Spolszczenie

• 6 Odpowiedzi
  • 834 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Spolszczenie
« dnia: Czerwiec 25, 2005, 00:41:26 »
Jestem zupełnie zielony i mam spolszczenie do ipaq 1940, czy bez problemu mogę spolszczyć nim np. asusa a716 lub inne, czy to spolszczenie jest tylko do 1940?

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Spolszczenie
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2005, 00:50:54 »
To spolszczenie jest dedykowane do modelu 1940. Na innych byc moze rowniez sie uruchomi, ale po pierwsze raczej nie bedzie dzialac w pelnej wersji, bo jest chyba przypisane do modelu PDA na ktorym jest instalowane po raz pierwszy... a po drugie nie wszystkie okienka zostana spolszczone lub beda nieprawidlowo dzialac.

Spolszczenie
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2005, 08:10:38 »
Czy w takim razie są również wersje ogólne spolszczeń przypisane do systemu a nie do modelu PDA, bo to kupiłem właśnie z PDA 1940 i myślałem że w razie przesiadki na inny PDA będę mógł to spolszczenie wykorzystać do innego PDA.

Spolszczenie
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 25, 2005, 08:23:02 »
Z mojej zabawy wynika że tak jak napisł Jakub część aplikacji działa błędnie. Są to z reguły aplikacje z grupy "Ustawienia" np. backlight, power, asset . One są po prostu na każdym PDA inne. Reszta programów chodzi OK (przynajmniej kilkugodzinna zabawa nie wykazała błędów). W takiej sytuwacji wystarczy wyłączyć nakładkę, wyciąć pojedyncze błedne aplikacje (z rozszerzeniem .415) i mamy to o co pytasz spolszczenie przypisane do systemu a nie modelu. Ale wtedy niektóre ustawienia masz w języku orginalnym (zresztą niektóre i tak nie będą tłumaczone)

Spolszczenie
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 25, 2005, 08:36:20 »
A czy możesz napisać jak to dokładnie zrobić-wyłaczyć-wyciąć błędne, bo ja na razie wiem tylko jak wygląda mój PDA zewnętrznie i że ma rysik, reszta zupełna ciemnota.

Spolszczenie
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 25, 2005, 08:50:23 »