Nie mam pojecia czy sa jakies normy na "czas zastrzezony na naprawe", rze czywiscie powinna to wyjasniac karta gwarancyjna, zwyczajowo jest 14 dni, ale nie wiem czy tak jest w tym wypadku. Poza tym pamietaj, iz sa to "dni robocze" Jezeli wyslali sprzet do Scientific, popros ich o telefon do Scientifica i ew. jakies dane ktore umozliwia Ci bezposrednia rozmowe z serwisem. Mysle ze to moze cos wyjasnic.
Aha, jak bedziesz odbieral sprzet, to pamietaj zeby sprawdzic jaki wbili Ci czas naprawy w karcie gwarancyjnej, bo czesto oszukuja (niekoniecznie w Media, ale np. serwis Nokii notorycznie wpisuje czas naprawy np. 2 dni, podczas gdy telefon w serwisie spedzil ponad tydzien!!!), a jest to o tyle wazne, ze gwarancja musi byc przedluzona o termin naprawy, w przypadku gdy przedluza sie to tak bardzo, to mysle ze ma to znaczenie dla Ciebie.