CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)

  • 5 Odpowiedzi
  • 706 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
« dnia: Luty 05, 2007, 10:46:02 »
nie bardzo wiedziałem gdzie wkleic ten temat więc pozwoliłem sobie umieścić go tu. Pech chciał ze pękł mi wyswietlacz w spvce więc żeby nie tracić gwarancji oddałem go do serwisu. Przez telefon miła pani powiedziała mi ze będę mógł odebrać go wieczorem.do zapłaty za wyświetlacz z usługą jest do zapłacenia 450zl. :terrified: Troche to dużo ale gwarancja 2 lata więc na wszelki wypadek warto ją mieć.Gdy zawiozłem telefon usłyszałem że wyświetlacze się skończyły i trzeba poczekac do przyszłego tygodnia więc czekałem zadzwoniłem i znowu usłyszałem ze mam poczekać jeszcze tydzień.telefon oddałem 9 stycznia do serwisu i po dziś dzień 5 lutego nie mam telefonu i nikt z osób tam pracujących nie potrafi mi powiedzieć kiedy bede mógł przyjść po sprawny aparat.Nie mam pojęcia co mam robić ale lekko przeginają moim zdaniem.ciekawe ile czasu jest na naprawe ustawowo.

*

Offline ornitolog

  • *****
  • 2466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 05, 2007, 13:23:35 »
misiek_0 wiem ze na gwarancji jest 14 dni roboczych i jeśli nie wyrobią sie w ciagu miesiąca to dają ci nowy sprzęt albo zwracaja kase a jak jest poza gwarancją to nie wiem ale to chyba ustala sam serwis jak długo naprawiają

*

Offline KeriM36

  • ****
  • 809
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.klos.net.pl
  • Sprzęt: Nokia E66 i powrót do MDA Compact 3
CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 05, 2007, 13:40:29 »
w przypadku spv nie ma gwarancji niestety wiec telefon moga ci trzymac nawet pol roku

*

Offline ornitolog

  • *****
  • 2466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 05, 2007, 13:47:05 »
misiek_0 trzeba było kupic wyswietlacz a na pewno ktos z forum by ci go wymienił szybko i tanio

CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 05, 2007, 16:33:15 »
własnie zaczynam sie zastanawiac czy nie wziac telefonu od nich spowrotem.mysle ze poczekam do czwartku tak jak mowili zebym zadzwonil i jak nie zrobia to kupie wyswietlacz i sam to w cholere wymienie

CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 10, 2007, 10:29:18 »
REKLAMACJE

• Kupiłam odkurzacz wodny. Zgodnie z instrukcją są  tam części zamienne, takie jak np. filtr, który po pół roku trzeba wymienić. Okazało się jednak, że w Warszawie, mimo że producent wymienia sklepy, gdzie można nabyć filtry, nie ma ich. Dlaczego nie ma w sklepach? Bo nie ma ich w hurtowni. Czy w takim przypadku mogę zwrócić odkurzacz uznając, że producent nie zapewnił, na rynku warszawskim, części zamiennych.
– Nie ma przepisów prawa, które wskazują, że producent musi zapewnić części zamienne. To jest rzeczywiście problem znany od lat.  Dziwne, że producent wyprodukuje towar, a później okazuje się, że nie ma do niego części wymiennych. Dobre obyczaje kupieckie wymagają, aby producent dbał o swoich klientów i chociaż w okresie gwarancji zapewniał elementy zamienne. Najlepszym jednak rozwiązaniem jest list do producenta, w którym zgłosi pani problem.

Jest więcej tego typu i innych spraw , możecie sobie poczytać  
http://www.trybuna.com.pl/n_show.php?code=2005033017