mysle ze moge Ci pomóc - przynajmniej opisując swoje doświadczenie z komputronikiem. kupilem u nich ipaq'a, ktory sam sie resetowal (model 1930). po 3 hard resecie i stracie wszystkich danych odnioslem go do siedziby firmy, żądając wymiany na nowy lub naprawy. jako że rękojmia została zastąpiona instytucją "niezgodności towaru / usługi z umową", zażyczyłem sobie wykorzystania właśnie tego konsumenckiego uprawnienia. przy jego stosowaniu, sprzedawca ma obowiązek w ciągu 14 dni kalendarzowych (nie zas roboczych) ustosunkowac sie do zasadnosci wniesionych zastrzezen. jesli tego nie zrobi - znaczy ze uznal wniosek. ja żądałem zwrotu gotówki (druga naprawa, przy pierwszej decyduje sprzedawca - do wyboru ma naprawę, wymianę i zwrot gotówki). ostatecznie dostałem do ręki pieniądze.
pamiętaj, że - tak jak napisał powyżej Maciej - to SPRZEDAWCA jest GWARANTEM. i nie może zasłaniać się zapisem że gwarancja jest wykonywana zewnętrznie, lecz ma obowiązek przyjąć reklamowany towar i zająć się naprawą. niestety, nie ma jasnych zapisów co do terminu owej naprawy, a w umowie kupna sprzedaży lub dołączonej gwarancji znajduje się zapis 14 dni, przedłużone o czas potrzebny na ściągnięcie części ;(.
reasumując - odnieś do sprzedawcy, zostaw pisemne żądanie naprawy, i czekaj. nie zapomnij, żeby wziąć podstemplowaną i datowaną kopię zgłoszenia reklamacyjnego - mnie chcieli w komputroniku "wykiwać", bo zapomniałem o tym prostym fakcie (twierdzili, że sprzęt został dostarczony później niż w rzeczywistości, na szczęście interweniował HP Polska, dosyłając faxem kopię zgłoszenia)
życzę szczęścia - ja już u nich nie kupuję