PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: slawrumia w Sierpień 08, 2009, 14:31:43
-
Kilka rad:
1. Nie dzwońcie na infolinię Samsunga - szkoda czasu i nerwów, oni się na niczym nie znają, kłamią o uprawnieniach gwarancyjnych, nic nie wiedzą o sprawie, nie mają jak sprawdzić, nie powiedzą z kim się można kontaktować wyżej i mają klientów totalnie gdzieś.
2. Nie załatwiajcie niczego bezpośrednio z serwisem, który zawalił. W CCS nie ma w ogóle działającego telefonu dla ludzi z zewnątrz, na który można zadzwonić. Ludziom z placówek terenowych nie będzie zależało i centrali się nie będą narażali. W interesie serwisu jest kłamać co do daty naprawy, bo taniej wychodzi kupić część i wymienić niż kupić nowy telefon.
3. Pierwszy krok po przekroczeniu terminu naprawy przez serwis, to telefon do sekretariatu na Szturmowej w Warszawie - (22) 607 44 00 (nie ma na stronie, jest w panoramie firm). Poproście kogoś z działu reklamacji, przedstawcie sprawę, powiedzcie że przefaksujecie dokumenty jak podadzą numer. Nazwisk osób w tym dziale nie będę podawał, bo to dane osobowe, ale jak się spytacie sekretarki, to Wam pewnie powie.
4. Zawsze w faksie podawajcie numer telefonu, pełne dane kontaktowe i faksujcie dowody (rachunki, pokwitowania) nawet jeśli o nie nie proszą.
5. Męczcie pracowników dzwoniąc do nich na telefony, bo sami niczego nie dopilnują.
6. Walcie jak najszybciej do UOKiKu lub Federacji Konsumentów - nie ma co odkładać ich pomocy na później. Sprawy może nie przyspieszy, ale jak dostaną kilogram pism w danej sprawie, to coś się zmieni.
ten telefon to do sekretariatu ccs?
-
Ten telefon jest na recepcje samsung electronics polska. I nie jest on zadna tajemnica - jest w karcie gwarancyjnej. Tak samo numer faksu - 22 607 44 48 tez nie jest tajemnica bo tez jest podany.
Slawrumia - numer do serwisu ccs to 22 545 88 10 - ale I tak sie nie dodzwonisz, podobnie jak do tele rr office.
Artnat - wiesz, rozni ludzie pracuja na infolini. Zalezy na kogo trafisz, na tyle ci pomoze. Ale te osoby nie maja mocy decyzyjnej wiec jak kolwiek sie nie zgadzasz z decyzja serwisu / masz zastrzezenia do jego dzialania to I tak otrzymasz numer faksu do dzialu reklamacji.
A na pismo z uokik wykwalifikowany pracownik I tak znajdzie odpowiedz - zawsze czegos bedzie brakowac w pismie.
-
CYFROWE CENTRUM SERWISOWE
ul.Taneczna 18 c
02 - 829 Warszawa
infolinia : 22 545 88 10
fax : 22 545 88 11
dzwonilem idzie sie dodzwonic niestety opowiadają co im slina na jezyk przyniesie niestety terminu nawet przyblizonego nie potrafią podać mam czekac na wymianę softu w nieskonczoność
powiem tylko ze 13 lipca oddalem do naprawy w serwisie w rumi a przyjeli go 20go w warszawie
a na stronie piszą
bezpłatny i szybki transport telefonów przesłanych do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem firmy DHL Express. Transport odbywa się nocą, więc nie przedłuża czasu naprawy. DHL
minelo dwa i pol tygodnia a sprzet nie naprawiony na stronie piszą:
krótki czas napraw: 1 dzień roboczy, a w przypadku konieczności przedłużenia naprawy powyżej 4 dni powiadomienie e-mailem lub faxem
zarty sobie robią nic wiecej jakosc potwierdzona certyfikatami
-
Wiesz, oni I tak nie wiedza sami dokladnie co z twoja omnia jest. Podaja sprzeczne informacje, doprowadzilo to nawet do ostrej wymiany mailowej (oczywiscie obustronnie z kopia do przelozonych). Sam widzisz jaki jest skutek. Jak grochem o sciane.
w rumi jest punkt ccs? Czy dawales w sklepie? Jesli do operatora to liczy sie data z listu przewozowego a nie data przyjecia do sprzedawcy.
-
Jak cos to mam czysta karte wprawdzie od omnii ale do kazdego samsunga jest taka sama za piwo moge odstapic:)
-
Wiesz, oni I tak nie wiedza sami dokladnie co z twoja omnia jest. Podaja sprzeczne informacje, doprowadzilo to nawet do ostrej wymiany mailowej (oczywiscie obustronnie z kopia do przelozonych). Sam widzisz jaki jest skutek. Jak grochem o sciane.
w rumi jest punkt ccs? Czy dawales w sklepie? Jesli do operatora to liczy sie data z listu przewozowego a nie data przyjecia do sprzedawcy.
sklep i serwis napraw pogwarancyjnych
http://www.simserwis.pl/extra_info_pages.php?pages_id=5
13lipca sprzedawca 20przyjeli w ccs, co by sie nie liczyc jest po terminie
-
Ludzie i po co bić pianę? Moj I780 był sobie spokojnie 3 tygodnie w naprawie. Wymienili mi płytę głowną i jest ok. Myślę, że trochę spokoju przyda się nam wszystkim. Wyluzujcie. :)
-
CYFROWE CENTRUM SERWISOWE
ul.Taneczna 18 c
02 - 829 Warszawa
infolinia : 22 545 88 10
fax : 22 545 88 11
dzwonilem idzie sie dodzwonic niestety opowiadają co im slina na jezyk przyniesie niestety terminu nawet przyblizonego nie potrafią podać mam czekac na wymianę softu w nieskonczoność
powiem tylko ze 13 lipca oddalem do naprawy w serwisie w rumi a przyjeli go 20go w warszawie
a na stronie piszą
bezpłatny i szybki transport telefonów przesłanych do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem firmy DHL Express. Transport odbywa się nocą, więc nie przedłuża czasu naprawy. DHL
minelo dwa i pol tygodnia a sprzet nie naprawiony
Kolego na stronie CCS masz opcje sprawdzenia co sie dzieje z twoim sprzetem wejdź tam i sprawdź co z nim jest.
Druga sprawa to jak minął termin 14 dni od chwili zarejestrowania to zadzwon na infolinie samsunga i powiedz.
Moj też długo naprawiali, zadzwoniłem i zaraz była interwencja.
