Profile Active Sync

  • 6 Odpowiedzi
  • 559 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Profile Active Sync
« dnia: Styczeń 19, 2005, 08:02:34 »
Witam, na pewno ktoś wie jak pozbyć się profili w Active Sync? Już sprawdziłem, że skasowanie katalogów profili oraz usunięcie kluczy rejestrowych zawierających nazwę profilu nie pomaga :(

Pozdrawiam

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Profile Active Sync
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2005, 08:16:21 »
Ostatni ratunek to skasowanie folderu z nazwa profilu z katalogu:
C:\Documents and Settings\TWOJA NAZWA UZYTOWNIKA NA PC\Dane aplikacji\Microsoft\ActiveSync\Profiles

Profile Active Sync
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 19, 2005, 09:02:01 »
Cały dowcip polega na tym, że niestety po skasowaniu tego katalogu i ponownym (po hard resecie) podłączeniu Pocketa (Dell Axim 50), Active Sync wydziera się, że ma już zarejestrowany profil o tej nazwie :(. Ponieważ testuje obecnie różne aplikacje, to szlak mnie trafia, gdy po każdym hard resecie muszę wymyślać kolejne nazwy dla ASync'a ...

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Profile Active Sync
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 19, 2005, 09:51:37 »
No to musialo cos pozostac w rejestrze... bo juz nie wiem gdzie cos moze jeszcze siedziec jak nie tam.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Profile Active Sync
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 19, 2005, 16:47:57 »
Nie podpowiem Ci jak pozbyć się "starych" profili, ale na przyszłość  zrób może tak: wykonaj hard reset, ustanów partnerstwo z PC-tem, zainstaluj wszystkie sprawdzone i "chciane" aplikacje, a następnie wykonaj backup. Potem wgrywaj te testowe programy, a później po każdym hard resecie odtwarzaj backup i już...

A wracając jeszcze do rozwiązania problemu... może spróbuj przed każdym hard resetem usunąć taki profil z poziomu menu File/Delete partnership w Active Sync...
Pozdrawiam,
biblo

Profile Active Sync
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 19, 2005, 20:21:34 »
>File/Delete partnership

nie moge, nie ma jak trywialny problem :), nie przyszło mi do głowy przeglądać Active Synca przed podłączeniem Pocketa :)

Wielkie dzięki, pozdrawiam !!!

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Profile Active Sync
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 19, 2005, 22:07:36 »
Rece opadaja...