problemy z Active Syncem

  • 8 Odpowiedzi
  • 1084 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline smuga

  • *
  • 66
problemy z Active Syncem
« dnia: Kwiecień 06, 2004, 01:38:06 »
   Mam wielką prośbę, o pomoc w sprawie braku synchronizacji pomiędzy moim pocketem a komputerem
stacjonarnym. Sprawa wygląda następująco, wkładam sprzęt do podstawki, następuje znajomy dźwięk, odpala tablicę Active Synca po czym natychmiast wyskakuje następujący komentarz:

"synchronization cannot be completed successfully. Disconnect your device and try again. If the problem persist, see the Microsoft Active Sync Troubleshooter..."

Trwa to już kilka dni i nic nie mogę na to cholerstwo poradzić. Odłączyłem firewalle, antyvirusy, przeintalowałem Active Synca na wersję 3.7.1 i cholera  -NIC!
Analizowałem sytuację czy coś ostatnio przypadkiem nie instalowałem nowego, sprawdzałem poprzednie posty na forum -NIC! Tracę nadzieję i jestem o krok od hard resetu na pokecie ale to ostateczność... Najlepsze moim skromnym zdaniem jest to że chodził, chodził i nagle bez powodu przestał. No jak to jest możliwe?
Ktoś może poradzi?...
system to win xp bez Service Packów a poket Toshiba

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2004, 03:16:17 »
powiem ze to w toshibie dosc normalne. moja toska e740 potrafi tak zrobic dosc czesto. u mnie czasmi pomaga wlaczenie/wylaczenie synchronizacji. moze gdzies przeniosles jakis folder. Jesli to mi nie pomaga to backup i hard reset.

*

Offline przygod

  • ***
  • 370
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.przygod.eu
  • Sprzęt: za często się to zmienia:)
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 06, 2004, 10:42:25 »
Cytat: smuga
"synchronization cannot be completed successfully. Disconnect your device and try again. If the problem persist, see the Microsoft Active Sync Troubleshooter..."
Czy zastosowałeś się do tego komunikatu i zajrzałeś do Active Sync Troubleshooter bo z twojej wypowiedzi to nie wynika?

U mnie zazwyczaj pomaga soft reset pda.



*

Offline smuga

  • *
  • 66
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 06, 2004, 16:54:34 »
sprawdzałem odłączenie acitve synca i nic z tego...
spradzałem soft reset i też nic z tego...
jestem na etapie przeszukiwania forum zachodnich...

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 06, 2004, 19:15:44 »
Jest jeszcze jedna rzecz jaka warto sprawdzic. Byc moze plik .PST w ktorym przechowywane sa dane MS Outlooka ulegl uszkodzeniu - podobno czesto sie to zdarza.

Skorzystaj z funkcji "Wykryj i napraw" dostepnej w menu Pomoc w pecetowym Outlooku, a byc moze bedziesz mogl ponownie synchronizowac PDA.

*

Offline smuga

  • *
  • 66
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 07, 2004, 20:09:44 »
chciałem podziękować wszystkim za wszelkie sugestie i przy okazji
pochwalić się sposobem na rozwiązanie problemu. Tak jak już
wcześniej mówiłem sprawdzałem dosłownie wszystko (łącznie z
wyciąganiem karty SD podczas synchro, zmianą profilu czy
przepinaniem wtyczki USB). Złotym rozwiązaniem okazał się jednak...
...werble...        HARD RESET!!! jak tak niestety wygląda sprawa, i gdzie
na zdrową logikę tkwił błąd, nie dowiem się już nigdy. W każdym bądź razie
synchronizacja z PC na pda poszła bez problemu i nawet jeden plusik mogę
wytknąć. Otóż Pocket Informant uruchamia się w chwili obecnej zauważalnie
szybciej.
PS> tak sobie myślę co ile hard reset trzeba robić? Ja miałem nagromadzone
dwa lata informacji osobistych w kalendarzu, może to po prostu za dużo?

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 07, 2004, 20:42:22 »
Wielkosc bazy kalendarza raczej nie ma wplywu na zdolnosc synchronizacji. Ja robie hard reset jak zauwazam ze palmtop zaczyna zachowywac sie niestabilnie. Srednio raz na 3 - 4 miesiace.

*

Offline smuga

  • *
  • 66
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 08, 2004, 14:35:48 »
a no to jest to jakaś nauka. W takim przypadku  nawyk robienia hard reset bedzie mi musiał wejść w krew

*

Offline Qbik

  • *****
  • 1495
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.wikaro.pl
problemy z Active Syncem
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 13, 2007, 09:49:02 »
hmm miałem,ten sam problem po hard resecie było ok ale jak wrzuciłem backupa to znowu był problem. Na szczęście miałem backupy na kilka miesięcy wstecz i po zainstalowaniu wersji sprzed kilku miesięcy zaczęło wszystko działać :D

@Jakub Kańczugowski zrobiłem jak mówiłeś, ale nic nie pomogło więc problem nie leżał po stronie Outlooka, przynajmniej w tym wąskim zakresie ;)
axim x51v LennySh_Football WM6.1 L10 & iPhone 3G 16GB z 2.2.1 na pokładzie + BT-359 + 4gb SDHC & CF + AM 5.xx EU
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6656