-
Status naprawy urządzenia
jest w trakcie testowania od tygodnia testują :-|
serwisant zabrał do chaty i testuje za miesiac odda
druga sprawa dzwonilem i mowili zebym jeszcze poczekał do poniedzialku i wtedy bedą interweniować
@beju pracuje w samsungu i tez interweniował :
Wiesz, oni I tak nie wiedza sami dokladnie co z twoja omnia jest. Podaja sprzeczne informacje, doprowadzilo to nawet do ostrej wymiany mailowej (oczywiscie obustronnie z kopia do przelozonych). Sam widzisz jaki jest skutek. Jak grochem o sciane.
na koniec powiem dla tych co nie wiedzą oddałem do naprawy bo sie flesh nie palił to małe światelko za 1$ co tu testować ? (pali nie pali pali nie pali mmh pali)
-
W grudniu 2008 oddawalem omnie na gwarancje to wymiane lcd i panelu dotykowego ccs zrobil w 3dni telefon odbierali od razu.Jak oddawalem w maju to czekalem 14dni w miedzyczasie nie moglem sie oczywsicie dodzwonic 15tego dnia zadzwonilem na infolinie samsunga i spytalem czy nalezy mi sie nowy telefon - konsultant odpowiedzial twierdzaca wiec od razu wyslalem maila zeby wymienili mi telefon na nowy itp. po 2dniach dostalem odpowiedz ze telefon zostanie wymieniony na nowy i po tygodniu sie tak stalo wiec jezeli chodzi o ccs to sa bani(rr jeszcze gorsi) ale jezeli chodzi o zapisy w karcie gwaranyjnej samsunga to nie wiem czy jakas inna firma ma okreslony czas na wykonanie naprawy.Wiec odemnie tu duzy plus bo np w nokii powiedza ze tel czeka na czesci a w samsungu jest 14dni i koniec.
-
dypek: niby wszystko ok. ale w karcie gwarancyjnej tak naprawdę nie ma zapisu co się dzieje po 14 dniach.
-
jak dla mnie to jednoznacznie brzmi kasa albo nowy sprzet (kasy nikt raczej chetnie nie odda bo jest cały łańcuszek tych co na tym zarobili)
-
w naszym pięknym kraju nie jest wszystko jednoznaczne jednak...
ostatnio i tak jest krok naprzód. dla osób które "sprawiają problemy i drążą sprawę" dorzucane są gadżety z okazji przedłużającej się naprawy, np pendrive 2 Gb lub nieśmigana obudowa.
-
krok naprzod ? dla tych co drążą, pendrive za 30zł lub obudowa ( pewnie za 30zł bo jak by była drozsza to pozostaje pendrive do wyboru) moze dla kogos kto kupje za 230 zł a nie za 2300 rownie dobrze mogą dac chorągiewke balonik i dlugopis albo rozbic to na 3 klientów, żenada po prostu
rozumiem ze 14dni dla samsunga to tak jak mi powiedzieli na infolini poczekac z tydzien wtedy będą interweniować, interweniować w koncu kiedys zrobią, a dla zawracających gitarę extra pendrive :-|
-
Beju ma racje rzecznik mowil ze jezeli producent w karcie sam nie oblozy sie sankcjami to mozemy mu skoczyc ale jednak samsung po 14 dniachwymienia te telefony wiec tu plus dla niego a ze ma badziewne serwisy to inna sprawa z reszta w przypadku przeroczenia terminu naprawy to serwis placi za wymiane telefonu nie producent.
-
skoro serwis przechwala sie na swojej stronie naprawami w 1 dzien to pewnie bez mrugniecia przystał na propozycje samsunga 14dni
i niech buli za nie wywiązywanie się z umowy,
jutro dzwonie do serwisu zapytam jeszcze ostatni raz kiedy bedzie zrobiony jak mnie znowu oleją ciepłym moczem to od razu meiluje i faxuje o nowy
-
najlepiej od razu faxem do działu reklamacji. 22 607 44 48.
-
ok
Napisane: Sierpień 09, 2009, 19:23:45
dzwonilem dzisiaj do ccs najpierw jakis bajer ze dotyk czy ekran wymienią i czekaja na czesci, to tlumacze ze sie flesh nie palił i nie ma nic wspolnego z ekranem, to poszla niby z technikiem pogadac i mowi ze sprzet bedzie do wymiany na nowy nie musze nic skladac i pisac
zastanawiam sie czy to bajer i za miesiac dostane stary sprzet ?
moze jedanak puszcze faks i meila ?
-
Slawrumia - skrobnąłem co nie co przed chwilą. Dam znać na PW jak będę coś wiedział.
-
ok . statusu na stronie nie zmienili wiec moze to byc kolejna bajka, a z drugiej strony nie chcialbym mieszac
-
U mnie od razu po otrzymaniu wiadomosci o wymianie na nowy byl zmieniony status ze tel zotanie wymieniony wiec moga cos sciemniac.
-
tak cos mi sie zdaje ze mnie ładuje, pani prosi o (IMEI) a potem opowiada co jej slina na jezyk przyniesie
a status ciagle ten sam
Status naprawy urządzenia - jest w trakcie testowania
poczekam co tam @beju powie
-
Odpisal mi ktos wyrzej z serwisu - trwa analiza procesu serwisowego i niescislosci ktore wynikly. xD prawdopodobnie bedziesz mial ja wymieniona na koszt serwisu dlatego ze przycial w kielbaske...
-
zadzwonie jutro jeszcze zapytam co ze sprzetem jak nie usłyszę ze czekam na nowy tylko na kolejną część to jej powiem kilka miłych słów :evil:
i bede faxowal na te numery
najlepiej od razu faxem do działu reklamacji. 22 607 44 48.
fax : 22 545 88 11
-
Ten drugi numer faksu to mozesz olac. To faks do ccs - leja na niego zgory do dolu. Najwazniejszy jest numer faksu do Samsung Electronics Polska. Pamietaj ze serwis zawsze bedzie krecil, a dzial reklamacji w samsugu moze zastosowac do serwisu zamordyzm.
-
Beju co tam pani za meila wysłaliście :ok:, chyba ze mnie dalej w konia robi
zadzwonilem dzisiaj podalem pani Kasi (IMEI) niestety skapnela się ze wczoraj dzwonilem, wiec nie zaczeła od bajek tylko poszla jakies meile czytac, po 5min mówi ze dostali potwierdzenie o wymianie z samsunga i sprawa ma byc załatwiona do konca tygodnia :O (a wczoraj mówiła ze to potrwa )
no i powiedziała ze dzis przyszła decyzja i status się dzisiaj zmieni wiec faxowanie przekładam do jutra
-
pozwoliłem sobie wydzielić temat, gdyż nie dotyczy dokładnie i780 a serwisu Samsung.
