Pęknięcie obudowy

  • 202 Odpowiedzi
  • 69800 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline v3ct0r

  • **
  • 160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS P750, MIO P560
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #150 dnia: Kwiecień 01, 2009, 18:56:30 »
stara

nowa


Zdjęcia robione tym samym aparatem w miarę tych samych warunkach jak widać w starej obudowie był taki połysk i odbijała jak lustro w nowej taki mat
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2009, 19:07:47 wysłana przez v3ct0r »

*

Offline kermitjr

  • ***
  • 298
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #151 dnia: Kwiecień 01, 2009, 19:18:53 »
Bardzo możliwe, że to jest coś innego - po zdjęciach tego nie poznam, ale powiem Ci, że moja oryginalna wygląda dokładnie tak jak Twoja nowa. Ale jak mówie - stwierdziłem to na podstawie fotek :)
iPhone 3G 8GB Black iOS 4.1
Asus P750
Mio MOOV 200

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #152 dnia: Kwiecień 01, 2009, 20:00:48 »
może w końcu poszli po rozum do głowy

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #153 dnia: Kwiecień 01, 2009, 20:15:32 »
jesli chodzi ci o mat to w moim obwodka rowniez jest taka. sam, odpukac, nie peka. jedyne pekniecie to po locie z biurka, po 2 innych upadkach nic. ale cholera, przyznam, ze co jakis czas dogladam czy nic nowego nie peklo :/

*

Offline kermitjr

  • ***
  • 298
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #154 dnia: Kwiecień 01, 2009, 20:21:57 »
To może Asus wypuszczał P750 z dwoma typami obudowy? Skoro ja również mam mat i mi nie pęka...
iPhone 3G 8GB Black iOS 4.1
Asus P750
Mio MOOV 200

*

Offline kosmita12

  • *
  • 94
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #155 dnia: Kwiecień 02, 2009, 17:32:11 »
a ja znów dziś wysłałem tym razem 4 miesiące wytrzymała:)

*

Offline v3ct0r

  • **
  • 160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS P750, MIO P560
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #156 dnia: Kwiecień 14, 2009, 10:28:21 »
no a ja w ciągu 3 miesięcy 3 raz wyśle i będę walczył o kasę :)

i co wywalczyłeś coś? jak nie obudowa to znowu wyświetlacz zaczął piszczeć
do serwisu pójdzie 3 raz a w listopadzie go kupiłem. Wywalczył ktoś coś od Asusa?
Czy jest aby taka możliwość wywalczenia kasy albo wymiana na jakiś nowszy model?

*

Offline Rybson

  • **
  • 231
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC LEO, HTC ONE m8
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #157 dnia: Kwiecień 14, 2009, 10:53:19 »
od Asusa nie ma szans cokolwiek wywalczyć  moga naprawiać sprzęt do konca gwarancji jednak jest szabsa powalczyć ze sprzedawcą chodzi konkretnie o :
Drugą drogą dochodzenia swoich praw jest niezgodność towaru z umową w chwili jego wydania. Regulowana jest przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 Poz. 1176 ze zm.). Artykuł 4 tejże ustawy brzmi:
 
Art. 4. 1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.
..........

Artykuł 4 mówi więc, iż sprzedawca odpowiada na mocy tej ustawy tylko wtedy, gdy towar jest niezgodny z umową w chwili wydania. A więc nie z tego tytułu, że wada potem powstała. Wada może się potem ujawnić, ale przyczyna ma tkwić w towarze właśnie w chwili, kiedy konsument przejmuje go niejako „do rąk własnych” (czyli np. słaby materiał w butach sprawił, że potem puścił szew itd.). Ochrona z tego tytułu trwa 2 lata. Przez pierwsze 6 miesięcy tego okresu do konsumenta należy jedynie zgłoszenie reklamacji, a to sprzedawca musi udowodnić, że sprzedał towar pełnowartościowy. Innymi słowy, na rzecz konsumenta, przełamując jedną z naczelnych zasad kodeksu cywilnego, powstaje domniemanie niezgodności towaru z umową. A więc to sprzedawca musi się niejako uwolnić od odpowiedzialności. Po tym okresie 6 – miesięcznym, wszystko w kwestii dowodowej wraca do reguł prawa cywilnego. Oznacza to, że to osoba, która rości sobie pewne prawa (tu: konsument) musi udowodnić, że towar był niezgodny z umową w chwili wydania.


polecam kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta
Napisane: Kwiecień 14, 2009, 10:46:59
Gdy już zajdzie niezgodność towaru z umową, w kwestii możliwych żądań pomocą służy artykuł 8 ustawy. Stanowi on:
 
Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
Rybson

*

Offline v3ct0r

  • **
  • 160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS P750, MIO P560
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #158 dnia: Kwiecień 14, 2009, 16:51:15 »
szkoda ;/ dodam że telefon kupiłem w media markt może ktoś ma jakiś haczyk bo media nie idąc tam domyślam się odpowiedzi że czemu oni się mają tym martwić i płacić za czyjeś błędy i że mogą go ewentualnie wysłać do asusa szkoda trochę tego asusa bo całkiem fajny telefon.

