Na mój gust specjalnie odesłali Mi niesprawny sprzęt aby nie przekroczyć umownego ( taki ma Asus Polska) miesięcznego terminu naprawy , będącego podstawą do żądania zwrotu pieniędzy.Teraz każą Mi odesłać ponownie PDA do serwisu , oczywiście z czasem naprawy miesięcznym.
no właśnie- termin umowny- mogą trzymać sprzet nawet pół roku, bo mają tak sprytnie zapisaną gwarancję...czyli nie podają terminu naprawy.
dziś mija 19 dzień, odkąd nie mam p750 i dzwoniłem zrobić wojnę- jutro niby mają mi coś tam więcej powiedzieć, ale już czuje , że nic nie wskóram- wszystko przez brak części do nowych modeli...
edit,
juz nie dzwoniłem do niech bo moj p750 jest juz w drodze powrotnej...ciekawe czy naprawa sie udała..heh
EDIT2:
odebrałem, na 1. rzut oka wszytsko działa...
zgłaszałem problem z głosnikiem/jakas luźna część latała w okolicach głosnika.
Wymieniono: głośnik, chyba obudowę (

) oraz WYŚWIETLACZ???- niby jakiś błąd wyświetlania był, którego ja nie zauważyłem i nie zgłaszałem???
no nic....wazne, ze na 1. rzut oka działa.....
straciłem tylko folie Brando z wyświetlacza...heh, ale była stara z m700....