PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: misiek_0 w Luty 05, 2007, 10:46:02
-
nie bardzo wiedziałem gdzie wkleic ten temat więc pozwoliłem sobie umieścić go tu. Pech chciał ze pękł mi wyswietlacz w spvce więc żeby nie tracić gwarancji oddałem go do serwisu. Przez telefon miła pani powiedziała mi ze będę mógł odebrać go wieczorem.do zapłaty za wyświetlacz z usługą jest do zapłacenia 450zl. :terrified: Troche to dużo ale gwarancja 2 lata więc na wszelki wypadek warto ją mieć.Gdy zawiozłem telefon usłyszałem że wyświetlacze się skończyły i trzeba poczekac do przyszłego tygodnia więc czekałem zadzwoniłem i znowu usłyszałem ze mam poczekać jeszcze tydzień.telefon oddałem 9 stycznia do serwisu i po dziś dzień 5 lutego nie mam telefonu i nikt z osób tam pracujących nie potrafi mi powiedzieć kiedy bede mógł przyjść po sprawny aparat.Nie mam pojęcia co mam robić ale lekko przeginają moim zdaniem.ciekawe ile czasu jest na naprawe ustawowo.
-
misiek_0 wiem ze na gwarancji jest 14 dni roboczych i jeśli nie wyrobią sie w ciagu miesiąca to dają ci nowy sprzęt albo zwracaja kase a jak jest poza gwarancją to nie wiem ale to chyba ustala sam serwis jak długo naprawiają
-
w przypadku spv nie ma gwarancji niestety wiec telefon moga ci trzymac nawet pol roku
-
misiek_0 trzeba było kupic wyswietlacz a na pewno ktos z forum by ci go wymienił szybko i tanio
-
własnie zaczynam sie zastanawiac czy nie wziac telefonu od nich spowrotem.mysle ze poczekam do czwartku tak jak mowili zebym zadzwonil i jak nie zrobia to kupie wyswietlacz i sam to w cholere wymienie
-
REKLAMACJE
• Kupiłam odkurzacz wodny. Zgodnie z instrukcją są tam części zamienne, takie jak np. filtr, który po pół roku trzeba wymienić. Okazało się jednak, że w Warszawie, mimo że producent wymienia sklepy, gdzie można nabyć filtry, nie ma ich. Dlaczego nie ma w sklepach? Bo nie ma ich w hurtowni. Czy w takim przypadku mogę zwrócić odkurzacz uznając, że producent nie zapewnił, na rynku warszawskim, części zamiennych.
– Nie ma przepisów prawa, które wskazują, że producent musi zapewnić części zamienne. To jest rzeczywiście problem znany od lat. Dziwne, że producent wyprodukuje towar, a później okazuje się, że nie ma do niego części wymiennych. Dobre obyczaje kupieckie wymagają, aby producent dbał o swoich klientów i chociaż w okresie gwarancji zapewniał elementy zamienne. Najlepszym jednak rozwiązaniem jest list do producenta, w którym zgłosi pani problem.
Jest więcej tego typu i innych spraw , możecie sobie poczytać
http://www.trybuna.com.pl/n_show.php?code=2005033017