Witam,
Dzięki za szybką odpowiedz.
Znalazłem oprogramowanie. Na:
http://sampro.pl/firmware/android/samsung-s5360/Napisałem do Samsunga i otrzymałem odpowiedz:
W chwili obecnej producent nie przewiduje udostępnienia aktualizacji na model Galaxy Young GT-S5360.
Ponadto zmiana brandu na oprogramowaniu, czy też debrandowanie telefonu wiąże się z utratą gwarancji, zatem serwisy autoryzowane nie wykonują tego typu usług. Dodatkowo według 5 punktu karty gwarancyjnej nieautoryzowana ingerencja w oprogramowanie nie podlega gwarancji, zatem korzystanie z programu Odin wiąże się z utratą gwarancji.
W przypadku pojawiającego się komunikatu, może być to związane z błędem w oprogramowaniu, w tej sytuacji należy wykonać reset telefonu za pomocą kodu *2767*3855# z poziomu klawiatury numerycznej. Wcześniej trzeba zrobić kopię kontaktów, wiadomości i wszystkich danych, które są ważne, gdyż zostaną one utracone. Kopię można wykonać za pomocą programu Kies.
http://www.samsung.com/pl/support/usefulsoftware/KIES/JSPPrzed wpisaniem kodu zalecam wyciągnąć kartę SIM i kartę pamieci. Jeżeli to nie pomoże, proszę się udać do najbliższego autoryzowanego serwisu z ważną, wypełnioną i podstemplowaną kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu telefonu celem ewentualnej naprawy/wgrania nowego oprogramowania..Lista serwisów znajduje się na naszej stronie:
http://www.samsung.com/pl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATIONZ chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Chciałem zapytać czy mogę jakoś z nimi pertraktować, w końcu to oprogramowanie co znalazłem to jest oficjalne (tak myślę) ale na UK. Czy w serwisie mogą mi uaktualnić do tego oprogramowania bez utraty gwarancji.
Dzięki wielkie.