Beju co tam pani za meila wysłaliście :ok:, chyba ze mnie dalej w konia robi
zadzwonilem dzisiaj podalem pani Kasi (IMEI) niestety skapnela się ze wczoraj dzwonilem, wiec nie zaczeła od bajek tylko poszla jakies meile czytac, po 5min mówi ze dostali potwierdzenie o wymianie z samsunga i sprawa ma byc załatwiona do konca tygodnia :O (a wczoraj mówiła ze to potrwa )
no i powiedziała ze dzis przyszła decyzja i status się dzisiaj zmieni wiec faxowanie przekładam do jutra
wiesz co, tak naprawdę nie wiem co to za pani Kasia ani co ci mówiła, po prostu skierowałem maile do osób przełożonych w serwisie. OK, teraz trzeba poczekać. Jeśli jest już akceptacja że będzie wymieniony to wyciśnij jeszcze numer wniosku na wymianę.
-
jutro zadzwonie jak status sie nie zmieni to poproszę o nr wniosku , rozumiem ze po (IMEI) nie da rady spojrzec czy cos do was dotarło
-
no po NR IMEI nie bardzo, raczej po nr. wniosku lub nr seryjnym S/N
-
Ludzie i po co bić pianę? Moj I780 był sobie spokojnie 3 tygodnie w naprawie. Wymienili mi płytę głowną i jest ok. Myślę, że trochę spokoju przyda się nam wszystkim. Wyluzujcie. :)
To powinieneś się cieszyć że wszystko jest oki.
W moim i780 też wymienili płytę główną, potem było sprawdzanie jakościowe naprawy i na drugi dzień po kilkunastu dniach wreszcie mogłem się cieszyc swoim sprzęcikiem ale bardzo krótko.
Już podczas 1 dzwonienia na moj telefon to się okazało że ciężko usłyszeć dzwoniącego i są trzaski, a dzwiek taki jakbym rozmawiał z kastartem.:)
Dzisiaj oddałem do reklamacji i jestem ciekaw czy znowu będę czekał ponad 14 dni na wymianę głośniczka czy tam słuchawki.
Ostatnio było tak że otrzymali go do naprawy ale zarejestrowali go dopiero po 5 dniach bo mają w CCS opóźnienia w rejestrowaniu sprzętu :)
Na koniec powiem tylko tyle że to ostatni mój sprzęt firmy Samsung.
Powracam ponownie do Noki, ponieważ chociaż tam nie miałem takich problemów z serwisem.
-
Na koniec powiem tylko tyle że to ostatni mój sprzęt firmy Samsung.
Powracam ponownie do Noki, ponieważ chociaż tam nie miałem takich problemów z serwisem.
kupować telefon ze wzgledu na serwis :grin: to idz krok dalej kup sobie nie psujący sie telefon polecam nokie 3210 nie jedną libację przeżył :E , ja nie mam zamiaru zmieniac swojej Mega wypasionej omni na cokolwiek gorszego
-
Do autora tematu - dzwoń na portiernię Samsunga, proś z działem reklamacji i z nimi gadaj. Z CCS nie ma co gadać. Mówili, że telefon już naprawiony, a 20 dni od ich daty otrzymania jeszcze nie mieli płyty głównej, a na stronie zmienili info, że już naprawione.
Artnat - wiesz, rozni ludzie pracuja na infolini. Zalezy na kogo trafisz, na tyle ci pomoze. Ale te osoby nie maja mocy decyzyjnej wiec jak kolwiek sie nie zgadzasz z decyzja serwisu / masz zastrzezenia do jego dzialania to I tak otrzymasz numer faksu do dzialu reklamacji.
A na pismo z uokik wykwalifikowany pracownik I tak znajdzie odpowiedz - zawsze czegos bedzie brakowac w pismie.
Już o tym rozmawialiśmy w innym temacie. Po prostu ktoś odkopał moją wypowiedź i zacytował.
Jak widać moje doświadczenie nie jest jednostkowe i jednorazowe. Bałagan w serwisie i w Samsungu jest faktem.
Lubię mój telefon, ale zepsuł się niedługo po kupnie, a obsługa klienta była tragiczna - to mnie nie nastawia pozytywnie do Samsunga. Do tej pory korzystałem z telefonów SE (intensywnie) i nie miałem żadnej potrzeby kontaktowania się z obsługą klienta. Rodzina korzysta albo z SE, albo z Nokii i również nie było problemów. Pewnie ich serwisy też są beznadziejne (wśród nich jest też prawdopodobnie CCS), ale moje doświadczenia z Samsungiem nie są na dzień dzisiejszy najlepsze, a firma nie zrobiła nic, by zatrzeć niemiłe wspomnienie. Śmiem twierdzić, że jedyną porządną osobą tam pracującą jesteś Ty.
I jeszcze jedno - telefon na portiernię jest chyba magiczny, bo NIE MA go u mnie w gwarancji, tak samo jak informacji o przedłużeniu naprawy, która wg Samsunga rzekomo tam jest. Gwarancja w wypadku naprawy zresztą i tak JEST W SERWISIE, więc nie ma jak sprawdzić tego numeru telefonu, jeśli ktoś nie przewidywał problemów i nie zapisał wcześniej. Wierz mi, szukałem tego numeru bardzo długo.
Możesz się Slawrunia śmiać z wybierania telefonu ze względu na serwis - wiadomo, że większość jest pewnie podobna,nie tylko w sferze GSM/PDA, ale chodzi też o pewne zasady i wspieranie pieniędzmi firmy, która nie sprostała naszym oczekiwaniom. Ja więcej Samsunga nie będę wspierał pieniędzmi, bo nadal pozostał mi niesmak po kontaktach z nimi i z serwisem.
Ludzie i po co bić pianę? Moj I780 był sobie spokojnie 3 tygodnie w naprawie. Wymienili mi płytę głowną i jest ok. Myślę, że trochę spokoju przyda się nam wszystkim. Wyluzujcie. :)
Tak, niech pociągi PKP przyjeżdżają z godzinnym opóźnieniem. Niech policja przyjeżdża po 4 godiznach do interwencji. Niech wszyscy się spóźniają. Po co się kłócić? Lepiej być potulnym barankiem i robić co każą.
W gwarancji Samsung się zobowiązał do naprawy w ciągu 14 dni. Jeśli nie są w stanie zakończyć naprawy, to zobowiązali się dostarczyć nowy telefon. Ty czekałeś 3 tygodnie, ja 45 dni. Nie po to wywaliłem ciężko zarobione pieniądze na telefon, który jest mi potrzebny, żeby z niego nie korzystać przez półtora miesiąca.
