PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Rhodium => Wątek zaczęty przez: Baross w Sierpień 25, 2011, 23:11:22

Tytuł: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Baross w Sierpień 25, 2011, 23:11:22
Czy taka awaria podlega gwarancji

(https://lh4.googleusercontent.com/-VnCQOnh8fyk/Tla5nhDbFuI/AAAAAAAABPA/3-PCfPk0r-U/s912/IMG_0952.JPG)

(https://lh3.googleusercontent.com/-jE3mP5YGvQw/Tla5rYoLGpI/AAAAAAAABPE/rC7MAWaCPiw/s912/IMG_0947.JPG)


Wiem ze na fotkach słabo widać ale zrobiła się prostokątna plama  jak by ekran był pomarszczony
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Skrobel w Sierpień 25, 2011, 23:27:00
Jeśli dobrze zrozumiałem opisy innych userów, którzy wcześniej wysyłali swoje telefony to owszem, podlega.

Ale... z Regenersis (zresztą nie tylko z nimi) nigdy nie wiadomo czy nie odpiszą, że np. odkryli ślady wilgoci na płytce głównej, albo gdzieś indziej i na tej podstawie nie odrzucą reklamacji. Ale moim zdaniem wysłać powinieneś - nie masz nic do stracenia. Tylko czemu od maja tolerujesz takie plamy na wyświetlaczu?
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Baross w Sierpień 25, 2011, 23:37:25
Nie mój aparat źle ustawiony datownik ... Dzisiaj odkryłem i widoczne to jest tylko pod kontem jak ekran jest skierowany na źródło światła.

BTW Z ta wilgocią to ciężko bo plama nie sięga żadnej krawędzi. Mniej więcej z każdej strony plamka ma 1 cm do krawędzi ekranu.
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Skrobel w Sierpień 26, 2011, 00:41:51
heh, to co faktycznie jest przyczyną, a co sobie (może) stwierdzi serwis to dwie różne rzeczy.
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: newo w Sierpień 26, 2011, 16:59:29
Skrobel nie przesadzaj już z nimi wyryobili się :P
Ale zaraz założe nowy temat bo musze wam opowiedzieć o mojej historii jaką dziś mi regenersis przedstawił ;p
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Baross w Wrzesień 08, 2011, 22:49:53
wymienili na nowy ekran bez rys  :ok: :ok: :ok: :ok:
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Skrobel w Wrzesień 08, 2011, 22:51:26
Gratulacje! A nic innego nie popsuli przy okazji? Np. obudowy nie wymienili na inną? Albo klawiatury chociaż? :P
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: pozioma1 w Październik 23, 2011, 14:07:07
Panowie, proszę tylko o potwierdzenie... u mnie wygląda to tak jak rozlany olej na wodzie (różnobarwne "mazgaje") idealny prostokąt z jakby ramką po ok cm od boków. Czy o tym mowa w powyższym wątku ?
Zmienialiście soft na org przed wysyłką ?
Ile mniej więcej czekaliście na zwrot Rhodium ?
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Baross w Październik 24, 2011, 13:20:40
@Skrobel
Nie wrócił taki jaki był. Nawet nie wgrali nowego SPLu czy jak to się tam zwie. Przynajmniej ja nie znalazłem żadnych innych zmian.

@Poziomk1
Tak dokładnie ten sam problem miałem. Ciężko to uchwycić zdjęciem.
Osobiście po lekturze wątku któregoś z wątków wysłałem im telefon bez przywracania ostawień fabrycznych. Wrócił z romem oryginalnym po PL ( o dziwo bez nakładki polonizującej. Dziwne ze takiej wersji nie można pobrać ) ale bez blokady wiec można było od razu załadować nowy inny rom.

BTW.
Od zgłoszenia do HTC ( następnego dnia kurier zabrał telefon ) do odbioru od kuriera minęło 7 dni.
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Skrobel w Październik 24, 2011, 14:05:50
@Baross
skąd wiesz, że ROM jest PL bez nakładki? Ja też jak dostałem swój telefon w sklepie to nie wyglądało na to, że to jest tylko nakładka.
Z tego co pamiętam tylko ROMy brandowane (np. Ery) były od razu PLK, reszta tylko z jakimiś durnymi cabami...
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: pozioma1 w Październik 24, 2011, 15:15:20
@Baross
skąd wiesz, że ROM jest PL bez nakładki? Ja też jak dostałem swój telefon w sklepie to nie wyglądało na to, że to jest tylko nakładka.
Z tego co pamiętam tylko ROMy brandowane (np. Ery) były od razu PLK, reszta tylko z jakimiś durnymi cabami...
z tego co pamiętam to sam wybierałem PL z caba
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Skrobel w Październik 24, 2011, 15:41:35
Poprawnie zainstalowana nakładka pyta o język po HR. I użytkownik nawet nie wie, że ma jakieś caby czy jakąś nakładkę.
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: pozioma1 w Październik 25, 2011, 08:29:35
Poprawnie zainstalowana nakładka pyta o język po HR. I użytkownik nawet nie wie, że ma jakieś caby czy jakąś nakładkę.
może i racja ... nie pamiętam dokładnie ale jednego jestem pewien wybierałem język.
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: piotrek.janek w Listopad 21, 2011, 11:34:05
Witam. Nie chcąc zakładać nowego tematu, a mając podobny problem postanowiłem odświeżyć stary. Mój Touch Pro 2 cierpi na to samo schorzenie co u autora tematu. Prostokątna plama na środku ekranu. Niestety do swojego modelu nie posiadam gwarancji i tu pojawia się moje pytanie. Czy w takim wypadku wymianie podlega sam dotyk, czy również ekran? Po za plamą nie działa również lewy górny róg ekranu(tzn nie reaguje na dotyk). Poza tym wszystko jest wyświetlane poprawnie.
Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi. Pozdrawiam
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: Skrobel w Listopad 21, 2011, 12:19:27
Z moich informacji (ale tylko wyczytanych, bo sam na szczęście jeszcze nie miałem problemów) wynikałoby, że w większości tego rodzaju przypadków plama powstaje z rozwarstwienia przetwornika (dotyku) albo z odklejenia się warstwy dotykowej od ekranu. A więc raczej wymiana dotyku powinna wystarczyć.
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: pozioma1 w Listopad 22, 2011, 15:33:32
Witam. Nie chcąc zakładać nowego tematu, a mając podobny problem postanowiłem odświeżyć stary. Mój Touch Pro 2 cierpi na to samo schorzenie co u autora tematu. Prostokątna plama na środku ekranu. Niestety do swojego modelu nie posiadam gwarancji i tu pojawia się moje pytanie. Czy w takim wypadku wymianie podlega sam dotyk, czy również ekran? Po za plamą nie działa również lewy górny róg ekranu(tzn nie reaguje na dotyk). Poza tym wszystko jest wyświetlane poprawnie.
Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi. Pozdrawiam

Witam, mogę tylko powiedzieć że w przypadku TP2 nie musisz mieć gwarancji wystarczy paragon zakupu oczywiście jeśli takowy posiadasz - taką informacje uzyskałem od serwisanta z Regenersis. Co mi wymienili dowiem się zapewne jutro-pojutrze jak wróci z serwisu.
Tytuł: Odp: wyswietlacz
Wiadomość wysłana przez: andadmin w Listopad 29, 2011, 13:11:56
Skrobel ma rację, to wina rozwarstwionego dotyku. Miałem taki objaw zakupiłem dotyk i wymieniłem samemu :))