*

Offline kosmita12

  • *
  • 94
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #159 dnia: Kwiecień 14, 2009, 19:35:23 »
tak wywalczyłem nową obudowę płytę główna i głośnik czyli prawie cały telefon i dodam ze szykuje się ponownie serwis bo problem  z zasięgiem mam :(

Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #160 dnia: Kwiecień 16, 2009, 19:14:40 »
Witam. Wszystkich serdecznie.
no muszę się niestety pochwalić  :(, że takiego Asusa kupiłem na allegro ( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=593696059 niestety nie widziałem tego pęknięcia, odszczypania  :( )
mam taki sam problem jak u Was z tymże u mnie odszczypany jest cały kawałek w dolnym lewym rogu (górna obudowa) . Asus bez podbitej gwarancji , używany, także lipa chyba.. ciężko kolesia teraz chyba ścigać ( szkoda mi też oddać bo fajna zabawka) o jakis zwrot części gotówki , bo jak się przyjrzałem zdjęciom na allegro ( Bardzo dokładnie,, niestety po wylicytowaniu :() to trochę widać te pęknięcie.. i nie wiem czy teraz jakoś się kłócić z kolesiem czy raczej szukać obudowy.. a propos wiecie jaka cena i jak ją dostać bo nigdzie nie mogę znaleźć

pozdrawiam

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #161 dnia: Kwiecień 16, 2009, 19:20:33 »
dowód zakupu musi być - reszty nie trzeba

Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #162 dnia: Kwiecień 17, 2009, 11:11:19 »
dowód zakupu musi być - reszty nie trzeba

znaczy jakiś paragon czy cos?? bo w pudle nie było zadnego paragonu.. tylko nie podbita gwarancja..

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #163 dnia: Kwiecień 17, 2009, 21:33:13 »
jakikolwiek dowód zakupu - paragon faktura bez tego ani rusz

*

Offline DRIFT-R

  • ****
  • 712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej..
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #164 dnia: Kwiecień 18, 2009, 09:47:12 »
A jak to jest bo kiedyś gdzieś znalazłem że Asus daje gwarancję po numerach fabrycznych od momentu wyprodukowania ale jakoś po kontakcje z supportem asusa odpowiedzi w tej sprawie nie dostałem, próbował ktoś tej drogi?
MIO 336/ACER N50/ACER N50P/ASUS A730/MIO A701/HP 6515/SPV E650/HTC TOUCH/ASUS P525/HTC TOUCH/HTC TOUCH DUAL/HTC TyTn II Kaiser/HTC TOUCH PRO/ASUS P552/Asus P750/LG KS20/ASUS M530W/HTC VOX/DIAMOND/HD2/FLYER/DESIRE Z/ONE V/HOX(wkrótce) - moja historia z PDA

*

Offline blu84

  • **
  • 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE Z520i  :mrgreen:,N900, MDA-PRO, Asus P565
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #165 dnia: Kwiecień 18, 2009, 10:55:19 »
Mam trochę inne pytanie,wiele osób mających p750 wysyłało swojego pocketa do serwisu, mnie niestety też to nie ominęło, więc czy numer seryjny ,który trzeba podać w formularzu zgłoszeniowym online to jest SN czy numer imei? W srode wieczorem wysłałem zgłoszenie i nikt sie nie odzywa tzn .zadnego maila nie odstałem nawet z potwierdzeniem.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #166 dnia: Kwiecień 18, 2009, 11:20:48 »
W srode wieczorem wysłałem zgłoszenie i nikt sie nie odzywa tzn .zadnego maila nie odstałem nawet z potwierdzeniem.
proponuję zadzwonić i zgłosić ten fakt, albo wysłać od razu 2 raz

*

Offline blu84

  • **
  • 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE Z520i  :mrgreen:,N900, MDA-PRO, Asus P565
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #167 dnia: Kwiecień 18, 2009, 11:48:38 »
W srode wieczorem wysłałem zgłoszenie i nikt sie nie odzywa tzn .zadnego maila nie odstałem nawet z potwierdzeniem.
proponuję zadzwonić i zgłosić ten fakt, albo wysłać od razu 2 raz

dzięki, dzisiaj wysłałem ponownie maila  ale w miejscu numer seryjny wpisałem  nr IMEI...bo wcześniej wpisałem numer ,który widnieje zaraz za napisamem SN i to był zapewne mój błąd. Tak samo zapomniałem, że powinienm spodziewać sie odpowiedzi po 24 godzinach ( w dni robocze od 9 do 17), więc już wczoraj mogłem dzwonić/pisać maila. Teraz poczekam do poniedzaiłku/wtorku i jak nie dostane zadnej odpowiedzi to dzwonie.

Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #168 dnia: Kwiecień 26, 2009, 15:38:10 »
Witam i pozdrawiam uczestników tego Forum. Jestem tu "nowy" i piszę swój pierwszy post.Niestety szkoda,że również w tej nieprzyjemnej sprawie czyli uszkodzenia się obudowy. Asusa P750 mam od lipca 2008r. i służy mi dobrze. Przed zakupem zapoznałem się z tematem uszkadzania się obudów ale przeszedłem nad tym do "porządku dziennego" uważając,że obchodząc się z nim "jak z jajkiem" sprawy nie będzie. Niestey ale jest. Uszkodziły się narożniki dolne;prawy wykazuje mini pęknięcie,lewy ma pęknięcie i wykruszony mały kawałek materiału. PDA używam niezwykle ostrożnie w dobrym futerale ale jak widac z doświadczenia innych użytkowników,ten sprzęt ma wadę fabryczną. Mam nadzieję,że "bombardowanie" licznymi e-mailami przedstawiciela Asus na Polskę ze skargami,może coś pomoże,choć osobiscie bardzo w to wątpię. Na pociechę mam to,że mieszkam w Koszalinie a więc sewis jest na miejscu i mogę coś się dowiedzieć w sprawie naprawy.

Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #169 dnia: Kwiecień 30, 2009, 14:35:48 »
witam posiadaczy P750
chciałbym podziękować wszystkim na forum  :)
bo dzięki wam bez najmniejszych problemów wymienili mi ukruszoną obudowę   :ok:

tzn jak zauważyłem odłamany kawałek obwódki i inne drobne pęknięcia to byłem pewien że nie uznają mi reklamacji bo przecież na zdrowy rozum to uszkodzenie mechaniczne :mysli: mimo że o niego dbałem i nie pamiętam żeby mi się z ręki nie wysmyknął

zrezygnowany szukając obudowy natrafiłem właśnie na to forum  :D
i bez żadnych kosztów jestem posiadaczem całej obudowy

życzę dużo luzu  B) spokoju a przede wszystkim konsekwencji w dochodzeniu do swoich praw tym bardziej że jeśli producent był tak całkiem bez winy to przecież nie wymieniałby pękniętych obudów

*

Offline boryskonin

  • 37
  • Sprzęt: ASUS P750 i P527
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #170 dnia: Lipiec 25, 2009, 22:46:34 »
Mi ostatnio NMC również wymieniło obudowe :) u mnie sytuacja dodatkowo byłą taka że pęknięcie było również na przedniej obudowie -serwis wymienił przednią i środkową :) i wszystko w ramach gwarancji

Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #171 dnia: Lipiec 27, 2009, 22:50:32 »
jestem pod dużym wrażeniem działania serwisu Asusa. wymiana obudowy nastąpiła tak szybko, że jak zadzwonił kurier, to zastanawiałem się co znowu kupiłem na allegro. nie zdążyłem nawet sprawdzić statusu naprawy. Duży PLUS dla serwisu

*

Offline rlk

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus P750, MDA COMPACT II
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #172 dnia: Lipiec 28, 2009, 00:58:38 »
Kolego bogaria, nawet mnie optymistycznie nastawiasz do tego serwisu i dzieki Ci za to. Jutro przedzwonię do Asusa bo mam to wszystko co inni pisali, czyli: wyswietlacz, obudowa i zasieg.
Wkrótce wrzucę relację...;)

*

Offline mhebe

  • 11
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #173 dnia: Lipiec 30, 2009, 11:17:08 »
Sorki a wie może ktoś jak rozkręcić P750, ja miałem troche inny problem z serwisem bo wmówili zalanie wodą i załaczyli zdjęcia, no i chciałem sobie to powyczyszczać. Ale po odkręceniu dwóch śrubek pod fragmentem obudowy nad baterią, dalej nie wiedziałem co robić (boje się poważniejszych uszkodzeń)

Więc jakby ktoś miał jakieś porady lub instrukcje w tym temacie, będe wdzięczny,
Szukałem troche na google ale kiepsko to wygląda.

pozdro

*

Offline skaczacy

  • *
  • 76
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Ericsson Xperia X1, HTC Desire Z
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #174 dnia: Lipiec 31, 2009, 16:52:34 »
Instrukcja serwisowa jest w tym wątku, wystarczyło użyć opcji szukaj:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=130462.0

A co do obudowy, w sumie mam podobny problem z obudową, z serwisu asusa nie jestem zadowolony i nigdy nie będę, ogólnie firmę asus uważałem za dobrą, po kontakcie z serwisem i ciągłym zwalaniu winy na użytkownika zmieniłem zdanie, a kontakt z nimi jest fatalny.

