Problem z ActiveSynct

  • 0 Odpowiedzi
  • 2629 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z ActiveSynct
« dnia: Sierpień 10, 2002, 10:24:45 »
 Mam problem z Jornada 520. Przy synchronizacji w ActiveSynct PC łączy się i zaraz rozłącza wywalając komunikat: ,Synchronization cannot be started becouse partnership information could not be accessed on your mobile device. Back up your information and then clear device memory according to your devicemanufactured documentation.
Nadmienię, iż do tej pory wszystko było dobrze. Jedyną rzeczą którą ostatnio robiłem, jest usunięcie trial Isilo, które nie chciało współpracować (przez remove program i z peceta plik dll na siłę) i triala nakładki polskiej Sunny.
Oczywiście próbowałem przeinstalować ActiveSyncta, ale nie zadziałało. (póki nie ustawie partnerstwa mam pełne połączeniez Jornadą).
Dzieki za ew. pomoc