dluba: dzięki za wyjaśnienie uwag
dobrzanna. Do tego (ochrony ustawowej) ważne jest (BAAAARDZO) w Polsce, czy kupiłeś jako osoba fizyczna, czy jako firma (ja jestem firma akurat w tym przypadku). Ale mnie to nie dotyczy, bo w tym przypadku obowiązuje francuski kodeks cywilny, a tu nie mamy pełnej harmonizacji jeszcze w UE. Co do 30 dni we Francji wiem i ja, i (miła, choć roztrzepana i mająca burdel w papierach jak wszyscy Francuzi) pani Karolina z Expansysa.
A i tak jednego Rafałka wymienili na nowego i działa bez pudła. Teraz mój - sam się piszę na wymianę na nowego, a nie serwisowanie starego (co nowe to nie stare

i coś mi się należy za czekanie).
A co do szczęścia -
MaDuch - nie mam go za dużo w handlu, zwłaszcza z francuzami, ale nie przesadzajmy

Poza tym Expansys przyznał się, że ma "niejednego" klienta czekającego na odpowiedź serwisu HTC we Francji, którzy są
overdue ponad te 30 dni i właśnie myslą, co z tym zrobić.
zabamich - Kupiłeś we francuskim expansys i naprawili w (dawniej)CRC? Kolega z grupy tam pracował i miał insiderskie info, że im nie wolno tego tykać, bo to model na inny (niż polski) rynek.