PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Pozostałe platformy => Perły z lamusa => Palm OS => Wątek zaczęty przez: Hugo w Październik 31, 2004, 17:11:18
-
Witam
Oddałem mojego Tungstena E zakupionego w MediaMarkt do naprawy gwarancyjnej.
W umowie z Media napisane jest, że naprawa zajmie czas zastrzeżony w
gwarancji + 7 dni na wysłanie.
Według mnie ten czas zastrzeżony w gwarancji wynosił 2 tygodnie.
(Czy ktoś mógłby napisać ile czasu ma na naprawienie sprzętu Scientific? -
gwarancja została wysłana,
a na stronie internetowej nie jest napsiane)
Dziś po 21 dniach od oddania ciągle palma nie ma w Media, więc zażądałem
zwrotu pieniędzy.
Pracownik powiedział, że nie może oddać pieniędzy, bo to nie wina Media, że
nie ma palmtopa.
(ale to przecież oni go sprzedają i są pośrednikiem między klientem, a
serwisem gwarancyjnym,
więc powinni brać jakąś odpowiedzialność).
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam
Aleksander H. Śniady
-
Nie mam pojecia czy sa jakies normy na "czas zastrzezony na naprawe", rze czywiscie powinna to wyjasniac karta gwarancyjna, zwyczajowo jest 14 dni, ale nie wiem czy tak jest w tym wypadku. Poza tym pamietaj, iz sa to "dni robocze" Jezeli wyslali sprzet do Scientific, popros ich o telefon do Scientifica i ew. jakies dane ktore umozliwia Ci bezposrednia rozmowe z serwisem. Mysle ze to moze cos wyjasnic.
Aha, jak bedziesz odbieral sprzet, to pamietaj zeby sprawdzic jaki wbili Ci czas naprawy w karcie gwarancyjnej, bo czesto oszukuja (niekoniecznie w Media, ale np. serwis Nokii notorycznie wpisuje czas naprawy np. 2 dni, podczas gdy telefon w serwisie spedzil ponad tydzien!!!), a jest to o tyle wazne, ze gwarancja musi byc przedluzona o termin naprawy, w przypadku gdy przedluza sie to tak bardzo, to mysle ze ma to znaczenie dla Ciebie.