ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/

  • 6 Odpowiedzi
  • 674 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

:wkurzony: :wkurzony:  :wkurzony: :wkurzony:  :wkurzony:
Od jakiegoś tygodnia nie działa acivesync ale tylko na PC
Mam MIO201 i gdy go zaniosę do znajomego to wszystko jest ok a u mnie  :kill:
Zielone się kręci aż się robi prawie czerwone i nic !!
Radzę sobie raczej sam ale już mi ręce opadły :(
Próbowałem porty USB i nic.
Przeinstalowałem ASync I nic.
Najlepsze jest to, że działał i nagle przestał.

ps. arcavir firewall wyłączony (bo gdy wł. to oczywiście nie działa.)

Proszę DOBRYCH LUDZIKÓW o pomoc.
Pozdrawiam Robert.

ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2006, 20:14:10 »
Witaj
To jest calkowicie normalne i to ma tak byc ze co jakis czas nie dziala active sync.
Z reguly pomaga przeinstalowanie active synca, soft/hard reset pocketa, zmiana gniada usb. Raz pomogla mi zmiana nazwy uzytkownika pocketa.
Jesli to nie pomoze to daj na msze albo zarznij ( bron boze nie zerznij) czarnego koguta podczas pelni na lisciu od kapusty lub modl sie do swoich bogow zeby Cie wyprowadzili na dobra droge i zebys nie chcial nigdy wiecej uzywac pocketpc.

*

Offline KarolP

  • ****
  • 839
ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2006, 20:22:55 »
Przemol to co napisałeś nie jest wcale śmieszne...

*

Offline Waldzio

  • ****
  • 919
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magician, Artemis, Dream, Vision
ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2006, 20:52:59 »
Cytat: "KarolP"
Przemol to co napisałeś nie jest wcale śmieszne...


Moze trohe jest...   ]:>
robek
Zrob beckup, i hard reset i po problemie :!:

A jak to nie pomoze to przeinstaluj system operacyjny w PC i juz...

*

Offline Kvic

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: acer n311, GPS, Navigo 8,  k800i+bluetooth blaupunkt
ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2006, 20:58:22 »
krok nr 1:

- soft reset

jeśli to nic nie daje to krok nr 2:

- sprawdz ustawienia "ogniomurka" sam mialem powazny problem z SPF - wymaga nie tylko "puszczenia" AS ale również wyłaczenia SPF - wiem, brzmi to dziwnie :)

jeśli i to nic nie daje to krok nr 3:

- sprawdz ustawienia antyvirusa - możliwe, że blokuje AS

a jeśli nie pomoże to, to masz ostatnią szansę - krok nr 4:

- przeinstaluj AS - lub zainstaluj inna wersję niż tą którą posiadasz

*

Offline jackpe

  • **
  • 140
    • Zdrowie psychiczne
  • Sprzęt: Galaxy Tab P1000, SGS i9000, Compaq 8710p
ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 10, 2006, 23:08:59 »
w/g mnie na 99% ogniomurek. sam tak mam na pandzie i arcavir. na początku było ok a teraz brak połączenia. nic nie dają zmiany w ustawieniach i przypisywanie na sztywno urządzeń.

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2006, 06:50:07 »
Usun w AS ustanowione polaczenie (partnership) a nastepnie wlacz ponownie pocketa i go sparuj. Na wszelki wypadek ustaw we wlasciwosciach synchronizacji by pierwsza synchronizacja  zapisala Pc -> PDA lub odwrotnie PDA -> Pc  a nie tryb mieszany.
Powinno byc ok, jesli nie masz problemow np. z jakims trojanem.