Naprawa gwarancyjna w Regenersis

  • 59 Odpowiedzi
  • 15987 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 07, 2009, 23:51:43 »
A czy może ktoś oddawał TP do serwisu ze względu na szum w słuchawce? Testowałem różne radia i na każdym jest szum podczas rozmowy, więc coraz bardziej zastanawiam się nad oddaniem do serwisu bo szumy czasem są tak intensywne, że poważnie zakłócają rozmowę.

*

Offline szqudii

  • **
  • 181
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 07, 2009, 23:58:02 »
Podpinam się pod pytanie! Szumy czasami są nie do zniesienia!
Przygoda z Windows Mobile... | Mio A701 | Asus P526 | Asus P750  | HTC Touch PRO | HTC HD 2 ... będzie Windows Phone od HTC ;)

*

Offline jakubd

  • *****
  • 2820
  • Płeć: Mężczyzna
  • To error is human, to forgive is not our policy.
    • jdtech.pl
  • Sprzęt: N900, Milestone, Galaxy Tab
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 08, 2009, 10:14:52 »
Wszystko zależy od rodzaju szumu - standard GSM zakłada emisję tzw. szumu komfortu przez terminale końcowe, aby poinformować użytkownika, że połączenie trwa. To czy on jest "komfortowy", czy nie, to zależy od upodobań użytkownika (dla jednego wyjące 5 wentylatorów na pełnych obrotach to cisza, dla innych laptop z dyskiem i cichym szumem wentylatorka to hałas), ale nie miałem z tym nigdy problemów w żadnym z telefonów - no ale GSM do cichych rozmów nie został stworzony.
Porównajcie z innymi, normalnymi telefonami GSM i jak jest znacznie głośniej, to reklamować, może być jakiś problem z głośnikiem po prostu.
BTW: głośność szumu komfortu powinna tylko w minimalnym stopniu zależeć od ustawienia głośności.
Sprzęt: 5MX, SimPad, BlueAngel, Hermes, N810, 8510p, k810i, PSP, 2133, MBW150, RedFly, G1, d780, HP HDX Dragon, E75, 5101, Rose, 3GS, N900, Uni, c901, Milestone, N96, Rhodium, Huawei e5, Envy 17, Galaxy Tab, e6500

*

Offline szqudii

  • **
  • 181
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD 2
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 08, 2009, 10:43:38 »
Na słuchawkach też słychać ten "szum" także to nie od głośniczka, szum jest czasami tak intensywny że ciężko jest zrozumieć rozmówce... Czasami nie ma problemu w ogóle a czasami jest cały czas...
Przygoda z Windows Mobile... | Mio A701 | Asus P526 | Asus P750  | HTC Touch PRO | HTC HD 2 ... będzie Windows Phone od HTC ;)

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 09, 2009, 17:21:16 »
Tak jest. I dodam, że zaczyna się już od momentu wciśnięcia zielonej słuchawki czyli inicjowania połączenia i absolutnie nie ma związku z jakimś sygnałem czy dźwiękiem w głośniku. Żyje swoim własnym życiem. ;)

*

Offline jakubd

  • *****
  • 2820
  • Płeć: Mężczyzna
  • To error is human, to forgive is not our policy.
    • jdtech.pl
  • Sprzęt: N900, Milestone, Galaxy Tab
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 09, 2009, 19:06:46 »
A możecie jakoś ten szum nagrać? Bardzo mnie ciekawi co nazywacie szumem :)
W każdym razie, jeżeli to jest od rozpoczęcia aż do zakończenia rozmowy, to to jest właśnie szum komfortu, który (być może) wyrwał się spod kontroli i może to wymagać wymiany płyty głównej.
Sprzęt: 5MX, SimPad, BlueAngel, Hermes, N810, 8510p, k810i, PSP, 2133, MBW150, RedFly, G1, d780, HP HDX Dragon, E75, 5101, Rose, 3GS, N900, Uni, c901, Milestone, N96, Rhodium, Huawei e5, Envy 17, Galaxy Tab, e6500

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 09, 2009, 19:47:44 »
A możecie jakoś ten szum nagrać? Bardzo mnie ciekawi co nazywacie szumem :)
W każdym razie, jeżeli to jest od rozpoczęcia aż do zakończenia rozmowy, to to jest właśnie szum komfortu, który (być może) wyrwał się spod kontroli i może to wymagać wymiany płyty głównej.

