GPS CF czy bluetooth?

• 30 Odpowiedzi
  • 3184 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GPS CF czy bluetooth?
« dnia: Czerwiec 20, 2005, 00:02:04 »
Witam, przymierzam się do zakupu, a nie mam żadnego doświadczenia z GPS. Mógłbym zakupić na CF (złącze takie mam), albo bluetooth? Czy może ktoś doradzić w paru zdaniach co ma większy sens (zastosowania podstawowe w samochodzie) oraz podać kilka bardziej udanych modeli? Nie wiem czemu, ale jakoś ciągnie mnie w kierunku CF (stanowi wtedy jakby jedną całośc z PPC), ale pewnie nie dostrzegam w tym momencie innych istotnych spraw... będę wdzięczny za nakierowanie na odpowiedni kurs...pzdr.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
GPS CF czy bluetooth?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 20, 2005, 00:26:07 »
Lepsze jest to ... co jest lepsze. Jak chcesz by odbiornik dzialal niezawodnie nawet w trudnych warunkach to kup cos na chipsecie SiRF Star III. Obecnie w naszym kraju najtanszym i jednoczesnie prawdopodobnie najlepszym GPSem tego typu jest GlobalSat BT-338 na Bluetooth.
http://www.pdaclub.pl/view.php?news_id=10051

GPS CF czy bluetooth?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 20, 2005, 00:26:54 »
Cytat: adameno
Nie wiem czemu, ale jakoś ciągnie mnie w kierunku CF (stanowi wtedy jakby jedną całośc z PPC), ale pewnie nie dostrzegam w tym momencie innych istotnych spraw...
- i na wakcje zabierasz tylko 1 ładowarkę
- i na długich trasach (np. takich ze zmiennikiem) ładujesz tylko 1 urządzenie
- i zabierając ze sobą pocketa nie zapomnisz ze sobą zabrać GPSa
- i potrzebujesz tylko 1 kieszeń w koszuli jak zwiedzasz Paryż

ale .... i tak 90% uczestników tego forum powie Tobie że lepszy BT - co nie znaczy że mają obiektywną rację. Oni podobnie jak ja oceniają to wg. własnych przyzwyczajeń i upodobań czyli całkowicie subiektywnie ;)

*

Offline kanczug

• 19211
GPS CF czy bluetooth?
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 20, 2005, 00:27:49 »