-
.... no i wlasnie tak to bywa z serwisami ... nie ma czesci do naprawy bo od producenta czas realizacji 7 dni roboczych a i takie wlasnie fora nakrecaja ludzi na wymiane bo zapisu jako takiego nie ma ...a niestety przyjecia u sprzedawcy sprzetu to nic innego jak przekazanie do serwisu zewnetrznego .... tylko prawda jest taka ze niecieszyl bym sie na wiesc o nowym bo przeciez to sprzet typu "refurbished" myslicie ze jak cos trafi do serwisu to co wymiana a ze starym amba fatima ? Wpuszczany jest ponownie w obieg ... sam pracuje w serwisie ... i czesto widze jak to "człeniu" rozdziera gębe bo mu sie spieszy. wowczas na takie zatkaj mordy jest sposob - spadek po poprzednim kliencie ... i jest spokoj
-
wszystkim piszącym o wyluzowaniu czy bezsensownym nakręcaniu życzę aby wam się zepsuło to co najczęsciej uzywacie najlepiej komputer , choćby wentylator w karcie graficznej i niech sprowadzają go 7dni roboczych z taiwanu a na wymianę karty graficznej czekajcie kolejne 3tygodnie a potem 2tygodnie niech testują. dopiero wtedy skumacie problem.
znam działania wiekszosci firm nie tylko serwisów przyjmują zamówienia choć wiedzą ze nie są w stanie ich zrealizować szefostwo zawsze mowi klient moze poczekac a my musimy miec zagwarantowaną robotę i przeciągają az klient zacznie bić pianę i stwarzać problemy i zaczynają robić od tych bijących pianę.
-
.. heheeh dlatego sam sobie panem .. jak mi sie cos zepsuje to sobie sam naprawiam gwarancyjnie :P
...a wiadome wszem i wobec ze najlepiej to sie robi samemu dla siebie ;)
Co do kompa to wystarczy okresowy przeglad .. i jak to sie mowi jak dbasz o sprzet tak on dba o ciebie - bynajmniej w realnym zyciu ma to odbicie :P
-
tak czułem ze to mądrości osob ktore myślą że to ich nie dotyczy , albo poprostu mało uzywają urządzen
.. heheeh dlatego sam sobie panem .. jak mi sie cos zepsuje to sobie sam naprawiam gwarancyjnie :P
...a wiadome wszem i wobec ze najlepiej to sie robi samemu dla siebie ;)
sasiedzi kupili volvo xc60 za 150tys pekł blok wymienili im silnik, ktory potem znowu robil problemy i wymienili im samochod na nowy (nie spadek po poprzednim kliencie )
rozumiem ze wobec twojej logiki, bys sobie sam blok zespawał jako ze najlepiej sam dla siebie :mysli:
-
..... hehe a masz to na papierze ze to nowka ? niesmgana ? .. urzadzenia te sa naprawiane odswierzane i pakowane ponownie remanufacured liczniki zerowane , wiem cos o tym bo takie rzeczy wydaje klientowi .... i czasem az smiac mi sie chce jak znam historie urzadzenia ... ale grunt to to ze klient ma "banana " na ustach ....
Nawet jak robisz zwrot czesci do dystrybutora to i tak pozneij jedzie do fabryki naprawczej i wraca jako przedsprzedaz proste .... samo zycie ....
Jako serwisant realizujacy naprawy gwarancyjne sam sobie zamiawiam czesci i sam naprawiam ...... jak cos widze ze nie tak to dobijam urzadzenie i wymieniam bebechy ... skrajnie obudowe powolujac sie na uszkodzenie zatrzaskow podczas demontarzu - wszystko sprawienie gwarancyjnie :)
-
Jako serwisant realizujacy naprawy gwarancyjne sam sobie zamiawiam czesci i sam naprawiam ......
no i wszystko jasne serwisant, mądrala pełni gębą bo oczekiwanie i olewanie go nie dotyczy :-|
Napisane: Sierpień 12, 2009, 12:37:44
jeśli jest już akceptacja że będzie wymieniony to wyciśnij jeszcze numer wniosku na wymianę.
dzwoniłem powiedziała ze numeru wniosku nie ma ale wymiana bedzie bo rozmawiala z dyrektorem technicznym i do konca tygodnia ma byc
chyba az tak w zaparte by nie klamali ?
-
dzwoniłem powiedziała ze numeru wniosku nie ma ale wymiana bedzie bo rozmawiala z dyrektorem technicznym i do konca tygodnia ma byc
chyba az tak w zaparte by nie klamali ?
zdarza się im. wczoraj bodaj do kolegi zadzwonił klient który się ocknął że telefonu zapomniał odebrać z gwarancji. oddany do naprawy pod koniec kwietnia. po zapytaniu się mailowym okazało się że "oczekuje na części"... LOL. A w dniu następnym już go wysłali. Gdyby nie bat to by nic nie robili. A i jeszcze jedno ważne info - serwis Tele RR Office, jeden z serwisów samsunga ma baaardzo duże kłopoty pieniężne, odradzam wizyty w tych punktach...
-
poczekam do poniedziałku chcę sobie wyrobić ostatecznie zdanie na ich temat, po prostu nie wierze ze tak mozna klamac do bólu.
samsung ma coraz lepsze sprzety i nie zamierzam z niego rezygnować przez serwis, ale jest jakiś inny gdzie warto przyszłościowo odesłać zeby ominąć ccs ?
-
poczekam do poniedziałku chcę sobie wyrobić ostatecznie zdanie na ich temat, po prostu nie wierze ze tak mozna klamac do bólu.
samsung ma coraz lepsze sprzety i nie zamierzam z niego rezygnować przez serwis, ale jest jakiś inny gdzie warto przyszłościowo odesłać zeby ominąć ccs ?
niedługo autoryzowanym będzie też regenersis w jankach... więc będziesz miał wybór :mrgreen: między zueem a mniejszym zuem :P
napisałem ci na PW informacje...
-
no to pozamiatane,
-
kupować telefon ze wzgledu na serwis :grin: to idz krok dalej kup sobie nie psujący sie telefon polecam nokie 3210 nie jedną libację przeżył :E , ja nie mam zamiaru zmieniac swojej Mega wypasionej omni na cokolwiek gorszego
Posłuchaj czasami i ze względu na serwis wybiera się zakup jakiegoś sprzętu. Serwis też jest ważny bo tak naprawdę nie ma sprzętu który sie nie psuje. Oczywiście to był moj wybór kupując Samsunga bo też mi się podobał i miał to wszystko co potrzebowałem, ale ważne jest też dobre traktowanie klienta. Serwis też reprezentuje daną firmę.
Poprostu ja na dzień dzisiejszy mam złe doświadczenia z serwisem samsunga i taka jest moja opinia.
Po odebraniu sprzętu i stwierdzeniu że coś jest nie tak z głośniczkiem podjechałem do CCS z prośba o sprawdzenie co jest przyczyną i zamiast przeprosić i sprawdzic to mnie olano i kazano oddać tam gdzie dawałem do naprawy i koniec. Więc mówię że tu oddałem a szanowny pan technik powiedział krótko " nie mamy teraz BOK do końca sierpnia i proszę wysłać do nas telefon do reklamacji.
