PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: smuga w Kwiecień 06, 2004, 01:38:06

Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: smuga w Kwiecień 06, 2004, 01:38:06
   Mam wielką prośbę, o pomoc w sprawie braku synchronizacji pomiędzy moim pocketem a komputerem
stacjonarnym. Sprawa wygląda następująco, wkładam sprzęt do podstawki, następuje znajomy dźwięk, odpala tablicę Active Synca po czym natychmiast wyskakuje następujący komentarz:

"synchronization cannot be completed successfully. Disconnect your device and try again. If the problem persist, see the Microsoft Active Sync Troubleshooter..."

Trwa to już kilka dni i nic nie mogę na to cholerstwo poradzić. Odłączyłem firewalle, antyvirusy, przeintalowałem Active Synca na wersję 3.7.1 i cholera  -NIC!
Analizowałem sytuację czy coś ostatnio przypadkiem nie instalowałem nowego, sprawdzałem poprzednie posty na forum -NIC! Tracę nadzieję i jestem o krok od hard resetu na pokecie ale to ostateczność... Najlepsze moim skromnym zdaniem jest to że chodził, chodził i nagle bez powodu przestał. No jak to jest możliwe?
Ktoś może poradzi?...
system to win xp bez Service Packów a poket Toshiba
Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: xpablo w Kwiecień 06, 2004, 03:16:17
powiem ze to w toshibie dosc normalne. moja toska e740 potrafi tak zrobic dosc czesto. u mnie czasmi pomaga wlaczenie/wylaczenie synchronizacji. moze gdzies przeniosles jakis folder. Jesli to mi nie pomaga to backup i hard reset.
Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: przygod w Kwiecień 06, 2004, 10:42:25
Cytat: smuga
"synchronization cannot be completed successfully. Disconnect your device and try again. If the problem persist, see the Microsoft Active Sync Troubleshooter..."
Czy zastosowałeś się do tego komunikatu i zajrzałeś do Active Sync Troubleshooter bo z twojej wypowiedzi to nie wynika?

U mnie zazwyczaj pomaga soft reset pda.


Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: smuga w Kwiecień 06, 2004, 16:54:34
sprawdzałem odłączenie acitve synca i nic z tego...
spradzałem soft reset i też nic z tego...
jestem na etapie przeszukiwania forum zachodnich...
Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Kwiecień 06, 2004, 19:15:44
Jest jeszcze jedna rzecz jaka warto sprawdzic. Byc moze plik .PST w ktorym przechowywane sa dane MS Outlooka ulegl uszkodzeniu - podobno czesto sie to zdarza.

Skorzystaj z funkcji "Wykryj i napraw" dostepnej w menu Pomoc w pecetowym Outlooku, a byc moze bedziesz mogl ponownie synchronizowac PDA.
Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: smuga w Kwiecień 07, 2004, 20:09:44
chciałem podziękować wszystkim za wszelkie sugestie i przy okazji
pochwalić się sposobem na rozwiązanie problemu. Tak jak już
wcześniej mówiłem sprawdzałem dosłownie wszystko (łącznie z
wyciąganiem karty SD podczas synchro, zmianą profilu czy
przepinaniem wtyczki USB). Złotym rozwiązaniem okazał się jednak...
...werble...        HARD RESET!!! jak tak niestety wygląda sprawa, i gdzie
na zdrową logikę tkwił błąd, nie dowiem się już nigdy. W każdym bądź razie
synchronizacja z PC na pda poszła bez problemu i nawet jeden plusik mogę
wytknąć. Otóż Pocket Informant uruchamia się w chwili obecnej zauważalnie
szybciej.
PS> tak sobie myślę co ile hard reset trzeba robić? Ja miałem nagromadzone
dwa lata informacji osobistych w kalendarzu, może to po prostu za dużo?
Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Kwiecień 07, 2004, 20:42:22
Wielkosc bazy kalendarza raczej nie ma wplywu na zdolnosc synchronizacji. Ja robie hard reset jak zauwazam ze palmtop zaczyna zachowywac sie niestabilnie. Srednio raz na 3 - 4 miesiace.
Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: smuga w Kwiecień 08, 2004, 14:35:48
a no to jest to jakaś nauka. W takim przypadku  nawyk robienia hard reset bedzie mi musiał wejść w krew
Tytuł: problemy z Active Syncem
Wiadomość wysłana przez: Qbik w Styczeń 13, 2007, 09:49:02
hmm miałem,ten sam problem po hard resecie było ok ale jak wrzuciłem backupa to znowu był problem. Na szczęście miałem backupy na kilka miesięcy wstecz i po zainstalowaniu wersji sprzed kilku miesięcy zaczęło wszystko działać :D

@Jakub Kańczugowski zrobiłem jak mówiłeś, ale nic nie pomogło więc problem nie leżał po stronie Outlooka, przynajmniej w tym wąskim zakresie ;)