HP iPAQ rx3100 series

  • 1 Odpowiedzi
  • 1534 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

HP iPAQ rx3100 series
« dnia: Styczeń 02, 2006, 19:11:05 »
witam mam problem z palmtopem poniewaz stracil on glos lub cos sie w nim spalilo i teraz jest to dla mnie wielkim klopotem,probowalem juz hard reset,(ruszanie sluchawkami w gniezdzie,tez bo i takie metody pisali) do tego dodam ze przez sluchawki slychac glos idealnie po wyjeciu cisza i caly palmtop jest idealny nic wiecej z nim nie mam problemow

dodam jeszcze ze niestety nie posiadam gwarancji poniewaz kupilem go w USA i nie zwracalem uwagi na gwarancje

dzwonilem tez po serwisach HP to odsylaja mnie z owym problemem do WARSZAWY ale jak to wszystko ma przekroczyc cene owego HP to dziekuje

prosze o rade moze ktos zna sie na tym i jest w jakis sposob mnie pomoc naprawic to w miare rozsadnej ceny !!!

z gory dziekuje :)))

*

Offline lipciopda

  • ******
  • 6801
  • Płeć: Mężczyzna
HP iPAQ rx3100 series
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2006, 07:27:07 »
ogloszenia serwisantow sa w tm dziale przyklejone - warto sie z nimi skontaktowac

gwarancja w HP nie jest potrzebna - sprzet jest przyjmowany na podstawie numeru seryjnego, ktory jest w ich bazie - warto sprobowac bo niektorym osobom sie udalo naprawic sprzet przywieziony z USA