Zrobiłem tak i powiem tylko tyle ze będę znowu czekał nie wiadomo ile bo sprzęt dotarł do serwisu ale jeszcze go niezarejestrowali.
Więc tak jak poprzednio minie znowu kilka dni na rejestrację sprzętu, a potem dopiero od daty rejestracji będę czekał do 14 dni na naprawę ( wymianę) głupiego głośniczka.
I to właśnie mi się nie podoba.
Bez urazy dla pracowników serwisów, ale czasami należy mieć ludzkie podejście.
Ja wiem że w Polsce to jeszcze trudne, ale jednak mam nadzieję że nie będziemy traktowani jak zło konieczne.
-
.... heheh to proponuje sie zamienic z jednym z serwisantow .... jest taka masa sprzetu ze niedziw sie ze tak powiedział technik sam cos o tym wiem wrocilem po urlopie to nie wiedzialem za co sie zabrac tyle tego bylo ....
a teraz na dodatek jest nie oszukujmy sie sezon urlopowy wiec prawdopodobnie jest skąpa obsada .....
-
.... heheh to proponuje sie zamienic z jednym z serwisantow .... jest taka masa sprzetu ze niedziw sie ze tak powiedział technik sam cos o tym wiem wrocilem po urlopie to nie wiedzialem za co sie zabrac tyle tego bylo ....
a teraz na dodatek jest nie oszukujmy sie sezon urlopowy wiec prawdopodobnie jest skąpa obsada .....
Ja to wszystko rozumiem tylko wiesz co oznacza oddac sprzet do naprawy i po naprawie stwierdzic ze teraz nie działa inna rzecz i znowu czekac na naprawe.
Bez tego sprzetu jestem juz prawie miesiac i dlatego szlag mnie trafia.
W dodatku widze ze CCS sprzet moj dostało od kuriera DHL , a nadal nie jest w CCS zarejestrowany do naprawy. Czyzbym znowu musiał napierw czekac kilka dni na rejestrację a potem dopiero na naprawe?
To własnie mnie złości.
-
A mnie zastanawia,ze jak mijaja terminy i jestescie zlewani to czemu nie robicie pewnych rzeczy oficjalnie. Nie piszecie pism,nie uderzacie do rzecznika praw konsumenta tylko bawicie sie w telefonicznia ciuciubabke.
-
Ja tam moge powiedziec oficjalnie - tyle ze pani ania na sluchawce to i tak powie swoje .... serwisant nie ma kontaktu praktycznie z klientem podpisuje sie numerem .... i to wszystko
-
A mnie zastanawia,ze jak mijaja terminy i jestescie zlewani to czemu nie robicie pewnych rzeczy oficjalnie. Nie piszecie pism,nie uderzacie do rzecznika praw konsumenta tylko bawicie sie w telefonicznia ciuciubabke.
pewnie dlatego ze nie jestem nadgorliwy i mialem nadzieje ze i tak w miesiac zrobią wiec co bede pisal
ale jak w poniedzialek nie powie mi gdzie jest telefon to sie zbiore i napisze do samsunga, serwisu i uokik (jak sie zbiorę)
-
To zrozumiale,kazdy ma nadzieje,ze zostanie normalnie,uczciwie potraktowany,ale niestety zyjemy w kraju w ktorym na pierwszym miejcu jest cwaniactwo i jak sie oficjalnie nie uderzy,nie postraszy to zlewaja.
Chodzi mi o to,zeby miec dokumentacje,dowod bo w razie konfrontacji z rozmowy telefonicznej mozna sie wykpic.
-
pamietaj ze papier mogą olać, rozmowe nagraną telefoniczną tez, bo to kraj cwaniaków a cwaniaki wiedzą ze nie bedziesz sie sądził bo taniej i szybciej wyjdzie nowy kupić,
a firmy placą kary różne w tym i UOKIK i podejmują je jako decyzje biznesowe bo bardziej oplaci sie np. zanieczyscic srodowisko i dostac 10mln kary i zarobić miliard niz byc ekologicznym malo konkurencyjnym i zarobić 100mln
-
Tak tylko jesli sprawa zajmie sie Rzecznik Praw Konsumenta i oile dzieki temu wczesniej nie zmieknie im rura i sprawa znajdzie swoj final w sadzie to rzecznik bedzie ja pilotowal a Ty nie stracisz na nia zlamanego grosza. Papier to papier,jak cos na nim jest,ktos sie podpisal i nie dotrzymal terminow to nie tak prosto sie wykpic,a zawsze to dowod,a rozmowa telefoniczna to dupa,chyba,ze je nagrywasz.
-
Tak tylko jesli sprawa zajmie sie Rzecznik Praw Konsumenta i oile dzieki temu wczesniej nie zmieknie im rura i sprawa znajdzie swoj final w sadzie to rzecznik bedzie ja pilotowal a Ty nie stracisz na nia zlamanego grosza. Papier to papier,jak cos na nim jest,ktos sie podpisal i nie dotrzymal terminow to nie tak prosto sie wykpic,a zawsze to dowod,a rozmowa telefoniczna to dupa,chyba,ze je nagrywasz.
horde... gdyby IMO miało się rozbijać o sądy to i tak nie ma szans z korporacją... Której dochód roczny to połowa PKB w polsce. uwierz, oni mają siłę...
po za tym jakie terminy i prawo? pokaż zapisy na papierze, konkretne punkty ustawy.
-
Korporacja,korporacja prawo z tego co sie orientuje obowiazuje wszystkich.
Nie jestem od tego,zeby szukac i cytowac ustawy,poza tym nie chce mi sie grzebac i udowadniac.
Jesli sa zapisy o terminach naprawy i mam udokumentowane,ze gwarant sie nie wywiazuje albo nie reaguje na niezgodnosc towaru z umowa to sa to sprawy oczywiste. I nie pisz o wykwalifikowanych pracownikach,bo kazdy srednio zorientowany rzecznik styka sie i dobrze radzi z takimi sprawami.
Przez takie bledne podejcie wiele osob sobie odpuszcza,bo jak to mozna wygrac z wielka korporacja.
-
Korporacja,korporacja prawo z tego co sie orientuje obowiazuje wszystkich.
Nie jestem od tego,zeby szukac i cytowac ustawy,poza tym nie chce mi sie grzebac i udowadniac.
Jesli sa zapisy o terminach naprawy i mam udokumentowane,ze gwarant sie nie wywiazuje albo nie reaguje na niezgodnosc towaru z umowa to sa to sprawy oczywiste. I nie pisz o wykwalifikowanych pracownikach,bo kazdy srednio zorientowany rzecznik styka sie i dobrze radzi z takimi sprawami.
dobrze to sobie radzi każdy dział w każdej firmie ze zbywaniem rzeczników. a rzecznik też człowiek i po którymś tam zbyciu trafia na kamień i odpuszcza.
po drugie, jesteś kolejną osobą która myli odpowiedzialność gwarancyjną a odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową (za którą odpowiada sprzedawca)
po trzecie, gdzie masz zapis o terminach? Akurat w Samsungu jest zapis o "możliwie krótkim terminie nie przekraczającym 14 dni od daty dostarczenia do APS" - gdzie w dalszych punktach jest opisane co dalej? Nigdzie. Podaj podstawę prawną do roszczeń.
Pamiętaj, każda duża firma ma własny sztab prawników którzy pracują na to by nie była firma stratną...
-
Niczego nie myle, moze zle sie wyrazilem,pisalem o roznych mozliwosciach "ugryzienia" danej sprawy, w tym o niezgodnosci towaru z umowa.
Rzecznik jesli dostanie taka sprawe to nieczego sobie nie "odpuszcza", bo po prostu nie moze, radzilbym sie zapoznac blizej z charakterem
pracy danych osob, a pozniej sie wypowiadac.
Podstawa prawna, pisalem Tobie juz wyzej. Jak sam cytujesz gwarant podaje terminy naprawy, jesli sie z nich nie wywiazuje to chyba jest jasne.
No i takim wlasnie mysleniem mamy co mamy a firmy nas olewaja. To, ze ma sztab prawnikow jeszcze nie oznacza, ze potrafia sie wykrecic ze wszystkiego.
-
Jak sam cytujesz gwarant podaje terminy naprawy, jesli sie z nich nie wywiazuje to chyba jest jasne.
wiesz, wszystko jest ok, tylko wskaż mi zapis co się dzieje gdy gwarant nie dopełni zobowiązań? jestem tego bardzo ciekaw, chętnie moim klientom bym dawał odpowiedni paragraf. Od razu powiem że w samej karcie gwarancyjnej nie ma zapisu co się się dzieje z urzadzeniem po przekroczeniu 14 dni.
-
Prosciej, trzeba bylo oddac sprzedawcy jako niezgodnosc towaru z umowa i on sie z tym wozi i ma na konkretne terminy na wymiane, czy tez naprawe urzadzenia.
Ok, gwarancja jako dobrowolne zobowiazanie gwaranta, ale jest jeszcze kodeks cywilny i odpowiednie zapisy.
Nie jestem specjalista w tym temacie, jak bede mial okazje zapytam rzecznika, ale na pewno nie jest tak, ze gwarant moze sobie zlewac podane przez siebie terminy.
-
wlasnie jest jakas rekojmia 14dni i sprzedawca oddaje kase albo nowy, musze sie do informowac na przyszłość i warunek w dobrym sklepie i pod nosem zeby sie dało wyegzekwować
Od razu powiem że w samej karcie gwarancyjnej nie ma zapisu co się się dzieje z urzadzeniem po przekroczeniu 14 dni.
@beju nie rań moich uczuć co po 14dniach jak nie naprawili ? znaczy ze nie dają rady, pozostaje dac nowy albo oddac kase
co proponujesz ze cichy zapis samsunga brzmi 14dni a potem 3miesiace ?
kazdy sad i prawnik dojdzie do jednego nowy sprzet albo kasa nie widze innych rozwiazan ale zaproponuj co samsung mogłby zrobic po 14dniach innego ?
-
Prosciej, trzeba bylo oddac sprzedawcy jako niezgodnosc towaru z umowa i on sie z tym wozi i ma na konkretne terminy na wymiane, czy tez naprawe urzadzenia.
Horde - każdemu dokładnie tak samo mówię. Rękojma/Niezgodność towaru jest dużo lepiej opisana w prawie polskim i można w niej zastosować bezwzględny zamordyzm sprzedawcy, który jest usidlony polskim prawem - 14 dni i uznaje roszczenia za zasadne i przychyla się do żadań klienta - ja w ten sposób wygrałem z play z toshibą. Dwa razy była w serwisie bez skutku a potem skierowałem ją na niezgodność, postraszyłem rzecznikiem, załączyłem kopię korespondencji z panem Marcinem Gruszką i poskutkowało wymianą G500 na E51 przez play (a nie wymianę sprzętu przez gwaranta)
Ok, gwarancja jako dobrowolne zobowiazanie gwaranta, ale jest jeszcze kodeks cywilny i odpowiednie zapisy.
Nie jestem specjalista w tym temacie, jak bede mial okazje zapytam rzecznika, ale na pewno nie jest tak, ze gwarant moze sobie zlewac podane przez siebie terminy.
to jest najgorsze że tak naprawdę wszyscy mówią o zapisach, prawie, kodeksie cywilnym. Chciałbym w końcu przeczytać sentecję i wyciąg z prawa dotyczącego gwarancji. Mógłbym mając takie materiały się nawet pokusić na sklejenie wszystkiego i przygotowanie [mega-faq] dotyczącego tego zagadnienia.
wlasnie jest jakas rekojmia 14dni i sprzedawca oddaje kase albo nowy, musze sie do informowac na przyszłość i warunek w dobrym sklepie i pod nosem zeby sie dało wyegzekwować
właśnie... rękojma, nie gwarancja. Podkreślam już któryś n-ty raz, to sa dwie oddzielne rzeczy i dwa oddzielne, odpowiedzialne podmioty (rekojma/niezgodność - sprzedawca; gwarancja - gwarant)
Od razu powiem że w samej karcie gwarancyjnej nie ma zapisu co się się dzieje z urzadzeniem po przekroczeniu 14 dni.
@beju nie rań moich uczuć co po 14dniach jak nie naprawili ? znaczy ze nie dają rady, pozostaje dac nowy albo oddac kase
co proponujesz ze cichy zapis samsunga brzmi 14dni a potem 3miesiace ?
kazdy sad i prawnik dojdzie do jednego nowy sprzet albo kasa nie widze innych rozwiazan ale zaproponuj co samsung mogłby zrobic po 14dniach innego ?
też tak uważam, nie moja wina że tną w (w co tylko pomyślisz). Też uważam że gdy nie potrafią powinni wymienić. ale to nie ode mnie zależy polityka firmy przecierz.
-
oddałem sprzet do sklepu bez gwarancji nie przyjmą wiec dalem z gwarancją
po czym stwierdzic czy to reklamacja towaru niezgodnego z umową czy naprawa gwarancyjna ?
Jeśli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie doprowadzenia towaru wadliwego do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
dalem zeby naprawił.
Napisane: Sierpień 17, 2009, 10:20:26
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,6387275,Zasady_udzielania_odpowiedzi_na_reklamacje.html
Czego powinien zażądać konsument?
Konsument w razie wystąpienia wady towaru może żądać od sprzedawcy doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy (art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Składając reklamację kupujący nie powinien ograniczyć się do zgłoszenia wystąpienia wady - powinien także wystąpić do sprzedawcy z przynajmniej jednym z tych żądań. Jeśli sprzedawca do takiego żądania nie ustosunkuje się w terminie 14 dni, to jest to równoznaczne z jego uznaniem (art. 8 ust. 3 ustawy).
