Omnia HD a serwis - przygody

  • 79 Odpowiedzi
  • 9513 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« dnia: Sierpień 08, 2009, 14:31:43 »

Kilka rad:
1. Nie dzwońcie na infolinię Samsunga - szkoda czasu i nerwów, oni się na niczym nie znają, kłamią o uprawnieniach gwarancyjnych, nic nie wiedzą o sprawie, nie mają jak sprawdzić, nie powiedzą z kim się można kontaktować wyżej i mają klientów totalnie gdzieś.
2. Nie załatwiajcie niczego bezpośrednio z serwisem, który zawalił. W CCS nie ma w ogóle działającego telefonu dla ludzi z zewnątrz, na który można zadzwonić. Ludziom z placówek terenowych nie będzie zależało i centrali się nie będą narażali. W interesie serwisu jest kłamać co do daty naprawy, bo taniej wychodzi kupić część i wymienić niż kupić nowy telefon.
3. Pierwszy krok po przekroczeniu terminu naprawy przez serwis, to telefon do sekretariatu na Szturmowej w Warszawie - (22) 607 44 00 (nie ma na stronie, jest w panoramie firm). Poproście kogoś z działu reklamacji, przedstawcie sprawę, powiedzcie że przefaksujecie dokumenty jak podadzą numer. Nazwisk osób w tym dziale nie będę podawał, bo to dane osobowe, ale jak się spytacie sekretarki, to Wam pewnie powie.
4. Zawsze w faksie podawajcie numer telefonu, pełne dane kontaktowe i faksujcie dowody (rachunki, pokwitowania)  nawet jeśli o nie nie proszą.
5. Męczcie pracowników dzwoniąc do nich na telefony, bo sami niczego nie dopilnują.
6. Walcie jak najszybciej do UOKiKu lub Federacji Konsumentów - nie ma co odkładać ich pomocy na później. Sprawy może nie przyspieszy, ale jak dostaną kilogram pism w danej sprawie, to coś się zmieni.
ten telefon to do sekretariatu ccs? 
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2009, 14:43:17 »
Ten telefon jest na recepcje samsung electronics polska. I nie jest on zadna tajemnica - jest w karcie gwarancyjnej. Tak samo numer faksu - 22 607 44 48 tez nie jest tajemnica bo tez jest podany.

Slawrumia - numer do serwisu ccs to 22 545 88 10 - ale I tak sie nie dodzwonisz, podobnie jak do tele rr office.

Artnat - wiesz, rozni ludzie pracuja na infolini. Zalezy na kogo trafisz, na tyle ci pomoze. Ale te osoby nie maja mocy decyzyjnej wiec jak kolwiek sie nie zgadzasz z decyzja serwisu / masz zastrzezenia do jego dzialania to I tak otrzymasz numer faksu do dzialu reklamacji.

A na pismo z uokik wykwalifikowany pracownik I tak znajdzie odpowiedz - zawsze czegos bedzie brakowac w pismie.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2009, 18:48:56 »
CYFROWE CENTRUM SERWISOWE
ul.Taneczna 18 c
02 - 829 Warszawa
infolinia : 22 545 88 10
fax : 22 545 88 11

dzwonilem idzie sie dodzwonic niestety opowiadają co im slina na jezyk przyniesie niestety terminu  nawet przyblizonego nie potrafią podać mam czekac na wymianę softu w nieskonczoność

powiem tylko ze 13 lipca oddalem do naprawy w serwisie w rumi a przyjeli go 20go w warszawie

a na stronie piszą
bezpłatny i szybki transport telefonów przesłanych do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem firmy DHL Express. Transport odbywa się nocą, więc nie przedłuża czasu naprawy. DHL

minelo dwa i pol tygodnia a sprzet nie naprawiony na stronie piszą:

krótki czas napraw: 1 dzień roboczy, a w przypadku konieczności przedłużenia naprawy powyżej 4 dni powiadomienie e-mailem lub faxem

zarty sobie robią nic wiecej jakosc potwierdzona certyfikatami
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 08, 2009, 21:02:23 »
Wiesz, oni I tak nie wiedza sami dokladnie co z twoja omnia jest. Podaja sprzeczne informacje, doprowadzilo to nawet do ostrej wymiany mailowej (oczywiscie obustronnie z kopia do przelozonych). Sam widzisz jaki jest skutek. Jak grochem o sciane.

