PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Wątek zaczęty przez: robek w Lipiec 10, 2006, 20:08:56

Tytuł: ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
Wiadomość wysłana przez: robek w Lipiec 10, 2006, 20:08:56
:wkurzony: :wkurzony:  :wkurzony: :wkurzony:  :wkurzony:
Od jakiegoś tygodnia nie działa acivesync ale tylko na PC
Mam MIO201 i gdy go zaniosę do znajomego to wszystko jest ok a u mnie  :kill:
Zielone się kręci aż się robi prawie czerwone i nic !!
Radzę sobie raczej sam ale już mi ręce opadły :(
Próbowałem porty USB i nic.
Przeinstalowałem ASync I nic.
Najlepsze jest to, że działał i nagle przestał.

ps. arcavir firewall wyłączony (bo gdy wł. to oczywiście nie działa.)

Proszę DOBRYCH LUDZIKÓW o pomoc.
Pozdrawiam Robert.
Tytuł: ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
Wiadomość wysłana przez: Przemol w Lipiec 10, 2006, 20:14:10
Witaj
To jest calkowicie normalne i to ma tak byc ze co jakis czas nie dziala active sync.
Z reguly pomaga przeinstalowanie active synca, soft/hard reset pocketa, zmiana gniada usb. Raz pomogla mi zmiana nazwy uzytkownika pocketa.
Jesli to nie pomoze to daj na msze albo zarznij ( bron boze nie zerznij) czarnego koguta podczas pelni na lisciu od kapusty lub modl sie do swoich bogow zeby Cie wyprowadzili na dobra droge i zebys nie chcial nigdy wiecej uzywac pocketpc.
Tytuł: ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
Wiadomość wysłana przez: KarolP w Lipiec 10, 2006, 20:22:55
Przemol to co napisałeś nie jest wcale śmieszne...
Tytuł: ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
Wiadomość wysłana przez: Waldzio w Lipiec 10, 2006, 20:52:59
Cytat: "KarolP"
Przemol to co napisałeś nie jest wcale śmieszne...


Moze trohe jest...   ]:>
robek
Zrob beckup, i hard reset i po problemie :!:

A jak to nie pomoze to przeinstaluj system operacyjny w PC i juz...
Tytuł: ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
Wiadomość wysłana przez: Kvic w Lipiec 10, 2006, 20:58:22
krok nr 1:

- soft reset

jeśli to nic nie daje to krok nr 2:

- sprawdz ustawienia "ogniomurka" sam mialem powazny problem z SPF - wymaga nie tylko "puszczenia" AS ale również wyłaczenia SPF - wiem, brzmi to dziwnie :)

jeśli i to nic nie daje to krok nr 3:

- sprawdz ustawienia antyvirusa - możliwe, że blokuje AS

a jeśli nie pomoże to, to masz ostatnią szansę - krok nr 4:

- przeinstaluj AS - lub zainstaluj inna wersję niż tą którą posiadasz
Tytuł: ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
Wiadomość wysłana przez: jackpe w Lipiec 10, 2006, 23:08:59
w/g mnie na 99% ogniomurek. sam tak mam na pandzie i arcavir. na początku było ok a teraz brak połączenia. nic nie dają zmiany w ustawieniach i przypisywanie na sztywno urządzeń.
Tytuł: ActiveSync - nie działa na PC /szlag mnie zaraz trafi !!!!!/
Wiadomość wysłana przez: perla w Lipiec 11, 2006, 06:50:07
Usun w AS ustanowione polaczenie (partnership) a nastepnie wlacz ponownie pocketa i go sparuj. Na wszelki wypadek ustaw we wlasciwosciach synchronizacji by pierwsza synchronizacja  zapisala Pc -> PDA lub odwrotnie PDA -> Pc  a nie tryb mieszany.
Powinno byc ok, jesli nie masz problemow np. z jakims trojanem.