Napisane: Sierpień 17, 2009, 10:38:38
dodzwonilem sie do rzecznika bardzo mily gosc jak sie nie mozecie dodzwonic do wlasnego polecam tego
Biuro rzecznika Kościerzyna Powiatowy Rzecznik Konsumentów
83-400 Kościerzyna
ul. Swiętojańska 5
tel.: (058) 686 84 39; fax: (058) 680 18 58
pow-koscierzyna@home.pl
dalsze sprawy trezba zalatwiac u wlasnego
http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/art11.html
powiedzialem ze oddalem do naprawy w sklepie a oni odeslali na gwarancji i czekam juz miesiac
zapytal sie tylko czy powiedzialem ze mają naprawić , oczywiscie tak powiedziałem powiedziałem ze mają naprawić flash
i podyktował mi co mam napisac do sklepu: ponaglenie o naprawę i ich brakiem ustosunkowania sie w ciagu 14dni
mam poczekac tydzien i zlozyc odstapienie od umowy i zwrot kasy :ok:
mi robili cisnienie ja im dzisiaj zrobię
-
oddałem sprzet do sklepu bez gwarancji nie przyjmą wiec dalem z gwarancją
po czym stwierdzic czy to reklamacja towaru niezgodnego z umową czy naprawa gwarancyjna ?
Bo masz potwierdzenie - na którym jest napisane - "Oddanie na naprawę gwarancyjną". Sprzedawcy bronią się rękoma, nogami i wszystkim co mogą przed niezgodnością/rękojmą. Musisz mieć papier że oddałeś urządzenie jako "Niezgodne z umową" inaczej jest pozamiatane i sprzedawca umyje ręce od wszystkiego.
Jeśli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie doprowadzenia towaru wadliwego do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
dalem zeby naprawił.
A sprzedawca jak zwykle poleciał po bandzie, i zamiast przyjąć zgłoszenie niezgodności przyjął telefon na serwis i uciął swoją odpowiedzialność.
Napisane: Sierpień 17, 2009, 10:20:26
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,6387275,Zasady_udzielania_odpowiedzi_na_reklamacje.html
Czego powinien zażądać konsument?
Konsument w razie wystąpienia wady towaru może żądać od sprzedawcy doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy (art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Składając reklamację kupujący nie powinien ograniczyć się do zgłoszenia wystąpienia wady - powinien także wystąpić do sprzedawcy z przynajmniej jednym z tych żądań. Jeśli sprzedawca do takiego żądania nie ustosunkuje się w terminie 14 dni, to jest to równoznaczne z jego uznaniem (art. 8 ust. 3 ustawy).
wyboldowane ważne zdania. Słowa kluczowe na czerwono.
Cały czas mówimy o prawach przysługujących konsumentowi gdy zgłasza urządzenie na niezgodność towaru z umową a nie o prawach przysługujących z tytułu gwarancji.
w tym przypadku Samsung jest tylko importerem i dystrybutorem hurtowym (tak naprawdę jak każdy z producentów aparatów telefonicznych).
Sprzedawcą jest punkt w którym zakupiłeś urządzenie. Cyrk to dopiero mają ludzie którzy chcą reklamować niezgodność u sprzedawców z allegro...
a link który jest wklejony dokładnie to opisuje... Odpowiedzialność sprzedawcy przed Kupującym.
-
faktycznie jes dopisek w ramach gwarancji no to dupa,
jak zwykle muszę sie uczyc na własnych błedach :E i tak cale zycie
po miesiacu oczekiwan (zresztą nie wiadomo ile bedzie) mam nadzieje ze zapamietam do nastepnego razu słow rękojmia
pani zadzwonila z ccs ma byc w srode waly jagielonskie 24 w gdansku do rumi pewnie zleci w piatek (pytanie tylko ktora sroda ktory piatek)
olewam sprawę szkoda nerwów kupilem iphona mam na razie czym sie bawic
-
jak zwykle muszę sie uczyc na własnych błedach :E
dlatego wszystkim polecam niezgodność towaru z umową a nie naprawe gwarancyjną... bo ja już to przerabiałem :E
-
jak zwykle muszę sie uczyc na własnych błedach :E
dlatego wszystkim polecam niezgodność towaru z umową a nie naprawe gwarancyjną... bo ja już to przerabiałem :E
i to działa?z
-
działa :)
zamieniłem wartą dwa kartofle G500 na nowiutką E51 którą sprzedałem drożej niż kwota na jaką opiewa cały mój abonament w Play przy którym brałem G500 :)
Prosto u sprzedawcy, czyli w firmie play :) gdzieś nawet mam kopie pism reklamacyjnych :)
-
Rozmawialem z rzecznikiem odnosnie terminow gwarancyjnych.
Dobra umowa oczywiscie powinna zawierac zapisy co sie dzieje w wypadku niedotrzymania terminu naprawy.
Jesli takiego zapisu nie ma to jak wskazywala logika jest to jakby przyznanie sie gwaranta, ze nie byl w stanie w tym okresie wykonac
naprawy, czyli wynika z tego zadoscuczynienie w postaci wymiany sprzetu na nowy lub zwrot gotowki.
Nie trzeba sie w tym momencie godzic na jakies przedluzenia okresu naprawy skoro sam gwarant nie byl w stanie dotrzymac przez siebie okreslonego maksymalnego terminu.
Oczywiscie trzeba miec udokumentowana cala historie sprawy na pismie, a nie rozmowy telefoniczne.
W takim wypadku sprawa rowniez zajmuje sie rzecznik, prowadzi ja, a ewentualna rozprawa przeprowadzana jest na koszt skarbu panstwa.
W wiekszosci wypadkow wystarczy interwencja rzecznika, wystosowanie przez niego odpowiedniego pisma i sprawa konczy sie ugodowo wymiana sprzetu na nowy.
Dzieje sie tak w wypadku szczegolnie duzych firm.
Dobrym posunieciem przed interwencja rzecznika jest wystosowanie do gwaranta pisma odnosnie nie wywiazania sie przez serwis, nie dotrzymania terminu naprawy, bo to gwarant, a nie serwis odpowiada za roszczenia gwarancyjne stad bardzo czesta olewka serwisu.
-
Horde ale nadal stoimy w miejscu i nie mamy w wątku żadnej podstawy prawnej co się dzieje po 14 dniach od przekroczenia terminu na naprawę gwarancyjną.
PS: Htc ma to doskonale rozwiązane. "Gwarant zobowiązuje się do naprawy sprzętu w najszybszym możliwym terminie"...
-
Ale sie uparles :)
Jak nie ma podstawy prawnej jak nie zostal dotrzymany jeden z zapisow umowy.