w rumi jest punkt ccs? Czy dawales w sklepie? Jesli do operatora to liczy sie data z listu przewozowego a nie data przyjecia do sprzedawcy.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 08, 2009, 21:13:04 »
Jak cos to mam czysta karte wprawdzie od omnii ale do kazdego samsunga jest taka sama za piwo moge odstapic:)

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 08, 2009, 22:06:22 »
Wiesz, oni I tak nie wiedza sami dokladnie co z twoja omnia jest. Podaja sprzeczne informacje, doprowadzilo to nawet do ostrej wymiany mailowej (oczywiscie obustronnie z kopia do przelozonych). Sam widzisz jaki jest skutek. Jak grochem o sciane.

w rumi jest punkt ccs? Czy dawales w sklepie? Jesli do operatora to liczy sie data z listu przewozowego a nie data przyjecia do sprzedawcy.

sklep i serwis napraw pogwarancyjnych
http://www.simserwis.pl/extra_info_pages.php?pages_id=5

13lipca sprzedawca 20przyjeli w ccs, co by sie nie liczyc jest po terminie
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline latonio

  • *
  • 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: B7350 Omnia Pro 4, Lark FB 35.8, Nokia Lumia 920
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 08, 2009, 22:32:58 »
Ludzie i po co bić pianę? Moj I780 był sobie spokojnie 3 tygodnie w naprawie. Wymienili mi płytę głowną i jest ok. Myślę, że trochę spokoju przyda się nam wszystkim. Wyluzujcie. :)

*

Offline waldemarz

  • 33
  • Płeć: Mężczyzna
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 08, 2009, 22:51:17 »
CYFROWE CENTRUM SERWISOWE
ul.Taneczna 18 c
02 - 829 Warszawa
infolinia : 22 545 88 10
fax : 22 545 88 11

dzwonilem idzie sie dodzwonic niestety opowiadają co im slina na jezyk przyniesie niestety terminu  nawet przyblizonego nie potrafią podać mam czekac na wymianę softu w nieskonczoność

powiem tylko ze 13 lipca oddalem do naprawy w serwisie w rumi a przyjeli go 20go w warszawie

a na stronie piszą
bezpłatny i szybki transport telefonów przesłanych do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem firmy DHL Express. Transport odbywa się nocą, więc nie przedłuża czasu naprawy. DHL

minelo dwa i pol tygodnia a sprzet nie naprawiony

Kolego na stronie CCS masz opcje sprawdzenia co sie dzieje z twoim sprzetem wejdź tam i sprawdź co z nim jest.

Druga sprawa to jak minął termin 14 dni od chwili zarejestrowania to zadzwon na infolinie samsunga i powiedz.
Moj też długo naprawiali, zadzwoniłem i zaraz była interwencja.
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami".

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 08, 2009, 23:13:20 »
Status naprawy urządzenia
jest w trakcie testowania od tygodnia testują  :-|
serwisant zabrał do chaty i testuje za miesiac odda

druga sprawa dzwonilem i mowili zebym jeszcze poczekał do poniedzialku i wtedy bedą interweniować

@beju pracuje w samsungu i tez interweniował :
 
Wiesz, oni I tak nie wiedza sami dokladnie co z twoja omnia jest. Podaja sprzeczne informacje, doprowadzilo to nawet do ostrej wymiany mailowej (oczywiscie obustronnie z kopia do przelozonych). Sam widzisz jaki jest skutek. Jak grochem o sciane.

na koniec powiem dla tych co nie wiedzą oddałem do naprawy bo sie flesh nie palił to małe światelko za 1$ co tu testować ? (pali nie pali pali nie pali mmh pali)
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 09, 2009, 14:48:33 »
W grudniu 2008 oddawalem omnie na gwarancje to wymiane lcd i panelu dotykowego ccs zrobil w 3dni telefon odbierali od razu.Jak oddawalem w maju to czekalem 14dni w miedzyczasie nie moglem sie oczywsicie dodzwonic 15tego dnia zadzwonilem na infolinie samsunga i spytalem czy nalezy mi sie nowy telefon - konsultant odpowiedzial twierdzaca wiec od razu wyslalem maila zeby wymienili mi telefon na nowy itp. po 2dniach dostalem odpowiedz ze telefon zostanie wymieniony na nowy i po tygodniu sie tak stalo wiec jezeli chodzi o ccs to sa bani(rr jeszcze gorsi) ale jezeli chodzi o zapisy w karcie gwaranyjnej samsunga to nie wiem czy jakas inna firma ma okreslony czas na wykonanie naprawy.Wiec odemnie tu duzy plus bo np w nokii powiedza ze tel czeka na czesci a w samsungu jest 14dni i koniec.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 09, 2009, 15:27:15 »
dypek: niby wszystko ok. ale w karcie gwarancyjnej tak naprawdę nie ma zapisu co się dzieje po 14 dniach.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 09, 2009, 16:06:48 »
jak dla mnie to jednoznacznie brzmi kasa albo nowy sprzet (kasy nikt raczej chetnie nie odda bo jest cały łańcuszek tych co na tym zarobili)
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 09, 2009, 16:09:14 »
w naszym pięknym kraju nie jest wszystko jednoznaczne jednak...

