PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wątek zaczęty przez: chesiu w Maj 22, 2006, 18:31:57

Tytuł: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: chesiu w Maj 22, 2006, 18:31:57
Witam Wszystkich.
Na poczatek wyjasnie o co chodzi.

W lutym rodzina z Bydgoszczy kupila mi w salonie Orangutana "Wizarda" (SPV M3000 czy tez Qtek 9100 - jak kto woli) na firme za zlotowke (przedluzenie umowy itd)
Kilka dni pozniej przyslali mi caly sprzet.

Telefon - chodzi bez zadnych zastrzezen, do wczoraj kiedy to sluchajac sobie mp3 wyciagnalem sluchawki skunde pozniej znowu podlaczylem i juz dzwiek byl totalnie zmasakrowany - jakies echa, tak jakby zle skompresowano mp3ke, jakby jakosc tego byl 28kbps i to jeszcze jakby basy totalnie siadly.
Generalnie ciezko to opisac. Pytalem sie tu na forum - nikt nie wie o co chodzi.

Ja robilem wszystko, od ustawien w samym wm 5, po soft resety skonczywszy na hard resecie. Nic, ciagle to samo. A wlasnie, jak prowadze rozmowe przez zestaw sluchawkowy to prawie ze tej osoby nie slysze, a ona mowi ze siebie sama slyszy i ma dziwne echa. MASAKRA jednym slowem.
btw. Sluchawki prawdopodobnie sa w porzadku, bo gdy wsadzilem inne sluchawki, to  byla ta sama zmutowana jakosc.

Bylem dzis w salonie u siebie w 3miescie i powiedzieli mi ze majac fakture i karte gwarancyjna moge isc prosto do najblizszego serwisu.
Dobra dobra wszystko super, tylko ze mi rodzinka przyslala tylko ksero faktury, a  w pudelku nie widze nic takiego jak karta gwarancyjna.

Pytanie:
Czy mam wysylac spowrotem sprzet do Bydgoszczy!?
A moze ktos wie o co chodzi z moim telefonem?

Pomożcie kolezanki i koledzy blagam.
Łukasz z Gdyni
Tytuł: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Maj 22, 2006, 18:40:03
o co chodzi - najprawdopodobniej uszkodzeniu uległo gniazdo słuchawek, było o tym kilka razy na forum, co zrobić kilkakrotnie włóż i wyjmij słuchawki, może to coś da, inni proponowali nawet podłubanie w gniezdzie słuchawek np. wykałaczką...
jeśli to nie pomoże - serwis  :(
Tytuł: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: chesiu w Maj 22, 2006, 18:46:25
eh.. czytalem tez posty o tym, nawet szukalem specjalnie w domu wykalaczki, ale chodzi o to ze dzwiek ktory jest z glosnikow na zewnatrz jest ok. Problem pojawia sie wtedy kiedy wsadze sluchawki :(

chyba jednak serwis

no a mozna miec tylko ksero faktury i uderzyc do serwisu? Czy ktos mial stycznosc z serwisem juz?
Tytuł: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Maj 22, 2006, 18:49:38
może zadzwoń do nich i się zapytaj czy wystarczy ksero faktury
Tytuł: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: jakim w Maj 22, 2006, 18:55:34
na spv 3000  orange nie wydaje karty gwarancyjnej.
wymagaja jedynie faktury zakupu
Tytuł: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: chesiu w Maj 22, 2006, 19:00:13
no nic bedziem probowac.
mam nadzieje ze ksero im wystarczy.
Tytuł: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: macgeb w Maj 22, 2006, 20:04:09
Cytat: "chesiu"
no nic bedziem probowac.
mam nadzieje ze ksero im wystarczy.



Na 100% powinno wystarczyć ksero
Tytuł: Re: Błagam pomóżcie!!!
Wiadomość wysłana przez: Janko Muzykant w Maj 22, 2006, 20:40:19
Cytat: "chesiu"
Telefon - chodzi bez zadnych zastrzezen, do wczoraj kiedy to sluchajac sobie mp3 wyciagnalem sluchawki skunde pozniej znowu podlaczylem i juz dzwiek byl totalnie zmasakrowany - jakies echa, tak jakby zle skompresowano mp3ke, jakby jakosc tego byl 28kbps i to jeszcze jakby basy totalnie siadly.
Generalnie ciezko to opisac. Pytalem sie tu na forum - nikt nie wie o co chodzi.


Ja wiem - padło połączenie masy. Słyszysz sygnał różnicowy. Sprawdź inne słuchawki, jeśli będzie to sam to gniazgo do wymiany/zlutowania.