PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: misiek_0 w Luty 05, 2007, 10:46:02

Tytuł: CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
Wiadomość wysłana przez: misiek_0 w Luty 05, 2007, 10:46:02
nie bardzo wiedziałem gdzie wkleic ten temat więc pozwoliłem sobie umieścić go tu. Pech chciał ze pękł mi wyswietlacz w spvce więc żeby nie tracić gwarancji oddałem go do serwisu. Przez telefon miła pani powiedziała mi ze będę mógł odebrać go wieczorem.do zapłaty za wyświetlacz z usługą jest do zapłacenia 450zl. :terrified: Troche to dużo ale gwarancja 2 lata więc na wszelki wypadek warto ją mieć.Gdy zawiozłem telefon usłyszałem że wyświetlacze się skończyły i trzeba poczekac do przyszłego tygodnia więc czekałem zadzwoniłem i znowu usłyszałem ze mam poczekać jeszcze tydzień.telefon oddałem 9 stycznia do serwisu i po dziś dzień 5 lutego nie mam telefonu i nikt z osób tam pracujących nie potrafi mi powiedzieć kiedy bede mógł przyjść po sprawny aparat.Nie mam pojęcia co mam robić ale lekko przeginają moim zdaniem.ciekawe ile czasu jest na naprawe ustawowo.
Tytuł: CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
Wiadomość wysłana przez: ornitolog w Luty 05, 2007, 13:23:35
misiek_0 wiem ze na gwarancji jest 14 dni roboczych i jeśli nie wyrobią sie w ciagu miesiąca to dają ci nowy sprzęt albo zwracaja kase a jak jest poza gwarancją to nie wiem ale to chyba ustala sam serwis jak długo naprawiają
Tytuł: CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
Wiadomość wysłana przez: KeriM36 w Luty 05, 2007, 13:40:29
w przypadku spv nie ma gwarancji niestety wiec telefon moga ci trzymac nawet pol roku
Tytuł: CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
Wiadomość wysłana przez: ornitolog w Luty 05, 2007, 13:47:05
misiek_0 trzeba było kupic wyswietlacz a na pewno ktos z forum by ci go wymienił szybko i tanio
Tytuł: CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
Wiadomość wysłana przez: misiek_0 w Luty 05, 2007, 16:33:15
własnie zaczynam sie zastanawiac czy nie wziac telefonu od nich spowrotem.mysle ze poczekam do czwartku tak jak mowili zebym zadzwonil i jak nie zrobia to kupie wyswietlacz i sam to w cholere wymienie
Tytuł: CRC a SPV M 3000 problemy !!!!!!!!!!!!! (KU PRZESTRODZE)
Wiadomość wysłana przez: jacek76 w Luty 10, 2007, 10:29:18
REKLAMACJE

• Kupiłam odkurzacz wodny. Zgodnie z instrukcją są  tam części zamienne, takie jak np. filtr, który po pół roku trzeba wymienić. Okazało się jednak, że w Warszawie, mimo że producent wymienia sklepy, gdzie można nabyć filtry, nie ma ich. Dlaczego nie ma w sklepach? Bo nie ma ich w hurtowni. Czy w takim przypadku mogę zwrócić odkurzacz uznając, że producent nie zapewnił, na rynku warszawskim, części zamiennych.
– Nie ma przepisów prawa, które wskazują, że producent musi zapewnić części zamienne. To jest rzeczywiście problem znany od lat.  Dziwne, że producent wyprodukuje towar, a później okazuje się, że nie ma do niego części wymiennych. Dobre obyczaje kupieckie wymagają, aby producent dbał o swoich klientów i chociaż w okresie gwarancji zapewniał elementy zamienne. Najlepszym jednak rozwiązaniem jest list do producenta, w którym zgłosi pani problem.

Jest więcej tego typu i innych spraw , możecie sobie poczytać  
http://www.trybuna.com.pl/n_show.php?code=2005033017