Błagam pomóżcie!!!

  • 7 Odpowiedzi
  • 552 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Błagam pomóżcie!!!
« dnia: Maj 22, 2006, 18:31:57 »
Witam Wszystkich.
Na poczatek wyjasnie o co chodzi.

W lutym rodzina z Bydgoszczy kupila mi w salonie Orangutana "Wizarda" (SPV M3000 czy tez Qtek 9100 - jak kto woli) na firme za zlotowke (przedluzenie umowy itd)
Kilka dni pozniej przyslali mi caly sprzet.

Telefon - chodzi bez zadnych zastrzezen, do wczoraj kiedy to sluchajac sobie mp3 wyciagnalem sluchawki skunde pozniej znowu podlaczylem i juz dzwiek byl totalnie zmasakrowany - jakies echa, tak jakby zle skompresowano mp3ke, jakby jakosc tego byl 28kbps i to jeszcze jakby basy totalnie siadly.
Generalnie ciezko to opisac. Pytalem sie tu na forum - nikt nie wie o co chodzi.

Ja robilem wszystko, od ustawien w samym wm 5, po soft resety skonczywszy na hard resecie. Nic, ciagle to samo. A wlasnie, jak prowadze rozmowe przez zestaw sluchawkowy to prawie ze tej osoby nie slysze, a ona mowi ze siebie sama slyszy i ma dziwne echa. MASAKRA jednym slowem.
btw. Sluchawki prawdopodobnie sa w porzadku, bo gdy wsadzilem inne sluchawki, to  byla ta sama zmutowana jakosc.

Bylem dzis w salonie u siebie w 3miescie i powiedzieli mi ze majac fakture i karte gwarancyjna moge isc prosto do najblizszego serwisu.
Dobra dobra wszystko super, tylko ze mi rodzinka przyslala tylko ksero faktury, a  w pudelku nie widze nic takiego jak karta gwarancyjna.

Pytanie:
Czy mam wysylac spowrotem sprzet do Bydgoszczy!?
A moze ktos wie o co chodzi z moim telefonem?

Pomożcie kolezanki i koledzy blagam.
Łukasz z Gdyni

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Błagam pomóżcie!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 22, 2006, 18:40:03 »
o co chodzi - najprawdopodobniej uszkodzeniu uległo gniazdo słuchawek, było o tym kilka razy na forum, co zrobić kilkakrotnie włóż i wyjmij słuchawki, może to coś da, inni proponowali nawet podłubanie w gniezdzie słuchawek np. wykałaczką...
jeśli to nie pomoże - serwis  :(

Błagam pomóżcie!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2006, 18:46:25 »
eh.. czytalem tez posty o tym, nawet szukalem specjalnie w domu wykalaczki, ale chodzi o to ze dzwiek ktory jest z glosnikow na zewnatrz jest ok. Problem pojawia sie wtedy kiedy wsadze sluchawki :(

chyba jednak serwis

no a mozna miec tylko ksero faktury i uderzyc do serwisu? Czy ktos mial stycznosc z serwisem juz?

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Błagam pomóżcie!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2006, 18:49:38 »
może zadzwoń do nich i się zapytaj czy wystarczy ksero faktury

*

Offline jakim

  • 19
Błagam pomóżcie!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 22, 2006, 18:55:34 »
na spv 3000  orange nie wydaje karty gwarancyjnej.
wymagaja jedynie faktury zakupu

Błagam pomóżcie!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 22, 2006, 19:00:13 »
no nic bedziem probowac.
mam nadzieje ze ksero im wystarczy.

*

Offline macgeb

  • **
  • 232
  • Płeć: Mężczyzna
  • H E I M D A L L
    • www.heimdall.net.pl
  • Sprzęt: HTC Touuch HD2 + 16GB
Błagam pomóżcie!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 22, 2006, 20:04:09 »
Cytat: "chesiu"
no nic bedziem probowac.
mam nadzieje ze ksero im wystarczy.



Na 100% powinno wystarczyć ksero
Życie to dziwka, w dodatku droga, a najgorsze jest to, że dziwkę trudno jest pokochać...

Re: Błagam pomóżcie!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 22, 2006, 20:40:19 »
Cytat: "chesiu"
Telefon - chodzi bez zadnych zastrzezen, do wczoraj kiedy to sluchajac sobie mp3 wyciagnalem sluchawki skunde pozniej znowu podlaczylem i juz dzwiek byl totalnie zmasakrowany - jakies echa, tak jakby zle skompresowano mp3ke, jakby jakosc tego byl 28kbps i to jeszcze jakby basy totalnie siadly.
Generalnie ciezko to opisac. Pytalem sie tu na forum - nikt nie wie o co chodzi.


Ja wiem - padło połączenie masy. Słyszysz sygnał różnicowy. Sprawdź inne słuchawki, jeśli będzie to sam to gniazgo do wymiany/zlutowania.
pozdrawia Adam