PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Nawigacja GPS => Nawigacja GPS - ogólnie => Wątek zaczęty przez: DJopek w Listopad 09, 2006, 20:01:56

Tytuł: GlobalSat BT-359 - zepsuł się?
Wiadomość wysłana przez: DJopek w Listopad 09, 2006, 20:01:56
Witam

Mam od pewnego czasu tego globalsata, wszystko było ok od momentu kupna (23.10), działał pięknie z automapą i moim wizardem...

Ostatnio coś się stało, włączam go, to lampka BT się włączy i mrugnie, a następnie mruga tak jak zwykle tylko dioda świeci 75% słabiej. Dioda od GPSu zaświeci się raz i tyle (a więc nawet fixa nie próbuje złapać).

Miał ktoś podobnie? Pewnie zostaje tylko wymiana heh...

Add-on: Jeszcze zauważyłem jedną rzecz - jak go włącze i zostawię na chwilę to czuć że GPS się dosyć rozgrzewa, czuć wyraźnie że jest ciepły. CHyba wymiana (ahh kupiłem wysyłkowo co najgorzej - będę musiał czekać :/).
Tytuł: GlobalSat BT-359 - zepsuł się?
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Listopad 09, 2006, 20:12:32
A spróbuj go zresetować. Może coś pomoże, jeśli nie, wysyłaj go na gwarancje.
Tytuł: GlobalSat BT-359 - zepsuł się?
Wiadomość wysłana przez: DJopek w Listopad 11, 2006, 19:21:56
Odesłałem do serwisu, a w tygodniu będę miał nowy lub naprawiony (o ile to drobna usterka).
Tytuł: GlobalSat BT-359 - zepsuł się?
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Listopad 11, 2006, 19:26:21
W takim razie napisz później jaka to była usterka i jak ją naprawili, dowiemy się może czegoś nowego.
Tytuł: GlobalSat BT-359 - zepsuł się?
Wiadomość wysłana przez: Emil odd-i.pl w Luty 27, 2007, 21:58:01
Witam!

Apropo wysłanego do serwisu urządzenia, zostało odesłane dla klienta po przetestowaniu go w serwisie, urządzenie widocznie się zawiesiło (zdarza się coś takiego zazwyczaj tylko raz w początkowym okresie użytkowania, najprawdopodobniej za powodu testowania odbiorników przez producenta i szybkiej zmianie położenia - odbiorniki są produkowane pod nasze zamówienie, wysyłane i w ciągu około 4-5 dni od czasu wyprodukowania mogą trafić do sprzedaży). Zawieszanie może mieć związek z zawartością szczątkowego almanachu w pamięci urządzenia. Teoretycznie to może być wada, ale w praktyce klient kupujący nowy odbiornik ma pewność, że nabywa najnowszą wersję z najświeższym firmware. Dla porównania tańsze odbiorniki płynące statkiem odbywają miesięczną podróż.

Wystarczy telefon do serwisu 0856532166 i wyjaśnimy jak ten problem rozwiązać.

Jeśli zdarzy się coś takiego wystarczy wyjąć baterie z odbiornika na ok 8-12h (powiedzmy na noc) jak do tej pory pomaga to w 99% uniknąć odsyłania urządzenia do serwisu.

Na dzień 27-02-2007 liczba urządzeń, które musiały być wymienione lub naprawione wynosi=0

Pozdrawiam
Emil Hryniewski
odd-i.pl s.c.
GlobalSat