wyswietlacz

  • 16 Odpowiedzi
  • 3043 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
wyswietlacz
« dnia: Sierpień 25, 2011, 23:11:22 »
Czy taka awaria podlega gwarancji






Wiem ze na fotkach słabo widać ale zrobiła się prostokątna plama  jak by ekran był pomarszczony

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 25, 2011, 23:27:00 »
Jeśli dobrze zrozumiałem opisy innych userów, którzy wcześniej wysyłali swoje telefony to owszem, podlega.

Ale... z Regenersis (zresztą nie tylko z nimi) nigdy nie wiadomo czy nie odpiszą, że np. odkryli ślady wilgoci na płytce głównej, albo gdzieś indziej i na tej podstawie nie odrzucą reklamacji. Ale moim zdaniem wysłać powinieneś - nie masz nic do stracenia. Tylko czemu od maja tolerujesz takie plamy na wyświetlaczu?

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 25, 2011, 23:37:25 »
Nie mój aparat źle ustawiony datownik ... Dzisiaj odkryłem i widoczne to jest tylko pod kontem jak ekran jest skierowany na źródło światła.

BTW Z ta wilgocią to ciężko bo plama nie sięga żadnej krawędzi. Mniej więcej z każdej strony plamka ma 1 cm do krawędzi ekranu.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2011, 23:40:43 wysłana przez Baross »

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 26, 2011, 00:41:51 »
heh, to co faktycznie jest przyczyną, a co sobie (może) stwierdzi serwis to dwie różne rzeczy.

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 26, 2011, 16:59:29 »
Skrobel nie przesadzaj już z nimi wyryobili się :P
Ale zaraz założe nowy temat bo musze wam opowiedzieć o mojej historii jaką dziś mi regenersis przedstawił ;p

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 08, 2011, 22:49:53 »
wymienili na nowy ekran bez rys  :ok: :ok: :ok: :ok:

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 08, 2011, 22:51:26 »
Gratulacje! A nic innego nie popsuli przy okazji? Np. obudowy nie wymienili na inną? Albo klawiatury chociaż? :P

*

Offline pozioma1

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Technomaniak z coraz mniejszą ilością czasu :-(
  • Sprzęt: Prestigio PAP4500 DUO, HTC Touch Pro 2; Nokia E61
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 23, 2011, 14:07:07 »
Panowie, proszę tylko o potwierdzenie... u mnie wygląda to tak jak rozlany olej na wodzie (różnobarwne "mazgaje") idealny prostokąt z jakby ramką po ok cm od boków. Czy o tym mowa w powyższym wątku ?
Zmienialiście soft na org przed wysyłką ?
Ile mniej więcej czekaliście na zwrot Rhodium ?
Primary : Prestigio MultiPhone PAP4500 DUO - Android 4.xx w trakcie szukania
Secondary :HTC TP2 Rhodium - ROM Jackos EVO WWE SkrobPRO
Backup : Nokia E61

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 24, 2011, 13:20:40 »
@Skrobel
Nie wrócił taki jaki był. Nawet nie wgrali nowego SPLu czy jak to się tam zwie. Przynajmniej ja nie znalazłem żadnych innych zmian.

@Poziomk1
Tak dokładnie ten sam problem miałem. Ciężko to uchwycić zdjęciem.
Osobiście po lekturze wątku któregoś z wątków wysłałem im telefon bez przywracania ostawień fabrycznych. Wrócił z romem oryginalnym po PL ( o dziwo bez nakładki polonizującej. Dziwne ze takiej wersji nie można pobrać ) ale bez blokady wiec można było od razu załadować nowy inny rom.

BTW.
Od zgłoszenia do HTC ( następnego dnia kurier zabrał telefon ) do odbioru od kuriera minęło 7 dni.
« Ostatnia zmiana: Październik 24, 2011, 13:22:59 wysłana przez Baross »

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 24, 2011, 14:05:50 »
@Baross
skąd wiesz, że ROM jest PL bez nakładki? Ja też jak dostałem swój telefon w sklepie to nie wyglądało na to, że to jest tylko nakładka.
Z tego co pamiętam tylko ROMy brandowane (np. Ery) były od razu PLK, reszta tylko z jakimiś durnymi cabami...