ja tez tak mam czasami i nie tylko z HTC-wszystko zalezy od mojego polozenia-sieci rozmowcy i jego polozenia oraz dostepnych technologii i ustawien sieci!!!
wiadomo-najlepszym w GSM(najlepsza jakosc dzwieku) jest tryb kodowania EFR (enhanced full rate) a pozniejFR (full rate) i HR-najslabszy (half rate)-sposob kodowania nie zalezy od terminala(handset) tylko ustawien przypisanych przez operatora(one deprymuja sposob kodowania przez handset)-poniewaz tryb EFR zuzywa najwiecej zasobow i przy duzym ruchu na nadajniku moze powodowac jego zajetosc to NMC wrzuca w danym site tryb FR lub nawet HR aby kosztem jakosci nie dopuscic do jego zajetosci a w konsekwencji nie zestawiania czesci połaczeń. oczywiscie statystyki danego nadajnika zna tylko dzial utrzymania sieci(NMC)-i nawet pracownik hot line nam takich info nie udostepni bo ich nie zna.Pozdrawiam i dziekuje za uwage
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2009, 19:53:21 wysłana przez kaosone »

*

Offline jakubd

  • *****
  • 2820
  • Płeć: Mężczyzna
  • To error is human, to forgive is not our policy.
    • jdtech.pl
  • Sprzęt: N900, Milestone, Galaxy Tab
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 09, 2009, 21:25:43 »
kaosone: Wszystko fajnie, ale w żadnym z tych kodowań (zakładając, że w ogóle zachodzi tutaj rozmowa 2G-2G) nie powoduje powstawania szumu, który byłby wstanie zagłuszać rozmowę. Głos może być zniekształcony, ale nie ma skąd się pojawić szum, zwłaszcza taki, który pojawia się jeszcze PRZED nawiązaniem połączenia (między zieloną słuchawką a sygnałem wybierania). Dlatego żeby ustalić o co biega, poprosiłem o nagranie :)
Sprzęt: 5MX, SimPad, BlueAngel, Hermes, N810, 8510p, k810i, PSP, 2133, MBW150, RedFly, G1, d780, HP HDX Dragon, E75, 5101, Rose, 3GS, N900, Uni, c901, Milestone, N96, Rhodium, Huawei e5, Envy 17, Galaxy Tab, e6500

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 15, 2009, 15:54:52 »
Czy w takim razie istnieje jakis serwis, który naprawi mi TP pogwarancyjnie ? bo wczoraj oddałem z migającym podświetleniem, ale już się spodziewam, ze dostane wycenę na wymianę płyty głównej. gdzie w warszawie lub okolicach jest ktoś kto mi to naprawi?

*

Offline jakubd

  • *****
  • 2820
  • Płeć: Mężczyzna
  • To error is human, to forgive is not our policy.
    • jdtech.pl
  • Sprzęt: N900, Milestone, Galaxy Tab
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 15, 2009, 20:17:45 »
No przecież ReGenersis przyjmie ciebie (i twoje pieniądze) z otwartymi ramionami. O ile masz ochotę tyle (nie bój, wycenią) na to wydać :)
Sprzęt: 5MX, SimPad, BlueAngel, Hermes, N810, 8510p, k810i, PSP, 2133, MBW150, RedFly, G1, d780, HP HDX Dragon, E75, 5101, Rose, 3GS, N900, Uni, c901, Milestone, N96, Rhodium, Huawei e5, Envy 17, Galaxy Tab, e6500

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 17, 2009, 09:45:03 »
No własnie jestem pewnien, ze nie chce tyle wydać, bo płyt główna na 100% jest sprawna, coś się dzieje z podświetleniem, więc myślę, że kwestia wymiany lub poprawienia tasmy.

podajcie jakies namiary w warszawie i okolicach.
pozdrawiam

*

Offline jakubd

  • *****
  • 2820
  • Płeć: Mężczyzna
  • To error is human, to forgive is not our policy.
    • jdtech.pl
  • Sprzęt: N900, Milestone, Galaxy Tab
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 17, 2009, 10:34:12 »
Jak to coś takiego, to regnersis też to potrafi zrobić. Zapytaj, czy (ile) wezmą kasę za sprawdzenie.
Sprzęt: 5MX, SimPad, BlueAngel, Hermes, N810, 8510p, k810i, PSP, 2133, MBW150, RedFly, G1, d780, HP HDX Dragon, E75, 5101, Rose, 3GS, N900, Uni, c901, Milestone, N96, Rhodium, Huawei e5, Envy 17, Galaxy Tab, e6500

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 17, 2009, 10:46:59 »
Sprawdzenie kosztuje 40 pln. ale już samo sprawdzeni trwa 3 razy dłużej niz miało trwać, więc wole nie zostawiać im telefonu do naprawy, bo przed emerytura go odbiorę.

*

Offline Zubi_

  • 12
  • Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni
  • Sprzęt: Mio P560 HTC Touch Pro
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 01, 2009, 14:52:14 »
Telefonik pojechał na gwarancję do Janek i z niej wrócił szybko. Naprawili co trzeba i działa. Nie mam akurat żadnych zastrzeżeń do nich ... dzwoniłem do nich ino raz coby się upewnić czy telefon na pewno wyjechał i rzeczywiście tak było :) więc tak, jak zawsze - jak kto trafi.

*

Offline szarik.rcm

  • **
  • 218
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.fifam.info
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 01, 2009, 18:54:47 »
Problem niestety jest taki, że większość trafia źle. Ja osobiście nie mam najlepszych przejść z CRC i wysyłam do nich HTC tylko w ostateczności. Uważam ich na kiepskich serwisantów, którzy mają niskie mniemanie o kliencie. Gratuluje tym co mieli szczęście i przyłączam do tych, co nie są zadowoleni z Regenersis i apelują o nowego/innego oficjalnego serwisanta HTC.

*

Offline jsek

  • **
  • 101
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 23, 2009, 00:33:09 »
Mam zamiar wysłać telefon do naprawy i mam pytanie  jakie dokumenty potrzebują, mam tylko kartę gwarancyjną.

*

Offline wwwojciech

  • *
  • 83
  • Love Regenersis !!!
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 23, 2009, 06:34:06 »
Po za kartą gwarancyjną potrzebny jakiś dokument zakupu, faktura, paragon ew. umowa z operatorem. W wyjątkowych sytuacjach może obyc się bez takiego dokumentu jesli gwarancja jest uzuepełniona (pieczątka sprzedawcy wypełniony IMEI) oraz jeśli urządzenie jest na gwarancji producenta (sprawdzane w sstemie HTC).

Pozdrawiam

*

Offline ExDeaTh

  • *
  • 89
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 23, 2009, 07:27:21 »
No własnie jestem pewnien, ze nie chce tyle wydać, bo płyt główna na 100% jest sprawna, coś się dzieje z podświetleniem, więc myślę, że kwestia wymiany lub poprawienia tasmy.

Witam , miałem podobny problem , zaczynało się od migotania ekraniku - głównie przy zmianie jasności , tak jakby nie potrafił się dostosować , chwile po migotał a potem niby wszystko działało. Tak długo się to robiło aż w końcu zaczął raz wyświetlać a raz nie . Przejrzałem stare wątki na tym forum , wielu ludzi miało podobny problem i zawsze kończyło się wymianą płyty głównej , mimo tego migotania cała reszta telefonu działała okej , wszystko  w tle pracowało normalnie. Po oddaniu na diagnostykę okazało się że padł / pada  - układ sterowania obrazem znajdujący się na płycie głównej a że nie jett on lutowany a stanowi integralną część płyty gł. to trzeba wymienić płytę główną , także szkoda ze na Twoje nieszczęście nie masz już gwarancji bo raczej nie liczyłbym iż to wina tasiemki a na pewno nie wyświetlacza LCD.

Wracając do tematu jest kilka serwisów które są w stanie zrobić Ci to za śmieszne pieniądze nie mniej jednak problem polega z kosztami samej płyty głównej które są dosyć duże i zapewniam Cię że dokładając kilkaset złotych można zakupić nówkę na alledrogo.

Dla przykładu pdaserwis.pl wycenił tą usterkę na 1000 zł , po czym było wielkie " COOOOO ?!" z mojej strony  , a pan ze spokojem odpowiedział iż " A czego pan się spodziewa skoro telefon w normalnym sklepie kosztuje 1700 - 2000 zł "  i tyle....

Pozdrawiam i obym się mylił z tą usterką.
Mio A702 - > HTC TyTN II -> HTC Touch Pro -> HTC Touch Pro II [Rhodium] -> Nokia N97 Mini -> Motorola Milestone

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 28, 2009, 21:29:30 »
Trzeba, niestety, odgrzać ten wątek, chociaż pewnie niewiele to zmieni. Chciałabym dołożyć aktualną "przygodę" z serwisem Regenersis. Ponad miesiąc temu wysłałem mojego Touch Pro do serwisu z dwoma usterkami: trzaski w głośniku podczas rozmowy i niedziałające radio FM. Po 3 tygodniach telefon wrócił z naprawy. W opisie usunięcia usterki przeczytałem, że wymieniono płytę główną. Nie muszę chyba dodawać, że po sprawdzeniu radio dalej nie działało a trzaski były ciągle takie same. W sumie była jedna widoczna zmiana: partacz o pseudonimie ST porysował moją folię ochronną. Strach pomyśleć jak by wyglądał mój ekran gdyby nie ta folia... Następnego dnia telefon mieli z powrotem. Odesłali po kolejnych kilku dniach. Tym razem usterki były usunięte a tylko "wgrano nowsze oprogramowanie". Tym razem też na mojej folii była już dodatkowa folia ochronna. Pytanie, czemu partacz ST nie pomyślał o tym za pierwszym razem pozostanie zapewne bez odpowiedzi. Reasumując: wysyłając telefon do Regenersis uzbrójcie się cierpliwość i przygotujcie się na to, że może nie wrócić w tak dobrym stanie w jakim go wysłaliście.

*

slotwik

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 28, 2009, 21:45:42 »
Naprawiają też Huayewei czy jakoś tak dla Play. Trzy razy wracał do serwisu i z powrotem bo nie stwierdzono problemu. Nie będe się rozpisywał ale ogólnie nie znosze tej firmy.

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 05, 2010, 16:08:28 »
Co do pytań o szumy w słuchawce Raphaelu to miałem podobny objaw. Tyle że ja określiłbym to bardziej jako trzaski. Również były słyszalne jeszcze przed nawiązaniem połączenia. Za pierwszym razem kiedy oddałem go do serwisu (jeszcze CRC) aparat wrócił z adnotacją "usterki nie stwierdzono". Oczywiście trzaski były nadal, posunąłem się do takich testów że wziąłem Magica (bo w międzyczasie zakupiłem), przejechałem się po mieście i okolicy (żeby był różny standard sieci i różny zasięg) i przekładałem kartę SIM z TP do Magica. Usterka była ewidentna, w Magicu rozmowa była czyściutka. Oddałem TP na gwarancję jeszcze raz (już do Regenersis) i tym razem przed upływem 14 dni dostałem sprawny aparat z adnotacją że został wymieniony bodajże receiver (o ile się nie mylę). Tak że reasumując, należy walczyć do upadłego i nie dać się. Aha, wystarczyła sama karta gwarancyjna (aparat brany na firmę), karta nie była nawet podstemplowana czy podpisana.

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 07, 2010, 18:38:51 »
Odnośnie szumów ja też miałem fajnie załatwioną sprawę w Regenersis... oddałem telefon do naprawy gdyż bardziej było słychać szumy niż rozmówce, rozłączało GPS i ładowanie... po 2 tygodniach odbieram telefon z opisem "zmiana oprogramowania" no i fakt nic nie szumiało... ani nie grało... telefon całkowicie stracił dźwięki, tego samego dnia oddany ponownie do naprawy... po kolejnych 2 tygodniach odbieram telefon z adnotacją "zmieniono oprogramowanie - telefon sprawny"... dźwięki już działają ale... jak szumiało miesiąc wcześniej tak szumi cały czas, jedyny plus jest taki że doładowuje mi do 100%... podejrzewam że za 1 razem zmienili oprogramowanie a za drugim razem je przywrócili... oczywiście na mailową reklamację nikt nie pofatygował się aby mi odpisać...

*

Offline pawcio79

  • *
  • 67
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 07, 2010, 22:38:05 »
To ja sie podczepie i dodam swoje 5 groszy w sprawie rafałka, Regenersis i sklepu tego niby nie dla idiotów....
Rafałek kupiony w sklepie w maju 2009 za kwote 2399zł  pierwsza awaria telefonu w sierpniu (wymieniaja kilka części i oprogramowanie) dodam że wtedy oddałem na zasadach gwarancji ( o ja głupi  ).
Stycześ 2010 kolejna awaria telefonu i tym razem reklamuje jako towar niezgodny z umową. Sklep odsyła telefon do Regenersis i teraz uwaga........ wgrywają nowy soft i twierdza że telefon jest OK. Ja pytam jakim prawem najpierw grzebią, wgrywaja a potem że jest ok. Przepraszam ja oddawałem do naprawy czy diagnozy??? Sklep odrzuca moja reklamacje. dzwonie do sklepu, molestuje kierownika, ten mnie unika :/ Odbieram telefon. W ich gotowym piśmie potwierdzam odbiór telefonu ale skreślam to że sie godze na sposób załatwienia reklamacji.

Najlepsze na koniec....... telefon następnego dnia traci obraz  i jest juz w gorszym stanie niż przed wizyta w serwisie (poprzednio sie tylko resetował).

W najbliższych dniach jade do Miejskiego Rzecznika Konsumentów sporządzić odpowiednie pismo.

Swoja drogą mam "uwalony" czujnik wyjęcia rysika (blokuje sie rysik przy wkładaniu). Ciekawe czy powołując sie na ten czujnik moge sie powoływać na niezgodność towaru z umową.
Alkohol niszczy skórę, głównie na kolanach i łokciach :)

*

Offline Mikolaj612

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Ericsson Xperia X1
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 08, 2010, 14:28:01 »
Wiecie co to jest śmiech na sali jako że siadł mi ostatnio LCD + Digitizer oraz klawisze pod LCD postanowiłem do nich zadzwonić jakie zdziwienie kiedy oni nie są w stanie oszacować kosztów naprawy a wymiana LCD to koszt ok. 350zł a ekspertyza to koszt 70. Zostało allegro i nie dość że szybciej to ten sam efekt :)

*

Offline strzelba

  • 29
    • Forum Miłośników BMW E30
  • Sprzęt: TP
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 05, 2010, 17:36:16 »
no ja czekalem na naprawe ponad 2 tyg ale udalo sie i jak narazie jest ok

i przy tej okazji czy jest ktos wstanie rozkodowac nr czesci ktore wymienili
a sa to:
74H01154-00M
80H00736-00
80H00740-00
80H00756-00

Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 20, 2010, 17:09:24 »
74H01154-00M - Navi Keycap
80H00736-00   - NAVI key assy
80H00740-00   - QWERTY keyboard assy
80H00756-00   - nie wiem, możne przekręciłeś jakaś cyfrę
Ogólnie wymienili cala klawiaturę i przedni panel z przyciskami, jak chcesz to mogę wysłać Service Manual na e-mail

*

Offline strzelba

  • 29
    • Forum Miłośników BMW E30
  • Sprzęt: TP
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 20, 2010, 19:45:14 »
dzieki
juz sobie znalazlem

*

Offline jasiorr

  • **
  • 131
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Omnia Pro B7610
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 25, 2010, 11:36:03 »
Problem niestety jest taki, że większość trafia źle. Ja osobiście nie mam najlepszych przejść z CRC i wysyłam do nich HTC tylko w ostateczności. Uważam ich na kiepskich serwisantów, którzy mają niskie mniemanie o kliencie. Gratuluje tym co mieli szczęście i przyłączam do tych, co nie są zadowoleni z Regenersis i apelują o nowego/innego oficjalnego serwisanta HTC.
Winy po częśći nie ponoszą serwisanci tylko włodarze serwisu.
Ja pracuję w serwisie SE we Wrocku i wiem jak jest...
Owszem trafiają do nas telefony po ,,crc" często widać, że naprawy są przeprowadzone bardzo niedbale ale jest to w większości spowodowane tym, że owi serwisanci nie pracują tam dla przyjemności tylko, żeby zarobić na chleb, robi się byle szybciej byle więcej bo za to im się płaci. Dodatkowym powodem muszą być wygurowane ilości minimalne telefonów, które muszą zostać zrobione- na serwisanta. Co za tym idzie robi się szybko i niedbale...
Niestety za taką politykę musi płacić klient. Przykre ale prawdziwe...
W Moich Żyłach płynie benzyna, Zamiast Serca Świszczy Turbina..

*

Offline j_lucas

  • **
  • 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC: HD2
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 25, 2010, 14:17:05 »
Hmm, jak czytam o waszych przejściach z serwisami, to aż boję się wysłać mojego na naprawę pogwarancyjną klawiatury.
Czy ktoś z was, wysłał gdzieś rafałka i jest zadowolony z rezultatu prac serwisantów?

*

Offline Micros

  • 23
  • Energy ROM | 27Jun2010 | Manila 2.5 | R 1.14.25.35
  • Sprzęt: B7610 | HTC Touch Pro | Benq E72 WM6.5
Odp: Naprawa gwarancyjna w Regenersis
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwiec 25, 2010, 14:47:04 »
Ja nie narzekałem. Czas oczekiwania 2 tyg., zgłaszałem problemy z głośnikami - wymienili kilka elementów i jest ok.
Głośnik rozmów super, głośnik zewn. czasem zatrzeszczy, ale taka chyba jego specyfika. Nic nie porysowali, nic nie zepsuli.
WM 6.5 build 21916 B7610DDJE2 Megalite by Daskalos
EB0: Eboot_B7610NXXJC2_HW_70 Phone: Phone_B7610XXJC1 CSC: B7610NXENJC2