Regenersis... i już wszystko jasne...

  • 22 Odpowiedzi
  • 4234 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Regenersis... i już wszystko jasne...
« dnia: Sierpień 26, 2011, 17:09:41 »
Siemka.
Odesłałem telefon do Regenrsisa z masą problemów ;)
I dziś telefon od nich że wycenili wymianę korpusu na 162zł 80gr :D
Uznali że to moja wina itd. Konkretnie chodzi o uszczerbany róg telefonu co jest często przypadłością.
Jak myślicie da się ich jakoś podejść żeby to wymienili? Telefon nigdy nie upadł a wymienić nie chcą.
I jak po tym gdy się nie zgodziłem wyglada sprawa z gwarancją i pozostałymi naprawami?

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 26, 2011, 17:20:36 »
No właśnie! Masz swój regenersis i ich "poprawioną" obsługę :-|

U mnie to pęknięcie na rogu też jest. I był gdzieś wątek tutaj, w którym kilkoro różnych użytkowników stwierdziło, że też występuje. A gdyby poszperać więcej, to może by się znalazło jeszcze trochę na xda. Według mnie wada fabryczna, ale serwis może stwierdzić co się serwisowi podoba...
A co z gwarancją na inne rzeczy? Otóż jeśli wynikiem niniejszej ekspertyzy jest np. uszkodzenie mechaniczne wskutek np. upadku, to właściwie większość uszkodzeń w dalszym toku postępowania można podciągnąć pod te właśnie uszkodzenia mechaniczne (np. usterki wyświetlacza, dotyku, głośniczka, mikrofonu czy złącza USB).

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 26, 2011, 17:56:13 »
Oj Skrobel czepiasz się ;D
Już pisze e-maila do producenta :)
A oni to najpierw mogli by zadzwonić do CCS i zapytać się co ja z nimi robiłem jak miałem Toshibe.
Bo Regenersis nie wie jeszcze jaki ja jestem upierdliwy :D

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 26, 2011, 18:10:31 »
Hehe, bo ja taki czepliwy z natury jestem. Jackos to dopiero ma ze mną prze:-X

A swoją drogą jeśli ktoś z Regenersis wpada tutaj czasem, to chyba już Ci nie naprawią telefonu... ;)

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 26, 2011, 18:12:58 »
Ze studentem prawa będą zadzierać??:P

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 26, 2011, 18:20:22 »
Tego nie wiem, zależy jak się podpisałeś w tym mailu.

Ale informuj, informuj. Bardzo chętnie się dowiem jak się ta sprawa skończy... ;)

Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 26, 2011, 20:37:20 »
Mój TP2 miesiąc temu też gościł w serwisie Regenersis oddałem go z uszkodzonym mikrofonem a wrócił do mnie z dziurą w obudowie i nie działającą klawiaturą. Na szczęście pozbierałem wcześniej info na temat tego serwisu i wiedziałem że lubią robił "wałki" więc porobiłem fotki HTC przed wysyłką. Zadzwoniłem do serwisu i przedstawiłem im sprawe i kazali odesłać urządzenie z opisem uszkodzeń. odesłałem TP2 z załączonymi fotkami i wymienili pękniętą obudowe na nową oraz dali nową klawiature oraz slider. Myślę że jak się dobrze zakombinuje to naprawią Twojego TP2 za free.

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 26, 2011, 22:52:30 »
Coraz weselej :D
Pojawiła sie informacja i przy mojej X1 o kosztorysie :D
Jutro zadzwonią powiedzą za co i ile :)
Hukowy rzeczoznawca mi się trafił Xd

Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 27, 2011, 00:56:32 »
Z tym pęknięciem to chodzi o prawy dolny róg obok klawiatury QWERTY? Jeśli tak, to też mam tutaj 'ryskę', którą zauważyłem niedawno :>

Swoją drogą. Mam klawiaturę z niepoprawnymi oznaczeniami i paroma śmiesznymi znaczkami (tj. norweską). Da radę jakoś to wymienić w ramach gwarancji/czegokolwiek? Ew. ile takie coś kosztuje w serwisie? Orientuje się ktoś?:>

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 27, 2011, 01:09:39 »
a ja mam trochę innej bajki pytanie
które pola trzeba wypełnić na tej ich śmiesznej karcie przed wysyłka ??

W sumie co za poza telefonem kopia rachunku i ta karta coś trzeba im jeszcze wysłać ??

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 27, 2011, 01:40:17 »
@oisezrg
Jeśli masz gwarancję i to telefon pochodzący z polskiej dystrybucji to na pewno wymienią na polską klawiaturę :)
Jeśli ni polska to wymiana to około 120zł w Regenersis.

@Baross
Dajesz Telefon Gwarancje i oryginalny Paragonik lub fakturkę.
Wypełnia się wszystko co się da :) Ja zawsze wole zanieść do mojego Punktu w Elkomie bo jest tam taka Babka która ma duuuużeeee i piękneee OCZY (*)(*) xD

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 27, 2011, 02:06:53 »
ze sie tak głupio zapytam a gwarancja jest czym ??
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 03:07:07 wysłana przez Baross »

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 28, 2011, 19:49:46 »
papierkiem potwierdzającym imei telefonu ;p

Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 28, 2011, 23:52:58 »
a jeżeli mam tylko fakturę zakupu? Tam nie ma numeru IMEI - chyba?

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 29, 2011, 00:31:46 »
papierkiem potwierdzającym imei telefonu ;p

Taki papierek jest na opakowaniu przecie ....

*

Offline maskon

  • **
  • 123
  • Sprzęt: Z1, One, Tablet Z
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 29, 2011, 02:02:16 »
Jeśli na fakturze nie ma IMEI (a zazwyczaj nie ma) to nie chcą przyjąć - parę lat temu musiałem pojechać do salonu operatora i poprosić aby dopisali IMEI. Naprawa trwała kilka tygodni a w międzyczasie zero informacji.
Nauczony doświadczeniem następny telefon oddałem do naprawy w salonie operatora - telefon wrócił z naprawy błyskawicznie, zero kontaktów z Regenersis i zero problemów.

Zdecydowanie polecam drugą opcję.

Gorzej gdy telefon kupiony jest w jakiejś firmie krzak z Allegro.

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 29, 2011, 02:22:03 »
Mój nie był w firmie krzak
A SN nie wystarczy bo na fakturze jest ten numer ???

BTW W sumie im się trudno dziwić kupi ktoś telefon. Minie np rok znajmy tez kupi taki sam i wtedy można by znajomego fakturę wykorzystać.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2011, 22:22:07 wysłana przez Baross »

*

Offline maskon

  • **
  • 123
  • Sprzęt: Z1, One, Tablet Z
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 30, 2011, 10:26:45 »
Pisząc "firma krzak" miałem na myśli wszelkie małe firemki prowadzące sprzedaż głownie przez Allegro.  Regenersis po prostu nie liczy się z taką drobnicą. Inaczej reagują gdy do naprawy trafia telefon przysłany przez operatora lub dużą siec sprzedaży a inaczej gdy otrzymają coś od klienta indywidualnego lub właśnie takiego sklepiku internetowego.

Jeśli telefon kupiony był u operatora to naprawę lepiej oddać do naprawy właśnie tam i ominąć tym sposobem wszelkie kontakty z Regenersis. Klientowi indywidualnemu mogą utrudniać i stroić fochy, operatorowi nie fikną zbyt wysoko....

*

Offline Skrobel

  • Ekspert HTC Rhodium
  • *****
  • 1996
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 30, 2011, 11:25:06 »
Ale czytałem gdzieś posty użytkowników, którzy oddawali do reklamacji przez np. Vobis. Jest to z pewnością dla Regenersis poważniejszy partner niż jakiś tam Kowalski co kupił TP2 w internecie. A mimo tego wcale ta naprawa nie przebiegała lepiej niż w pozostałych przypadkach opisywanych tu na forum...

*

Offline newo

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro 2/Cyfon p168i
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 31, 2011, 18:45:37 »
No ja nadal nie narzekam na nich, choc juz widze ze na klawiaturze mi sie "c" zacina :) Nowa plyta glowna, nowa antena i juz nie gubi zasiegu,caly nowy przod, tylko ten korpus i tylnia klapka nie wymienione :/
Ale niema co narzekac wkoncu za darmo :)

*

Offline Baross

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:21:46 »
Ja czekam na swój zobaczę co będzie ....

Połączone: Wrzesień 01, 2011, 14:22:39
Ja czekam na swój zobaczę co będzie ....

BTW ja to przez HTC załatwiałem nie dzwoniąc do regenersis ....

*

Offline pozioma1

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Technomaniak z coraz mniejszą ilością czasu :-(
  • Sprzęt: Prestigio PAP4500 DUO, HTC Touch Pro 2; Nokia E61
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 24, 2011, 10:20:52 »
Witam,
odzyskałem swoje Rhodium. Naprawa trwała 1 dzień :O Zgłoszenie dotyczyło problemu ze stykiem portu extUSB oraz odklejonym digitalizerem temat opisany w innym wątku http://pdaclub.pl/forum/rhodium/wyswietlacz-186511/msg1543180 Wymienili jakieś 3 części (nie ma przy sobie dokumentu naprawy bo bym wpisał co) i wgrali najnowsze oprogramowanie  :grin: Problem niestety polega na tym że :
- zj$@##@$ :mad: składając przyciski poniżej ekranu, HOME (czerwona słuchawka) praktycznie się nie wciska na pozostałych leppij
- głośnik (ten po stronie ekranu) trzeszczy
- port USB jak przerywał tak przerywa (podłączony kabel do portu, telefon lekko podnosimy do góry i gaśnie dioda ładowania) irytujące jak pracuje na lapsie - lekki ruch kablem i trace połaczenie z AS i ładowanie tel  :mad:
- miałem od nowości folie Barndo, która przy naprawie została odklejona i przyklejona ponownie - niestety z bąblami powietrza i śmieciami pod spodem !

Tyle zobaczyłem na szybko od wczoraj wqrw.... odsyłam z powrotem
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2011, 14:08:09 wysłana przez pozioma1 »
Primary : Prestigio MultiPhone PAP4500 DUO - Android 4.xx w trakcie szukania
Secondary :HTC TP2 Rhodium - ROM Jackos EVO WWE SkrobPRO
Backup : Nokia E61

*

Offline pozioma1

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Technomaniak z coraz mniejszą ilością czasu :-(
  • Sprzęt: Prestigio PAP4500 DUO, HTC Touch Pro 2; Nokia E61
Odp: Regenersis... i już wszystko jasne...
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 05, 2011, 14:08:21 »
- 02.12.2011 wrócił RHODIUM z naprawy  :grin:
Lista wymienionych podzespołów wzrosła do 5  :O
Telefon jak na razie OK oddali niestety bez folii ochronnej  :(
We wrocku naszukałem się folijki jak głupi co by zaraz przykleić a teraz zamawiam porządną.
Primary : Prestigio MultiPhone PAP4500 DUO - Android 4.xx w trakcie szukania
Secondary :HTC TP2 Rhodium - ROM Jackos EVO WWE SkrobPRO
Backup : Nokia E61