ostatnio i tak jest krok naprzód. dla osób które "sprawiają problemy i drążą sprawę" dorzucane są gadżety z okazji przedłużającej się naprawy, np  pendrive 2 Gb lub nieśmigana obudowa.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 09, 2009, 16:41:03 »
krok naprzod ? dla tych co drążą, pendrive za 30zł lub obudowa ( pewnie za 30zł bo jak by była drozsza  to pozostaje pendrive do wyboru) moze dla kogos kto kupje za 230 zł a nie za 2300 rownie dobrze mogą dac chorągiewke balonik i dlugopis albo rozbic to na 3 klientów, żenada po prostu

rozumiem ze 14dni dla samsunga to tak jak mi powiedzieli na infolini poczekac z tydzien wtedy będą interweniować, interweniować w koncu kiedys zrobią, a dla zawracających gitarę extra pendrive  :-|

 
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 09, 2009, 17:13:48 »
Beju ma racje rzecznik mowil ze jezeli producent w karcie sam nie oblozy sie sankcjami to mozemy mu skoczyc ale jednak samsung po 14 dniachwymienia te telefony wiec tu plus dla niego a ze ma badziewne serwisy to inna sprawa z reszta w przypadku przeroczenia terminu naprawy to serwis placi za wymiane telefonu nie producent.

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 09, 2009, 18:15:20 »
skoro serwis przechwala sie na swojej stronie naprawami w 1 dzien to pewnie bez mrugniecia przystał na propozycje samsunga 14dni
i niech buli za nie wywiązywanie się z umowy,

jutro dzwonie do serwisu zapytam jeszcze ostatni raz kiedy bedzie zrobiony jak mnie znowu oleją ciepłym moczem to od razu meiluje i faxuje o nowy
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 09, 2009, 18:25:45 »
najlepiej od razu faxem do działu reklamacji. 22 607 44 48.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 10, 2009, 12:16:02 »
ok
Napisane: Sierpień 09, 2009, 19:23:45
dzwonilem dzisiaj do ccs najpierw jakis bajer ze dotyk czy ekran  wymienią i czekaja na czesci, to tlumacze  ze sie flesh nie palił i nie ma nic wspolnego z ekranem, to poszla niby z technikiem pogadac i mowi ze sprzet bedzie do wymiany na nowy nie musze nic skladac i pisac
zastanawiam sie czy to bajer i za miesiac dostane stary sprzet ?
moze jedanak puszcze faks i meila ?
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 10, 2009, 12:53:56 »
Slawrumia - skrobnąłem co nie co przed chwilą. Dam znać na PW jak będę coś wiedział.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 10, 2009, 13:16:34 »
ok .  statusu na stronie nie zmienili wiec moze to byc kolejna bajka, a z drugiej strony nie chcialbym mieszac
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 10, 2009, 16:26:59 »
U mnie od razu po otrzymaniu wiadomosci o wymianie na nowy byl zmieniony status ze tel zotanie wymieniony wiec moga cos sciemniac.

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 10, 2009, 18:54:24 »
tak cos mi sie zdaje ze mnie ładuje, pani prosi o (IMEI) a potem opowiada co jej slina na jezyk przyniesie

a status ciagle ten sam
Status naprawy urządzenia - jest w trakcie testowania

poczekam co tam @beju powie
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 10, 2009, 19:13:41 »
Odpisal mi ktos wyrzej z serwisu - trwa analiza procesu serwisowego i niescislosci ktore wynikly. xD prawdopodobnie bedziesz mial ja wymieniona na koszt serwisu dlatego ze przycial w kielbaske...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 10, 2009, 20:56:06 »
zadzwonie  jutro jeszcze zapytam co ze sprzetem jak nie usłyszę ze czekam na nowy tylko na kolejną część to jej powiem kilka miłych słów  :evil:

i bede faxowal na te numery

najlepiej od razu faxem do działu reklamacji. 22 607 44 48.
fax : 22 545 88 11

Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 11, 2009, 09:20:00 »
Ten drugi numer faksu to mozesz olac. To faks do ccs - leja na niego zgory do dolu. Najwazniejszy jest numer faksu do Samsung Electronics Polska. Pamietaj ze serwis zawsze bedzie krecil, a dzial reklamacji w samsugu moze zastosowac do serwisu zamordyzm.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 11, 2009, 10:29:37 »
Beju co tam pani za meila wysłaliście  :ok:,  chyba ze mnie dalej w konia robi

zadzwonilem dzisiaj podalem pani Kasi (IMEI) niestety skapnela się  ze wczoraj dzwonilem, wiec nie zaczeła od bajek tylko poszla jakies meile czytac, po 5min mówi ze dostali potwierdzenie o wymianie z samsunga i sprawa ma byc załatwiona do konca tygodnia  :O (a wczoraj mówiła ze to potrwa ) 
no  i powiedziała ze dzis przyszła decyzja i status się dzisiaj zmieni wiec faxowanie przekładam do jutra
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 11, 2009, 11:41:25 »
pozwoliłem sobie wydzielić temat, gdyż nie dotyczy dokładnie i780 a serwisu Samsung.

Beju co tam pani za meila wysłaliście  :ok:,  chyba ze mnie dalej w konia robi

zadzwonilem dzisiaj podalem pani Kasi (IMEI) niestety skapnela się  ze wczoraj dzwonilem, wiec nie zaczeła od bajek tylko poszla jakies meile czytac, po 5min mówi ze dostali potwierdzenie o wymianie z samsunga i sprawa ma byc załatwiona do konca tygodnia  :O (a wczoraj mówiła ze to potrwa ) 
no  i powiedziała ze dzis przyszła decyzja i status się dzisiaj zmieni wiec faxowanie przekładam do jutra

wiesz co, tak naprawdę nie wiem co to za pani Kasia ani co ci mówiła, po prostu skierowałem maile do osób przełożonych w serwisie. OK, teraz trzeba poczekać. Jeśli jest już akceptacja że będzie wymieniony to wyciśnij jeszcze numer wniosku na wymianę.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline slawrumia

  • ******
  • 3932
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Best Game UT3
    • filmiki
  • Sprzęt: Galaxy s4 96GB
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 11, 2009, 11:58:39 »
jutro zadzwonie jak status sie nie zmieni to poproszę o nr wniosku , rozumiem ze po (IMEI) nie da rady spojrzec czy cos do was dotarło
Mda II --> Mda Pro --> Toshiba G910 --> HTC Diamond --> SE Xperia X1 --> Asus P565 --> OmniaHD i8910 24GB --> IPhone 3G  --> Nokia N810 --> i780 --> Galaxy s --> IPhone 4 32GB --> Galaxy Note 80GB exFAT -- Galaxy s4 96GB

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 11, 2009, 12:03:11 »
no po NR IMEI nie bardzo, raczej po nr. wniosku lub nr seryjnym S/N
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline waldemarz

  • 33
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Omnia HD a serwis - przygody
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 11, 2009, 20:57:27 »
Ludzie i po co bić pianę? Moj I780 był sobie spokojnie 3 tygodnie w naprawie. Wymienili mi płytę głowną i jest ok. Myślę, że trochę spokoju przyda się nam wszystkim. Wyluzujcie. :)

To powinieneś się cieszyć że wszystko jest oki.

W moim i780 też wymienili płytę główną, potem było sprawdzanie jakościowe naprawy i na drugi dzień po kilkunastu dniach wreszcie mogłem się cieszyc swoim sprzęcikiem ale bardzo krótko.
Już podczas 1 dzwonienia  na moj telefon to się okazało że ciężko usłyszeć dzwoniącego i są trzaski, a dzwiek taki jakbym rozmawiał z kastartem.:)
Dzisiaj oddałem do reklamacji i jestem ciekaw czy znowu będę czekał ponad 14 dni na wymianę głośniczka czy tam słuchawki.
Ostatnio było tak że otrzymali go do naprawy ale zarejestrowali go dopiero po 5 dniach bo mają w CCS opóźnienia w rejestrowaniu sprzętu :)

Na koniec powiem tylko tyle że to ostatni mój sprzęt firmy Samsung.
Powracam ponownie do Noki, ponieważ chociaż tam nie miałem takich problemów z serwisem.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2009, 21:01:07 wysłana przez waldemarz »
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami".