poczekam do poniedziałku chcę sobie wyrobić ostatecznie zdanie na ich temat, po prostu nie wierze ze tak mozna klamac do bólu.

samsung ma coraz lepsze sprzety i nie zamierzam z niego rezygnować przez serwis, ale jest jakiś inny gdzie warto przyszłościowo odesłać zeby ominąć ccs ?


niedługo autoryzowanym będzie też regenersis w jankach... więc będziesz miał wybór :mrgreen: między zueem a mniejszym zuem :P
napisałem ci na PW informacje...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 13, 2009, 14:25:23 »
no to pozamiatane,
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline waldemarz

  • 33
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 13, 2009, 22:52:07 »
kupować telefon ze wzgledu na serwis  :grin: to idz krok dalej kup sobie nie psujący sie telefon polecam nokie 3210 nie jedną libację przeżył  :E , ja nie mam zamiaru zmieniac swojej Mega wypasionej omni na cokolwiek gorszego
Posłuchaj czasami i ze względu na serwis wybiera się zakup jakiegoś sprzętu. Serwis też jest ważny bo tak naprawdę nie ma sprzętu który sie nie psuje. Oczywiście to był moj wybór kupując Samsunga bo też mi się podobał i miał to wszystko co potrzebowałem, ale ważne jest też dobre traktowanie klienta. Serwis też reprezentuje daną firmę.
Poprostu ja na dzień dzisiejszy mam złe doświadczenia z serwisem samsunga i taka jest moja opinia.
Po odebraniu sprzętu i stwierdzeniu że coś jest nie tak z głośniczkiem podjechałem do CCS z prośba o sprawdzenie co jest przyczyną i zamiast przeprosić i sprawdzic to mnie olano i kazano oddać tam gdzie dawałem do naprawy i koniec. Więc mówię że tu oddałem a szanowny pan technik powiedział krótko " nie mamy teraz BOK do końca sierpnia i proszę wysłać do nas telefon do reklamacji.
Zrobiłem tak i powiem tylko tyle ze będę znowu czekał nie wiadomo ile bo sprzęt dotarł do serwisu ale jeszcze go niezarejestrowali.
Więc tak jak poprzednio minie znowu kilka dni na rejestrację sprzętu, a potem dopiero od daty rejestracji będę czekał do 14 dni na naprawę ( wymianę)  głupiego głośniczka.
I to właśnie mi się nie podoba.

Bez urazy dla pracowników serwisów, ale czasami należy mieć ludzkie podejście.
Ja wiem że w Polsce to jeszcze trudne, ale jednak mam nadzieję że nie będziemy traktowani jak zło konieczne.

"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami".

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 14, 2009, 22:31:00 »
.... heheh   to proponuje  sie  zamienic  z jednym z serwisantow   .... jest taka masa sprzetu ze niedziw sie  ze tak  powiedział technik    sam cos  o tym wiem   wrocilem  po urlopie  to nie wiedzialem za co sie zabrac  tyle tego bylo  ....


a teraz na dodatek jest nie oszukujmy sie  sezon urlopowy wiec prawdopodobnie   jest skąpa obsada   .....

*

Offline waldemarz

  • 33
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 15, 2009, 23:20:14 »
.... heheh   to proponuje  sie  zamienic  z jednym z serwisantow   .... jest taka masa sprzetu ze niedziw sie  ze tak  powiedział technik    sam cos  o tym wiem   wrocilem  po urlopie  to nie wiedzialem za co sie zabrac  tyle tego bylo  ....
a teraz na dodatek jest nie oszukujmy sie  sezon urlopowy wiec prawdopodobnie   jest skąpa obsada   .....

Ja to wszystko rozumiem tylko wiesz co oznacza oddac sprzet do naprawy i po naprawie stwierdzic ze teraz nie działa inna rzecz i znowu czekac na naprawe.
Bez tego sprzetu jestem juz prawie miesiac i dlatego szlag mnie trafia.
W dodatku widze ze CCS sprzet moj dostało od kuriera DHL , a nadal nie jest w CCS zarejestrowany do naprawy. Czyzbym znowu musiał napierw czekac kilka dni na rejestrację a potem dopiero na naprawe?
To własnie mnie złości.
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami".

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 16, 2009, 01:55:35 »
A mnie zastanawia,ze jak mijaja terminy i jestescie zlewani to czemu nie robicie pewnych rzeczy oficjalnie. Nie piszecie pism,nie uderzacie do rzecznika praw konsumenta tylko bawicie sie w telefonicznia ciuciubabke.

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 16, 2009, 09:00:26 »
Ja  tam  moge powiedziec oficjalnie  - tyle ze  pani  ania na  sluchawce  to i tak  powie  swoje  .... serwisant nie ma kontaktu  praktycznie  z klientem   podpisuje sie numerem  .... i to wszystko


*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 16, 2009, 09:44:18 »
A mnie zastanawia,ze jak mijaja terminy i jestescie zlewani to czemu nie robicie pewnych rzeczy oficjalnie. Nie piszecie pism,nie uderzacie do rzecznika praw konsumenta tylko bawicie sie w telefonicznia ciuciubabke.
pewnie dlatego ze nie jestem nadgorliwy i mialem nadzieje ze i tak w miesiac zrobią wiec co bede pisal
ale jak w poniedzialek nie powie mi gdzie jest telefon to sie zbiore i napisze do samsunga, serwisu i uokik (jak sie zbiorę)
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 16, 2009, 12:15:17 »
To zrozumiale,kazdy ma nadzieje,ze zostanie normalnie,uczciwie potraktowany,ale niestety zyjemy w kraju w ktorym na pierwszym miejcu jest cwaniactwo i jak sie oficjalnie nie uderzy,nie postraszy to zlewaja.
Chodzi mi o to,zeby miec dokumentacje,dowod bo w razie konfrontacji z rozmowy telefonicznej mozna sie wykpic.

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 16, 2009, 13:07:38 »
pamietaj ze papier mogą olać, rozmowe nagraną telefoniczną tez, bo to kraj cwaniaków a cwaniaki wiedzą ze nie bedziesz sie sądził bo taniej i szybciej wyjdzie nowy kupić,

a firmy placą kary różne w tym i UOKIK i podejmują je jako decyzje biznesowe bo bardziej oplaci sie np. zanieczyscic srodowisko i dostac 10mln kary i zarobić miliard niz byc ekologicznym malo konkurencyjnym i zarobić 100mln



 
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 16, 2009, 21:45:27 »
Tak tylko jesli sprawa zajmie sie Rzecznik Praw Konsumenta i oile dzieki temu wczesniej nie zmieknie im rura i sprawa znajdzie swoj final w sadzie to rzecznik bedzie ja pilotowal a Ty nie stracisz na nia zlamanego grosza. Papier to papier,jak cos na nim jest,ktos sie podpisal i nie dotrzymal terminow to nie tak prosto sie wykpic,a zawsze to dowod,a rozmowa telefoniczna to dupa,chyba,ze je nagrywasz.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 16, 2009, 23:51:09 »
Tak tylko jesli sprawa zajmie sie Rzecznik Praw Konsumenta i oile dzieki temu wczesniej nie zmieknie im rura i sprawa znajdzie swoj final w sadzie to rzecznik bedzie ja pilotowal a Ty nie stracisz na nia zlamanego grosza. Papier to papier,jak cos na nim jest,ktos sie podpisal i nie dotrzymal terminow to nie tak prosto sie wykpic,a zawsze to dowod,a rozmowa telefoniczna to dupa,chyba,ze je nagrywasz.

horde... gdyby IMO miało się rozbijać o sądy to i tak nie ma szans z korporacją... Której dochód roczny to połowa PKB w polsce. uwierz, oni mają siłę...

po za tym jakie terminy i prawo? pokaż zapisy na papierze, konkretne punkty ustawy.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 17, 2009, 00:11:29 »
Korporacja,korporacja prawo z tego co sie orientuje obowiazuje wszystkich.
Nie jestem od tego,zeby szukac i cytowac ustawy,poza tym nie chce mi sie grzebac i udowadniac.
Jesli sa zapisy o terminach naprawy i mam udokumentowane,ze gwarant sie nie wywiazuje albo nie reaguje na niezgodnosc towaru z umowa to sa to sprawy oczywiste. I nie pisz o wykwalifikowanych pracownikach,bo kazdy srednio zorientowany rzecznik styka sie i dobrze radzi z takimi sprawami.
Przez takie bledne podejcie wiele osob sobie odpuszcza,bo jak to mozna wygrac z wielka korporacja.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 17, 2009, 00:24:11 wysłana przez horde »

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 17, 2009, 00:27:28 »
Korporacja,korporacja prawo z tego co sie orientuje obowiazuje wszystkich.
Nie jestem od tego,zeby szukac i cytowac ustawy,poza tym nie chce mi sie grzebac i udowadniac.
Jesli sa zapisy o terminach naprawy i mam udokumentowane,ze gwarant sie nie wywiazuje albo nie reaguje na niezgodnosc towaru z umowa  to sa to sprawy oczywiste. I nie pisz o wykwalifikowanych pracownikach,bo kazdy srednio zorientowany rzecznik styka sie i dobrze radzi z takimi sprawami.

dobrze to sobie radzi każdy dział w każdej firmie ze zbywaniem rzeczników. a rzecznik też człowiek i po którymś tam zbyciu trafia na kamień i odpuszcza.

po drugie, jesteś kolejną osobą która myli odpowiedzialność gwarancyjną a odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową (za którą odpowiada sprzedawca)

po trzecie, gdzie masz zapis o terminach? Akurat w Samsungu jest zapis o "możliwie krótkim terminie nie przekraczającym 14 dni od daty dostarczenia do APS" - gdzie w dalszych punktach jest opisane co dalej? Nigdzie.  Podaj podstawę prawną do roszczeń.

Pamiętaj, każda duża firma ma własny sztab prawników którzy pracują na to by nie była firma stratną...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 17, 2009, 07:50:38 »
Niczego nie myle, moze zle sie wyrazilem,pisalem o roznych mozliwosciach "ugryzienia" danej sprawy, w tym o niezgodnosci towaru z umowa.
Rzecznik jesli dostanie taka sprawe to nieczego sobie nie "odpuszcza", bo po prostu nie moze, radzilbym sie zapoznac blizej z charakterem
pracy danych osob, a pozniej sie wypowiadac.
Podstawa prawna, pisalem Tobie juz wyzej. Jak sam cytujesz gwarant podaje terminy naprawy, jesli sie z nich nie wywiazuje to chyba jest jasne.
No i takim wlasnie mysleniem mamy co mamy a firmy nas olewaja. To, ze ma sztab prawnikow jeszcze nie oznacza, ze potrafia sie wykrecic ze wszystkiego.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 17, 2009, 07:53:33 »
Jak sam cytujesz gwarant podaje terminy naprawy, jesli sie z nich nie wywiazuje to chyba jest jasne.

wiesz, wszystko jest ok, tylko wskaż mi zapis co się dzieje gdy gwarant nie dopełni zobowiązań? jestem tego bardzo ciekaw, chętnie moim klientom bym dawał odpowiedni paragraf. Od razu powiem że w samej karcie gwarancyjnej nie ma zapisu co się się dzieje z urzadzeniem po przekroczeniu 14 dni.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 17, 2009, 09:06:23 »
Prosciej, trzeba bylo oddac sprzedawcy jako niezgodnosc towaru z umowa i on sie z tym wozi i ma na konkretne terminy na wymiane, czy tez naprawe urzadzenia.
Ok, gwarancja jako dobrowolne zobowiazanie gwaranta, ale jest jeszcze kodeks cywilny i odpowiednie zapisy.
Nie jestem specjalista w tym temacie, jak bede mial okazje zapytam rzecznika, ale na pewno nie jest tak, ze gwarant moze sobie zlewac podane przez siebie terminy.

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 17, 2009, 09:18:20 »
wlasnie jest jakas rekojmia 14dni i sprzedawca oddaje kase albo nowy, musze sie do informowac na przyszłość i warunek w dobrym sklepie i pod nosem zeby sie dało wyegzekwować

Od razu powiem że w samej karcie gwarancyjnej nie ma zapisu co się się dzieje z urzadzeniem po przekroczeniu 14 dni.
@beju nie rań moich uczuć co po 14dniach jak nie naprawili ? znaczy ze nie dają rady, pozostaje dac nowy albo oddac kase
co proponujesz ze cichy zapis samsunga brzmi 14dni a potem 3miesiace ?
 kazdy sad i prawnik dojdzie do jednego nowy sprzet albo kasa nie widze innych rozwiazan ale zaproponuj co samsung mogłby zrobic po 14dniach innego ?
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 17, 2009, 10:16:06 »
Prosciej, trzeba bylo oddac sprzedawcy jako niezgodnosc towaru z umowa i on sie z tym wozi i ma na konkretne terminy na wymiane, czy tez naprawe urzadzenia.

