PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: Gymkhana w Styczeń 19, 2005, 08:02:34
-
Witam, na pewno ktoś wie jak pozbyć się profili w Active Sync? Już sprawdziłem, że skasowanie katalogów profili oraz usunięcie kluczy rejestrowych zawierających nazwę profilu nie pomaga :(
Pozdrawiam
-
Ostatni ratunek to skasowanie folderu z nazwa profilu z katalogu:
C:\Documents and Settings\TWOJA NAZWA UZYTOWNIKA NA PC\Dane aplikacji\Microsoft\ActiveSync\Profiles
-
Cały dowcip polega na tym, że niestety po skasowaniu tego katalogu i ponownym (po hard resecie) podłączeniu Pocketa (Dell Axim 50), Active Sync wydziera się, że ma już zarejestrowany profil o tej nazwie :(. Ponieważ testuje obecnie różne aplikacje, to szlak mnie trafia, gdy po każdym hard resecie muszę wymyślać kolejne nazwy dla ASync'a ...
-
No to musialo cos pozostac w rejestrze... bo juz nie wiem gdzie cos moze jeszcze siedziec jak nie tam.
-
Nie podpowiem Ci jak pozbyć się "starych" profili, ale na przyszłość zrób może tak: wykonaj hard reset, ustanów partnerstwo z PC-tem, zainstaluj wszystkie sprawdzone i "chciane" aplikacje, a następnie wykonaj backup. Potem wgrywaj te testowe programy, a później po każdym hard resecie odtwarzaj backup i już...
A wracając jeszcze do rozwiązania problemu... może spróbuj przed każdym hard resetem usunąć taki profil z poziomu menu File/Delete partnership w Active Sync...
-
>File/Delete partnership
nie moge, nie ma jak trywialny problem :), nie przyszło mi do głowy przeglądać Active Synca przed podłączeniem Pocketa :)
Wielkie dzięki, pozdrawiam !!!
-
Rece opadaja...