Jeżeli mogę coś dodać apropo warunków gwarancji, to wiem że w niektórych przypadkach, np wymiana płyty głównej czy elementów elektronicznych wydłuża czas gwarancji o te dni w których telefon był w serwisie + jest dodatkowa gwarancja na wymieniony sprzęt, tzn jeżeli w 23 miesiącu 24 miesięcznej gwarancji goście wymienią Ci płytę, a powiedzmy w 3 miesiące później ta płyta Ci się zepsuje to również powinni Ci ją wymienić, jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić w praktyce to proszę napisać, ja napisałem jak jest teoretycznie w niektórych serwisach a jak się do tego ma polskie prawo to niestety nie wiem. Pozdrawiam
-------------------------------------------------------------
I have a dream

Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #175 dnia: Lipiec 31, 2009, 21:15:10 »
pewnie nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą serwis asusa wynosić pod niebiosa. ja jestem o tyle zadowolony, że nikt nie wdawał się w dyskusje, tylko wymienił. na wszelki wypadek przed wysyłką porobiłem zdjęcia uszkodzeń(dla siebie, żeby później nie było żadnych problemów i niedomówień). klapkę baterii też wymienili, chociaż pewnie sam ją uszkodziłem. życzę wszystkim takiego załatwienia spraw

*

Offline Poochini

  • **
  • 162
  • Płeć: Mężczyzna
  • x35zone i siemens sl45 roolez :)
  • Sprzęt: Kaiser WM 6.1 radio: 1.71.09.01
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #176 dnia: Sierpień 01, 2009, 08:50:59 »
Witam
Ja jestem już po zwrocie kasy za asusa, więc mogę coś powiedzieć ;) Obudowa była wymieniana trzy krotnie. Raz pękła leżąc na biurku, rano wrócił z serwisu - otworzyłem paczkę, było OK, wracam wieczorem - pękła  :O . Na drugi dzień miałem kolejne RMA :)
Niestety P750 nie udał się Asus`owi. Na moje szczęście pracownicy ASUS Polska są bardzo w porządku.
pozdrawiam
c35i v18-Poochini ->sl45i v56-poochini ->n6630 ->htc artemis ->asus P750 ->htc artemis ->Tytn II

Niezbadane są wyroki Boże

*

Offline asusp750

  • *
  • 86
  • Sprzęt: Asus P750, HTC DESIRE
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #177 dnia: Sierpień 08, 2009, 19:36:20 »
witam,

mam juz asusa prawie rok, ostatnio zauwazylem ze pekla mi obudowa w gornym lewym rogu, czesc sie uszczerbila, wg mnie od uchwytu do auta, mialem tez mikro pekniecia u gory z lewej i na dole z lewej strony.
Postanowilem naprawic telefon na gwarancji, telefon nie upadl.
Zglosilem problem, zalogowalem sie, wypelnilem formularz na stronie ASUSa, w poniedzialek rano to zrobilem, udalo mi sie wyslac telefon jeszcze w poniedzialek kurierem, w piatek dostalem telefon naprawiony.
Super,
Dzial napraw w KOSZALINIE - wielki plus, szybko i profesjonalnie.

pozdawiam,

r

Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 16, 2009, 11:35:15 »
moja obudowa była cała popekana, nawet naroznik z niej wypadł,
ramka rozwalona, no i odparzyl sie klawisz C, w sumie 4 dni nie było mojego asuska w domu,
teraz jest cały piekny nowy z folijkami nowy front, keypad oraz middle cover assy,

Złość z fuszerki zamienia sie w szacunek dla koszalinskiego serwisu :)

*

Offline Poochini

  • **
  • 162
  • Płeć: Mężczyzna
  • x35zone i siemens sl45 roolez :)
  • Sprzęt: Kaiser WM 6.1 radio: 1.71.09.01
Odp: Pęknięcie obudowy
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 16, 2009, 22:23:50 »
Ja bym się nie cieszył, bo mi dwa razy naprawiali obudowę i nic to nie dało. Do tego doszedł piszący LCD oraz głośnik od rozmów (w sumie 5 razy) :)
c35i v18-Poochini ->sl45i v56-poochini ->n6630 ->htc artemis ->asus P750 ->htc artemis ->Tytn II

Niezbadane są wyroki Boże