Logicznie rzecz biorąc, nawet jeśli Asus jest na gwarancji nie ma żadnych podstaw by zrobili to za darmo. Jest to typowe uszkodzenie mechaniczne spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem sprzętu/wypadkiem losowym. Więc wg mnie serwis musiałby wykazać się skrajnie dobrą wolą, graniczącą z darowizną by to uznać jako naprawdę gwarancyjną. Przygotuj się więc na spore wydatki. Spróbuj rozłożyć go ponownie, ewentualnie przeczyścić wszystko i zmontować. Jeśli zadziała super, jeśli nie... Pozostaje serwis. Autoryzowany lub nie. Jeśli gwarancja jeszcze obowiązuje wyślij go do Asusa, a nóż zrobią go za przystępne pieniądze (na gratisową naprawę na serio bym nie liczył). Zawsze możesz się nie zgodzić na droższą naprawę niż jakaś tam określona wcześniej przez Ciebie kwota. Wtedy zwrócą Ci go i możesz szukać ratunku gdzie indziej, ewentualnie nowego PDA. Licz się tylko wtedy z jakąś tam opłatą za wysyłkę i diagnozę sprzętu.
A tak na marginesie, orientuje się ktoś z Was może, czy jest możliwość kupna obudowy do P750 gdzieś poza serwisem Asusa?