Dostalem jakis czas temu palm zire 72 (Zakupiony w komputroniku)
niedawno przestal dzialac w nim glosniczek, ekran sie rozpiszczal tak ze uzywanie samego palma stalo sie wrecz bolesne, a do tego za wyswietlaczem zrobila sie jakby "mgielka" takze pod ostre slonce NIC nie bylo widac... (palm mi nie zamokl ani nic)
Postanowilem go oddac do tego sklepu w ktorym zostal zakupiony.
Teraz pytanie: jak dlugo mam czekac na naprawe serwisowa. Z tego co widze nie ma zadnego przedstawicielstwa PalmOne na Polske, ani jakiegos autoryzowanego serwisu.
Po jakim czasie moge zadac zwrotu gotowki lub wymiany sprzetu na nowy?
Gwarancji jako takiej nie bylo, chyba byla tylko notka ze gwarancja jest pudelko. Fakture zakupu mam (na zamowieniu ktore tez mam kazalem sobie odnotowac zabranie palmtopa w ramach gwarancji wraz z data i podpisem sprzedawcy)
Aha kiedys , znaczenie wczesniej zdazyla mi sie sytuacja ze palma polozylem u kolegi na jakims czarnym pudelku ktore to okazalo sie bateria zelowa
Okazalo sie ze obudowa Zire 72 nie jest z plastiku a aluminium
wynik taki ze pod spotem zostaly 2 czarne slady po malym zwarciu
Palma dalej uzywalem z powodzeniem przez pol roku (wyswietlacz piszczal juz wczesniej)
Czy przez to moga mi nie uznac gwarancji?