Dlaczego kupiliście swojego palma

  • 47 Odpowiedzi
  • 5482 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dlaczego kupiliście swojego palma
« dnia: Marzec 03, 2005, 20:31:00 »
Piszcie dlaczego zdecydowaliście się na kupno palmtopa, nie chodzi mi o konktetny model tylko w ogóle o palmtopa

*

Offline memek0

  • ***
  • 340
    • ---
Dlaczego kupiliście swojego palma
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2005, 20:43:22 »
Znowu dziwny temat od Kasi, no ale dobra :)
Jako ze jestem uczniem, potrzebowałem uniwersalnego i zaawansowanego notatnika - prace domowe , referaty, lista zakupów, rzeczy do zrobienia.....
A palma kupiłem, gdyz Da vinci [palmtop, palm to nazwa urządzen z systemem palm] doprowadzał mnie do szału :)

*

Offline Kusiu

  • *****
  • 3968
  • Płeć: Mężczyzna
Dlaczego kupiliście swojego palma
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 03, 2005, 21:17:44 »
Ja pierwszego palma kupiłem bo nie miałem lepszego sposobu na wydanie pewnej ilosci gotówki :) Kupiłem starego VIIx-a i... wciągneło mnie. Potem już poszło z górki, co kilka miesięcy nowy coraz lepszy sprzęt, akcesoria itd. niestety ciężko się to odbija na moich finansach :(
Teraz ide nową ścieżką, za kilka dni odbieram Treo 650 czyli mój pierwszy palmofon. Zobacyzmy co z tego wyjdzie...

A do czego używam palma? Głównie do pisania, przeglądania/wysyłania poczty, prostych gier, zaawansowanych obliczeń oraz oczywiście jako PIM-a. Tą ostatnią funkcję ostatnio zaniedbałem, dlatego zdecydowałem się na urządzenie 2 w 1, liczę na to, że będzie bardziej "pod ręką" niż klasyczne PDA, które raczej przenosiłem w plecaku a nie kieszeni.

*

Offline jendrushTT

  • ***
  • 350
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://endrju.tumblr.com
  • Sprzęt: X10, Vx, Fossil Abacus, Eee Pc 1000h
Dlaczego kupiliście swojego palma
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 04, 2005, 21:03:56 »