Horde - każdemu dokładnie tak samo mówię. Rękojma/Niezgodność towaru jest dużo lepiej opisana w prawie polskim i można w niej zastosować bezwzględny zamordyzm sprzedawcy, który jest usidlony polskim prawem - 14 dni i uznaje roszczenia za zasadne i przychyla się do żadań klienta - ja w ten sposób wygrałem z play z toshibą. Dwa razy była w serwisie bez skutku a potem skierowałem ją na niezgodność, postraszyłem rzecznikiem, załączyłem kopię korespondencji z panem Marcinem Gruszką i poskutkowało wymianą G500 na E51 przez play (a nie wymianę sprzętu przez gwaranta)

Cytuj
Ok, gwarancja jako dobrowolne zobowiazanie gwaranta, ale jest jeszcze kodeks cywilny i odpowiednie zapisy.
Nie jestem specjalista w tym temacie, jak bede mial okazje zapytam rzecznika, ale na pewno nie jest tak, ze gwarant moze sobie zlewac podane przez siebie terminy.

to jest najgorsze że tak naprawdę wszyscy mówią o zapisach, prawie, kodeksie cywilnym. Chciałbym w końcu przeczytać sentecję i wyciąg z prawa dotyczącego gwarancji. Mógłbym mając takie materiały się nawet pokusić na sklejenie wszystkiego i przygotowanie [mega-faq] dotyczącego tego zagadnienia.


wlasnie jest jakas rekojmia 14dni i sprzedawca oddaje kase albo nowy, musze sie do informowac na przyszłość i warunek w dobrym sklepie i pod nosem zeby sie dało wyegzekwować

właśnie... rękojma, nie gwarancja. Podkreślam już któryś n-ty raz, to sa dwie oddzielne rzeczy i dwa oddzielne, odpowiedzialne podmioty (rekojma/niezgodność - sprzedawca; gwarancja - gwarant)

Od razu powiem że w samej karcie gwarancyjnej nie ma zapisu co się się dzieje z urzadzeniem po przekroczeniu 14 dni.
@beju nie rań moich uczuć co po 14dniach jak nie naprawili ? znaczy ze nie dają rady, pozostaje dac nowy albo oddac kase
co proponujesz ze cichy zapis samsunga brzmi 14dni a potem 3miesiace ?
 kazdy sad i prawnik dojdzie do jednego nowy sprzet albo kasa nie widze innych rozwiazan ale zaproponuj co samsung mogłby zrobic po 14dniach innego ?

też tak uważam, nie moja wina że tną w (w co tylko pomyślisz). Też uważam że gdy nie potrafią powinni wymienić. ale to nie ode mnie zależy polityka firmy przecierz.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 17, 2009, 10:54:39 »
oddałem sprzet do sklepu bez gwarancji nie przyjmą wiec dalem z gwarancją

po czym stwierdzic czy to  reklamacja towaru niezgodnego z umową czy naprawa gwarancyjna ?

Jeśli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie doprowadzenia towaru wadliwego do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

dalem zeby naprawił.

Napisane: Sierpień 17, 2009, 10:20:26
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,6387275,Zasady_udzielania_odpowiedzi_na_reklamacje.html

Czego powinien zażądać konsument?

Konsument w razie wystąpienia wady towaru może żądać od sprzedawcy doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy (art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Składając reklamację kupujący nie powinien ograniczyć się do zgłoszenia wystąpienia wady - powinien także wystąpić do sprzedawcy z przynajmniej jednym z tych żądań. Jeśli sprzedawca do takiego żądania nie ustosunkuje się w terminie 14 dni, to jest to równoznaczne z jego uznaniem (art. 8 ust. 3 ustawy).



Napisane: Sierpień 17, 2009, 10:38:38
dodzwonilem sie do rzecznika bardzo mily gosc jak sie nie mozecie dodzwonic do wlasnego polecam tego

Biuro rzecznika Kościerzyna   Powiatowy Rzecznik Konsumentów
83-400 Kościerzyna
ul. Swiętojańska 5
tel.: (058) 686 84 39; fax: (058) 680 18 58
pow-koscierzyna@home.pl

dalsze sprawy trezba zalatwiac u wlasnego

http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/art11.html

powiedzialem ze oddalem do naprawy w sklepie a oni odeslali na gwarancji i czekam juz miesiac

zapytal sie tylko czy powiedzialem ze mają naprawić , oczywiscie tak powiedziałem powiedziałem ze mają naprawić flash

i podyktował mi co mam napisac do sklepu: ponaglenie o naprawę i ich brakiem ustosunkowania sie w ciagu 14dni

mam poczekac tydzien i zlozyc odstapienie od umowy i zwrot kasy   :ok:

mi robili cisnienie ja im dzisiaj zrobię
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB