Problem z kartą - jak sformatować na A696?

• 4 Odpowiedzi
  • 855 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z kartą - jak sformatować na A696?
« dnia: Luty 18, 2008, 16:54:56 »
Witam, kilka dni temu nabyłem A696, jestem jeszcze zielony w temacie. Dziś zakupiłem karte SD 4GB SanDisk jednak po włożeniu pocket pozostaje bez reakcji, podejrzewam ze trza ja sformatować jednak nie posiadam czytnika, tylko pocket. Stąd zapytanie jak zrobić to z poziomu ppc wm6? Oraz czy to jest powodem czy moze cos innego? Dziekuje, pozdrawiam.

*

Offline Sihpa

• *
  • 95
  • Sprzęt: Asus A696 WM6 PL
Odp: Problem z kartą - jak sformatować na A696?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2008, 18:01:11 »
CZYTAJ FORUM!
Zwłaszcza dział poświęcony pda firmy ASUS.

Musisz ściągnąć poprawkę umożliwiającą obsługę kart SDHC http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/IA/Cannes/A6X6_SDHC.rar

a jak poczytasz forum to najlepiej zrób sobie upgrade firmware.
Pozdrawiam
Sihpa

« Odpowiedź #2 dnia: Luty 18, 2008, 18:28:27 »
Przepraszam, nie chcialem spamować. Dziekuje za pomoc, pomoglo, jednak pocket widzi 3,7 GB zamiast 4 GB. Poszukam na forum...chyba, ze ktoś będzie tak zacny i podpowie mi co należy zrobić:) Dziekuje.

*

Offline xaltuton

• 396
    • http://www.xaltuton.com
  • Sprzęt: F-S N560, Asus P535, Samsung  I8000, Sony Xperia Z
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 18, 2008, 19:07:48 »
Przepraszam, nie chcialem spamować. Dziekuje za pomoc, pomoglo, jednak pocket widzi 3,7 GB zamiast 4 GB. Poszukam na forum...chyba, ze ktoś będzie tak zacny i podpowie mi co należy zrobić:) Dziekuje.

Czyli widzi ok. Nigdy nie ma pelnej pojemnosci podawanej przez producenta, czyli dokladnie tak jak i w dyskach twardych.
Wynika to  czesto z marketingowego stosowania 1k zamiast 1024 oraz narzutu filesystemow.
Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele.

*

Offline Pawel92

• *
  • 76
  • Sprzęt: Asus A636N
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 18, 2008, 19:44:22 »