PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Rhodium => Wątek zaczęty przez: newo w Sierpień 26, 2011, 17:09:41
-
Siemka.
Odesłałem telefon do Regenrsisa z masą problemów ;)
I dziś telefon od nich że wycenili wymianę korpusu na 162zł 80gr :D
Uznali że to moja wina itd. Konkretnie chodzi o uszczerbany róg telefonu co jest często przypadłością.
Jak myślicie da się ich jakoś podejść żeby to wymienili? Telefon nigdy nie upadł a wymienić nie chcą.
I jak po tym gdy się nie zgodziłem wyglada sprawa z gwarancją i pozostałymi naprawami?
-
No właśnie! Masz swój regenersis i ich "poprawioną" obsługę :-|
U mnie to pęknięcie na rogu też jest. I był gdzieś wątek tutaj, w którym kilkoro różnych użytkowników stwierdziło, że też występuje. A gdyby poszperać więcej, to może by się znalazło jeszcze trochę na xda. Według mnie wada fabryczna, ale serwis może stwierdzić co się serwisowi podoba...
A co z gwarancją na inne rzeczy? Otóż jeśli wynikiem niniejszej ekspertyzy jest np. uszkodzenie mechaniczne wskutek np. upadku, to właściwie większość uszkodzeń w dalszym toku postępowania można podciągnąć pod te właśnie uszkodzenia mechaniczne (np. usterki wyświetlacza, dotyku, głośniczka, mikrofonu czy złącza USB).
-
Oj Skrobel czepiasz się ;D
Już pisze e-maila do producenta :)
A oni to najpierw mogli by zadzwonić do CCS i zapytać się co ja z nimi robiłem jak miałem Toshibe.
Bo Regenersis nie wie jeszcze jaki ja jestem upierdliwy :D
-
Hehe, bo ja taki czepliwy z natury jestem. Jackos to dopiero ma ze mną prze:-X
A swoją drogą jeśli ktoś z Regenersis wpada tutaj czasem, to chyba już Ci nie naprawią telefonu... ;)
-
Ze studentem prawa będą zadzierać??:P
-
Tego nie wiem, zależy jak się podpisałeś w tym mailu.
Ale informuj, informuj. Bardzo chętnie się dowiem jak się ta sprawa skończy... ;)
-
Mój TP2 miesiąc temu też gościł w serwisie Regenersis oddałem go z uszkodzonym mikrofonem a wrócił do mnie z dziurą w obudowie i nie działającą klawiaturą. Na szczęście pozbierałem wcześniej info na temat tego serwisu i wiedziałem że lubią robił "wałki" więc porobiłem fotki HTC przed wysyłką. Zadzwoniłem do serwisu i przedstawiłem im sprawe i kazali odesłać urządzenie z opisem uszkodzeń. odesłałem TP2 z załączonymi fotkami i wymienili pękniętą obudowe na nową oraz dali nową klawiature oraz slider. Myślę że jak się dobrze zakombinuje to naprawią Twojego TP2 za free.
-
Coraz weselej :D
Pojawiła sie informacja i przy mojej X1 o kosztorysie :D
Jutro zadzwonią powiedzą za co i ile :)
Hukowy rzeczoznawca mi się trafił Xd
-
Z tym pęknięciem to chodzi o prawy dolny róg obok klawiatury QWERTY? Jeśli tak, to też mam tutaj 'ryskę', którą zauważyłem niedawno :>
Swoją drogą. Mam klawiaturę z niepoprawnymi oznaczeniami i paroma śmiesznymi znaczkami (tj. norweską). Da radę jakoś to wymienić w ramach gwarancji/czegokolwiek? Ew. ile takie coś kosztuje w serwisie? Orientuje się ktoś?:>
-
a ja mam trochę innej bajki pytanie
które pola trzeba wypełnić na tej ich śmiesznej karcie przed wysyłka ??
W sumie co za poza telefonem kopia rachunku i ta karta coś trzeba im jeszcze wysłać ??
-
@oisezrg
Jeśli masz gwarancję i to telefon pochodzący z polskiej dystrybucji to na pewno wymienią na polską klawiaturę :)
Jeśli ni polska to wymiana to około 120zł w Regenersis.
@Baross
Dajesz Telefon Gwarancje i oryginalny Paragonik lub fakturkę.
Wypełnia się wszystko co się da :) Ja zawsze wole zanieść do mojego Punktu w Elkomie bo jest tam taka Babka która ma duuuużeeee i piękneee OCZY (*)(*) xD
-
ze sie tak głupio zapytam a gwarancja jest czym ??
-
papierkiem potwierdzającym imei telefonu ;p
-
a jeżeli mam tylko fakturę zakupu? Tam nie ma numeru IMEI - chyba?
-
papierkiem potwierdzającym imei telefonu ;p
Taki papierek jest na opakowaniu przecie ....
-
Jeśli na fakturze nie ma IMEI (a zazwyczaj nie ma) to nie chcą przyjąć - parę lat temu musiałem pojechać do salonu operatora i poprosić aby dopisali IMEI. Naprawa trwała kilka tygodni a w międzyczasie zero informacji.
Nauczony doświadczeniem następny telefon oddałem do naprawy w salonie operatora - telefon wrócił z naprawy błyskawicznie, zero kontaktów z Regenersis i zero problemów.
Zdecydowanie polecam drugą opcję.
Gorzej gdy telefon kupiony jest w jakiejś firmie krzak z Allegro.
-
Mój nie był w firmie krzak
A SN nie wystarczy bo na fakturze jest ten numer ???
BTW W sumie im się trudno dziwić kupi ktoś telefon. Minie np rok znajmy tez kupi taki sam i wtedy można by znajomego fakturę wykorzystać.
-
Pisząc "firma krzak" miałem na myśli wszelkie małe firemki prowadzące sprzedaż głownie przez Allegro. Regenersis po prostu nie liczy się z taką drobnicą. Inaczej reagują gdy do naprawy trafia telefon przysłany przez operatora lub dużą siec sprzedaży a inaczej gdy otrzymają coś od klienta indywidualnego lub właśnie takiego sklepiku internetowego.
Jeśli telefon kupiony był u operatora to naprawę lepiej oddać do naprawy właśnie tam i ominąć tym sposobem wszelkie kontakty z Regenersis. Klientowi indywidualnemu mogą utrudniać i stroić fochy, operatorowi nie fikną zbyt wysoko....
-
Ale czytałem gdzieś posty użytkowników, którzy oddawali do reklamacji przez np. Vobis. Jest to z pewnością dla Regenersis poważniejszy partner niż jakiś tam Kowalski co kupił TP2 w internecie. A mimo tego wcale ta naprawa nie przebiegała lepiej niż w pozostałych przypadkach opisywanych tu na forum...
-
No ja nadal nie narzekam na nich, choc juz widze ze na klawiaturze mi sie "c" zacina :) Nowa plyta glowna, nowa antena i juz nie gubi zasiegu,caly nowy przod, tylko ten korpus i tylnia klapka nie wymienione :/
Ale niema co narzekac wkoncu za darmo :)
-
Ja czekam na swój zobaczę co będzie ....
Połączone: Wrzesień 01, 2011, 14:22:39
Ja czekam na swój zobaczę co będzie ....
BTW ja to przez HTC załatwiałem nie dzwoniąc do regenersis ....
-
Witam,
odzyskałem swoje Rhodium. Naprawa trwała 1 dzień :O Zgłoszenie dotyczyło problemu ze stykiem portu extUSB oraz odklejonym digitalizerem temat opisany w innym wątku http://pdaclub.pl/forum/rhodium/wyswietlacz-186511/msg1543180 (http://pdaclub.pl/forum/rhodium/wyswietlacz-186511/msg1543180) Wymienili jakieś 3 części (nie ma przy sobie dokumentu naprawy bo bym wpisał co) i wgrali najnowsze oprogramowanie :grin: Problem niestety polega na tym że :
- zj$@##@$ :mad: składając przyciski poniżej ekranu, HOME (czerwona słuchawka) praktycznie się nie wciska na pozostałych leppij
- głośnik (ten po stronie ekranu) trzeszczy
- port USB jak przerywał tak przerywa (podłączony kabel do portu, telefon lekko podnosimy do góry i gaśnie dioda ładowania) irytujące jak pracuje na lapsie - lekki ruch kablem i trace połaczenie z AS i ładowanie tel :mad:
- miałem od nowości folie Barndo, która przy naprawie została odklejona i przyklejona ponownie - niestety z bąblami powietrza i śmieciami pod spodem !
Tyle zobaczyłem na szybko od wczoraj wqrw.... odsyłam z powrotem
-
- 02.12.2011 wrócił RHODIUM z naprawy :grin:
Lista wymienionych podzespołów wzrosła do 5 :O
Telefon jak na razie OK oddali niestety bez folii ochronnej :(
We wrocku naszukałem się folijki jak głupi co by zaraz przykleić a teraz zamawiam porządną.