Witam!
Apropo wysłanego do serwisu urządzenia, zostało odesłane dla klienta po przetestowaniu go w serwisie, urządzenie widocznie się zawiesiło (zdarza się coś takiego zazwyczaj tylko raz w początkowym okresie użytkowania, najprawdopodobniej za powodu testowania odbiorników przez producenta i szybkiej zmianie położenia - odbiorniki są produkowane pod nasze zamówienie, wysyłane i w ciągu około 4-5 dni od czasu wyprodukowania mogą trafić do sprzedaży). Zawieszanie może mieć związek z zawartością szczątkowego almanachu w pamięci urządzenia. Teoretycznie to może być wada, ale w praktyce klient kupujący nowy odbiornik ma pewność, że nabywa najnowszą wersję z najświeższym firmware. Dla porównania tańsze odbiorniki płynące statkiem odbywają miesięczną podróż.
Wystarczy telefon do serwisu 0856532166 i wyjaśnimy jak ten problem rozwiązać.
Jeśli zdarzy się coś takiego wystarczy wyjąć baterie z odbiornika na ok 8-12h (powiedzmy na noc) jak do tej pory pomaga to w 99% uniknąć odsyłania urządzenia do serwisu.
Na dzień 27-02-2007 liczba urządzeń, które musiały być wymienione lub naprawione wynosi=0
Pozdrawiam
Emil Hryniewski
odd-i.pl s.c.
GlobalSat