*

Offline pozioma1

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Technomaniak z coraz mniejszą ilością czasu :-(
  • Sprzęt: Prestigio PAP4500 DUO, HTC Touch Pro 2; Nokia E61
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 24, 2011, 15:15:20 »
@Baross
skąd wiesz, że ROM jest PL bez nakładki? Ja też jak dostałem swój telefon w sklepie to nie wyglądało na to, że to jest tylko nakładka.
Z tego co pamiętam tylko ROMy brandowane (np. Ery) były od razu PLK, reszta tylko z jakimiś durnymi cabami...
z tego co pamiętam to sam wybierałem PL z caba
Primary : Prestigio MultiPhone PAP4500 DUO - Android 4.xx w trakcie szukania
Secondary :HTC TP2 Rhodium - ROM Jackos EVO WWE SkrobPRO
Backup : Nokia E61

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 24, 2011, 15:41:35 »
Poprawnie zainstalowana nakładka pyta o język po HR. I użytkownik nawet nie wie, że ma jakieś caby czy jakąś nakładkę.

*

Offline pozioma1

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Technomaniak z coraz mniejszą ilością czasu :-(
  • Sprzęt: Prestigio PAP4500 DUO, HTC Touch Pro 2; Nokia E61
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 25, 2011, 08:29:35 »
Poprawnie zainstalowana nakładka pyta o język po HR. I użytkownik nawet nie wie, że ma jakieś caby czy jakąś nakładkę.
może i racja ... nie pamiętam dokładnie ale jednego jestem pewien wybierałem język.
Primary : Prestigio MultiPhone PAP4500 DUO - Android 4.xx w trakcie szukania
Secondary :HTC TP2 Rhodium - ROM Jackos EVO WWE SkrobPRO
Backup : Nokia E61

Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 21, 2011, 11:34:05 »
Witam. Nie chcąc zakładać nowego tematu, a mając podobny problem postanowiłem odświeżyć stary. Mój Touch Pro 2 cierpi na to samo schorzenie co u autora tematu. Prostokątna plama na środku ekranu. Niestety do swojego modelu nie posiadam gwarancji i tu pojawia się moje pytanie. Czy w takim wypadku wymianie podlega sam dotyk, czy również ekran? Po za plamą nie działa również lewy górny róg ekranu(tzn nie reaguje na dotyk). Poza tym wszystko jest wyświetlane poprawnie.
Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi. Pozdrawiam

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 21, 2011, 12:19:27 »
Z moich informacji (ale tylko wyczytanych, bo sam na szczęście jeszcze nie miałem problemów) wynikałoby, że w większości tego rodzaju przypadków plama powstaje z rozwarstwienia przetwornika (dotyku) albo z odklejenia się warstwy dotykowej od ekranu. A więc raczej wymiana dotyku powinna wystarczyć.

*

Offline pozioma1

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Technomaniak z coraz mniejszą ilością czasu :-(
  • Sprzęt: Prestigio PAP4500 DUO, HTC Touch Pro 2; Nokia E61
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 22, 2011, 15:33:32 »
Witam. Nie chcąc zakładać nowego tematu, a mając podobny problem postanowiłem odświeżyć stary. Mój Touch Pro 2 cierpi na to samo schorzenie co u autora tematu. Prostokątna plama na środku ekranu. Niestety do swojego modelu nie posiadam gwarancji i tu pojawia się moje pytanie. Czy w takim wypadku wymianie podlega sam dotyk, czy również ekran? Po za plamą nie działa również lewy górny róg ekranu(tzn nie reaguje na dotyk). Poza tym wszystko jest wyświetlane poprawnie.
Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi. Pozdrawiam

Witam, mogę tylko powiedzieć że w przypadku TP2 nie musisz mieć gwarancji wystarczy paragon zakupu oczywiście jeśli takowy posiadasz - taką informacje uzyskałem od serwisanta z Regenersis. Co mi wymienili dowiem się zapewne jutro-pojutrze jak wróci z serwisu.
Primary : Prestigio MultiPhone PAP4500 DUO - Android 4.xx w trakcie szukania
Secondary :HTC TP2 Rhodium - ROM Jackos EVO WWE SkrobPRO
Backup : Nokia E61

*

Offline andadmin

  • 35
  • Sprzęt: HTC TP2
Odp: wyswietlacz
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 29, 2011, 13:11:56 »
Skrobel ma rację, to wina rozwarstwionego dotyku. Miałem taki objaw zakupiłem dotyk i wymieniłem samemu :))