To co myslisz, ze rzecznik ich grzecznie prosi, a oni wspanialomyslnie sie zgadzaja?
-
najwazniejsze ze samsug ma te 14dni, mi to rozwiazanie bardziej odpowiada niz wojowanie ze sklepikiem na allegro,
a tam gdzie nie ma zapisu w gwarancji pozostaje rękojmia
Napisane: Sierpień 18, 2009, 09:14:07
żadnej podstawy prawnej co się dzieje po 14 dniach od przekroczenia terminu na naprawę gwarancyjną.
w pismie piszesz zwrot kasy albo sprzet jak nie kum kum to rzecznik im wyklaruje
-
Ale sie uparles :)
Jak nie ma podstawy prawnej jak nie zostal dotrzymany jeden z zapisow umowy.
To co myslisz, ze rzecznik ich grzecznie prosi, a oni wspanialomyslnie sie zgadzaja?
w sumie uparłem się dla zasady, bo wszyscy tutaj zgromadzeni mówią o nieprzekraczalnych terminach etc etc.
A do zrobienia [FAQ - Gwarancja, Rękojma/Niezgodność towaru z umową] potrzebne są definicje :)
najwazniejsze ze samsug ma te 14dni, mi to rozwiazanie bardziej odpowiada niz wojowanie ze sklepikiem na allegro,
a tam gdzie nie ma zapisu w gwarancji pozostaje rękojmia
Slawrumia - to jasne że lepiej walczyć z firmą która ma siedzibę i normalnie działające biuro niż z jednoosobowym sklepikiem Pana Zenka, gdzie jedna OMNIA HD reklamowana z tytułu niezgodności spowoduje że może głodować miesiąc.
-
Rozumiem, ze potrzebne sa definicje, ale raczej nikt z nas nie jest prawnikiem i nie sa to az tak proste sprawy.
Jeszcze niezgodnosc towaru z umowa jest prostsza bo ustawowo zapisane sa terminy itp., natomiast roszczenia gwarancyjne sa trudniejsze
bo do tego potrzebna jest dobra znajomosc kodeksu cywilnego, rozeznanie sytuacji, konkretnej sprawy itp.
Jesli tak Cie interesuje to porozmawiaj z rzecznikiem, zreszta po to jest ta instytucja.
Chyba oczywiste dla Ciebie jest, ze umowa jest zobowiazujaca obydwie strony, a nie jest tylko bonusowym, do niczego niepotrzebnym swistkiem papieru.
A gwoli wyjasnienia to w kontaktach z indywidualnym klientem niezgodnosc towaru z umowa zastapila wlasnie rekojmie.
Oczywiscie mozna korzystac rownolegle, przemiennie i z gwarancji i z tytulu niezgodnosci towaru z umowa, jedno nie wyklucza drugiego.
-
zadzwonilem ostatni raz do ccs bo mial byc telefon dzisiaj oczywiscie nie wyslali i kolejna opowiesc :-|, na dodatek zaczela mi klarowac ze zapis 14dni nic nie znaczy bo nie ma zapisane co potem, wymiana sie nie nalezy, jedynie po 3 naprawach, a ja sie jej pytam to co sie nalezy po 14dniach kolejny miesiąc czekania czy jak ? i ją przytkało
w koncu sie zebralem i puscilem fax do samsunga
-
Jaja sobie normalnie robia, niby powazna firma.
Dobrze, ze wyslales fax, moze Samsung do konca nie ma pojecia co ich serwis wyprawia, chyba, ze tez zlewaja.
Jak to nic nie da to uderz do rzecznika, moze wtedy w koncu przejrza, podobno to skutecznie na nich dziala.
-
wymiana sie nie nalezy, jedynie po 3 naprawach
Po 3 naprawach? Ja juz miałem czwartą czy piątą, za każdym razem pisałem we wniosku gwarancyjnym "Klient żadą wymiany telefonu na nowy" ... i co ? I nic... Zawsze mam naprawiany. Babka z Play mówiła, że to normalka i nie pamieta żadnego klienta któremu by wymienili aparat na nowy...
Ps- Jak to jest z tą niezgodnością towaru z umową?
Ide do babki z dowolnego salonu Paly (tel. kupoiony powiedzmy w Gdyni, a ja składam go w Katowicach) i mówię, że chciałbym nie oddać na gwarancję, tylko oddać ze względu na niezgodność towaru z umową? Muszę to zrobić w salonie w którym został kupiony telefon czy niekoniecznie?
-
jesli serwis firmowy to mysle ze w kazdym salonie mozna oddac, ale jesli prowadzony przez kolejna firmę to mysle ze trzeba udac sie do punktu,
mysle ze najlepiej skontaktowac sie z powiatowym rzecznikiem konsumentow nic to nie kosztuje a mozna sie duzo dowiedziec
dostalem odpowiedz z samsunga
Szanowny Panie,
W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o. o. chciałabym podziękować Panu za kontakt z naszym Działem Reklamacji oraz nadesłaną korespondencję w sprawie telefonu SGH-i8910 o numerze IMEI
Po dokładnym zapoznaniu się ze sprawą w imieniu Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. pragnę poinformować, iż zgodnie z informacjami posiadanymi przez Gwaranta a uzyskanymi z Autoryzowanego Punktu Serwisowego Pana telefon zostanie wymieniony na nowy.
W celu wymiany oraz dostawy nowego sprzętu Autoryzowany Serwis podejmie z Panem kontakt.
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. liczy, iż zaproponowane wyżej rozwiązanie spełni Pana oczekiwania.
normalna olewka, odsylają do serwisu o ktorym pisałem ze mnie olał :kill:
najwazniejsze ze mam juz kilka papierków i mam z czym jechac do rzecznika a dalej juz on sie bedzie bujał
-
dzisiaj dostalem nową omnię jakby ktos nie wierzył ze naprawa flesha tyle trwa to raport z naprawy w zalaczniku
ja swoj sprzet oddałem 13-07-2009 a odebralem dzisiaj 16-09-2009 jako pierwszy bo w sklepie w którym oddawałem pozostali jeszcze nie dostali a oddali co niektórzy jeszcze przede mną :-|
-
gratuleję zakończenia sprawy.
Są jeszcze bardziej kabalaste sprawy, np j700 naprawiany od kwietnia, ale nie mogę się bardziej wypowiadać na ten temat.
Jest ona całkiem nowa czy refurbished?
-
wyglada na zupelnie nową, oklejona orginalnie tak jak nowe, nowa karta gwarancyjna w sklepie tez mówią ze nowa
mysle ze nie ma mozliwosci poznac czy refurbished
-
a masz protokół wymiany dla niej? bo stary dowód zakupu stracił już ważność...
-
mam tylko ten raport z naprawy podany jest stary imei i nowy
opis naprawy wymiana i nizej nowy imei