PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => Nawigacja GPS - ogólnie => Wątek zaczęty przez: Dzialyna w Wrzesień 25, 2005, 18:09:06
-
Mam odbiornik GPS 338, który kupiłem w Taipei. Siłą rzeczy nie mam na niego gwarancji. W globalsat Polska ostro się na mnie wypieli i powiedzieli, że oni nie naprawiają urządzeń kupionych poza naszym krajem. Pewnie mają dużo zwrotów i ciężko im się wyrobić. Zaproponowałem im, że zapłacę za naprawę (jeśli trzeba to nawet połowę wartości), ale mnie zignorowali. Napisałem też do serwisu Globalsatu na Tajwanie, ale od nich nie dostałem żadnej odpowiedzi. Szczerze mówiać jestem między młotem a kowadłem. Nikt mi nie chce pomóc, a strasznie zależy mi na tym, by ponownie używać gpsa. Co mogę zrobić poza kupieniem nowej sztuki? Będę wdzięczny, jeśli ktoś mi pomoże.
-
Fajnie byłoby gdybyś napisał co się w nim uszkodziło; Jeśli to uszkodzenie elektroniki to może
http://www.scientific.com.pl/Welcome.html
Jeśli soft to może jego zmiana metodą chałupniczą ??
Szczegóły tutaj http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=21230
Jakby co pisz, może coś wymyślimy !
-
Problem polega na tym, ze po włączeniu odbiornika miga tylko niebieskie światełko, a zielone odpowiedzialne za szukanie satelit jest martwe i w ogóle nie daje znaku życia. Odbiornik w ogóle nie znajduje satelit, ale jest widoczny przez PPC.
-
Rozumiem że próbowałeś sam zmienić soft i nie wyszło tak ??
-
http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=25575
1. W tym programie jest coś takiego jak factory settings : \Action\Initialize Data Source\Factory Reset then Send.
Poczytaj i potestuj........... zresztą całe forum jest ciekawe :)
-
Nie probowalem zmieniac softu.
-
Heh to powiem Ci że to już drugi taki przypadek !! Jeden odesłany na reklamacji globalsat zwrócil podz podał alternatywe: naprawa w Tajwanie koszt 150 USD ale nie wiem czy z wysyłka czy bez
-
Szanowny Panie Mateuszu,
skoro wyciąga Pan sprawę na publiczne forum, czy opowie Pan całą historię czy my mamy to zrobić?
GlobalSat Polska
[Dodano: 2005-09-27 13:42:11]
xpablo - odbiornik rzeczywiście padł, już wyleciał do nas.
GlobalSat Polska
-
witam
jako że to jedyny temat jaki znalazłem i jedyny który dokładnie pasuje do mojej sytuacji, chciałbym opisać wam moją sytuację.
8 miesięcy temu w firmie DAMKOM zakupiłem bt 338
2 tygodnie temu zauważyłem te same objawy co Dzialyna
zawiozłem go do wifinet na marszałkowską wraz z:
dowodem zakupu, wypełnioną gwarancją dankoma i niewypełnioną gwarancją globalsata
z tego co się dowiedziałem to dankom nie bierze już nic od globalsata, globalsat odmówił naprawy bt 338 bo karta gwarancyjna nie podsteplowana.
na moje pytanie za dane szefostwu firmy globalsat jak wygląda sprawa z naprawą na podtsawie rękojmi nikt z panów B. nie chciał mi odpowiedzieć.
według mnie jest to zagrywka miedzy firmami które z jakiegoś powodu zaprzestały współpracy.
przykro tylko że traci na tym ostateczny klient :x
będę na bieżąco informował o przebiegu reklamacji
jutro złożę oficjalne pismo i poproszę dankom o zwrot gotówki lub wymianę sprzętu na wolny od wad na podstawie upływu okresu rękojmi 14 dni
-
niestety sytuacja się zaostrzyła i wifinet nie chce się poczuć jako strona tylko twierdzi że jest pośrednikiem
innego zdania jest rzecznik konsumentów
:
Szanowny Panie!
Z treści Pana listu wynika, że zawarł Pan umowę sprzedaży z firmą Wifinet , której przedmiotem był zakup odbiornika. Zatem Wifinet odpowiada wobec Pana jako sprzedawca, jeżeli zakupiony odbiornik jest niezgodny z umową (na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego; Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176).
W obowiązującym prawie nie ma definicji „gwarancji zewnętrznej” (takie pojęcie nie występuje).
Alicja Babicz
podinspektor
biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie
Urząd m. st. Warszawy
ul. Górskiego 7
00-033 Warszawa
tel./fax 8277637
mam nadzieję że wifinet się opamięta inaczej sprawa pójdzie do sądu polubownego
-
obiecałem że będę trzymał na bieżąco:
wifinet przyznało sie wprawdzie do tego że racji nie mieli, tu część maila :
"Witam
Dziękuję za wyjaśnienie problemu, oczywiście ma Pan rację w temacie odpowiedzialności sprzedawcy, prywatnie uważam, że ustawa krzywdzi w tym momencie nas jako sprzedawców, ale cóż żyjemy w takim Państwie
Proszę o przesłanie faksem lub emailem rezygnację ( odstąpienie od umowy ), zostanie wystawiona z naszej strony korekta i nastąpi zwrot za wadliwe urządzenie
Pozdrawiam
Wifinet"
poprosili mnie o numer konta na które mogą przelać pieniądze i ..............
na razie nie przelali :shock:
mam nadzieje że to juz długo nie potrwa :evil:
-
witam wszystkich
dziś odebrałem pieniążki za sprzęt w sklepie w warszawie
całość trwała ponad 2 miesiące i nie liczę maili i telefonów które wykonałem
wszystkim chciałem poradzić aby w sprawach spornych prosili o radę rzecznika konsumentów w moim przypadku pomogło
pozdrawiam