witam
jako że to jedyny temat jaki znalazłem i jedyny który dokładnie pasuje do mojej sytuacji, chciałbym opisać wam moją sytuację.
8 miesięcy temu w firmie DAMKOM zakupiłem bt 338
2 tygodnie temu zauważyłem te same objawy co Dzialyna
zawiozłem go do wifinet na marszałkowską wraz z:
dowodem zakupu, wypełnioną gwarancją dankoma i niewypełnioną gwarancją globalsata
z tego co się dowiedziałem to dankom nie bierze już nic od globalsata, globalsat odmówił naprawy bt 338 bo karta gwarancyjna nie podsteplowana.
na moje pytanie za dane szefostwu firmy globalsat jak wygląda sprawa z naprawą na podtsawie rękojmi nikt z panów B. nie chciał mi odpowiedzieć.
według mnie jest to zagrywka miedzy firmami które z jakiegoś powodu zaprzestały współpracy.
przykro tylko że traci na tym ostateczny klient
będę na bieżąco informował o przebiegu reklamacji
jutro złożę oficjalne pismo i poproszę dankom o zwrot gotówki lub wymianę sprzętu na wolny od wad na podstawie upływu okresu rękojmi 14 dni