[P750] pytanie o gwarancję

  • 13 Odpowiedzi
  • 2101 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[P750] pytanie o gwarancję
« dnia: Marzec 15, 2009, 01:34:12 »
witam
chcę oddać mojego P750 na gwarancję ale kupiłem go od kogoś kto nie podbił gwarancji przy zakupie.
czy przed oddaniem go na gwarancję muszę ją podbic ?
jeśli tak to można to zrobić w jakimś dowolnym miejscu gdzie sprzedajątakie telefony czy tylko w tym gdzie był kupiony ?

z góry dzięki za wszelkie sugestie

*

Offline kermitjr

  • ***
  • 298
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2009, 09:27:33 »
Wydaje mi się, że jeżeli już podbić to tylko w miejscu gdzie ten został zakupiony, bo przecież dlaczego inny sklep, który nic ze sprzętem nie miał wspólnego ma brać na siebie dodatkowe obowiązki wynikające z podstemplowania takiego papierka?
Druga sprawa poczytaj sobie wątek dotyczący pęknięć obudowy, gdzieś w nim jeśli dobrze kojarzę przewija się dyskusja, że tak na dobrą sprawę nie trzeba mieć podbitej gwarancji, bo coś tam... Ale to ja sobie po prostu przypominam, nie jestem tego pewien...

A tak poza konkursem, co Ci się dzieje ze sprzętem, że chcesz go oddać na gwarancji?
iPhone 3G 8GB Black iOS 4.1
Asus P750
Mio MOOV 200

*

Offline Tomalix

  • 16
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus P750
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2009, 10:20:01 »
Jak masz dokument zakupu ze sklepu, gdzie tamta osoba kupowała to wyślij z jego kserokopią bez karty gwarancyjnej. Nie powinno być problemu.

Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2009, 10:36:14 »
A tak poza konkursem, co Ci się dzieje ze sprzętem, że chcesz go oddać na gwarancji?

ekran mi piszczy jak cos wyświetla. Kolega pracujący w serwisie telefonów twierdzi, że to jest jedna z przyczyn dla których oddawane są telefony do serwisu. Zaważyłem, w ciągu tygodnia piszczenie stało się troche głośniejsze.

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2009, 13:12:35 »
Dodam cos od siebie   :mrgreen:, a mianowicie: Gwarancja jest wazna wtedy, kiedy ma sie: Karte gwarancyjna i najlepiej dowod zakupu (data zakupu). U asusa wyglada to tak, ze jak ma sie wypelniona karte gwarancyjna, to dowod zakupu jest Ci nie potrzebny :) a jezeli nie masz jej wypelnionej, to na podstawie dowodu zakupu mozna ja wypenic w odpowiednim do tego miejscu :) Ps. Piszczy? Z glosnika sie wydobywa dzwiek, czy skrzypi, jak naciskasz na niego?  :ohreally:

*

Offline kermitjr

  • ***
  • 298
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 15, 2009, 14:00:02 »
Prawdopodobnie chodzi o dźwięk przypominający pisk który wydobywa się z wyświetlacza kiedy ten świeci się... ;) Ja mam to samo, więc jeśli wyślesz z tego powodu do nich Asusa to napisz tutaj jak oni ustosunkowali się do tej "usterki"... ;)
iPhone 3G 8GB Black iOS 4.1
Asus P750
Mio MOOV 200

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2009, 14:20:55 »
Prawdopodobnie chodzi o dźwięk przypominający pisk który wydobywa się z wyświetlacza kiedy ten świeci się... ;) Ja mam to samo, więc jeśli wyślesz z tego powodu do nich Asusa to napisz tutaj jak oni ustosunkowali się do tej "usterki"... ;)

O boze.. co wy z nimi robicie, ze az tak sie domagaja serwisiku  :grin:? A tak na powaznie: Napisac emaila do ludzi od asiusika :) Zanim hajmon7 wysle (pewnie kurier pod chate przyjedzie, u mnie z toska tak jest, ale nigdy jeszcze nie mialem okazji :) ), naprawia, przysla z powtorem... troche to potrwa :) A na emaila odpowiedza w ciagu 2-3 dni max.

*

Offline kermitjr

  • ***
  • 298
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 15, 2009, 14:28:51 »
Masz rację, że e-mail zajmuje mniej czasu, ale nie każdą usterkę da się zdiagnozować "na odległość"... ;)
iPhone 3G 8GB Black iOS 4.1
Asus P750
Mio MOOV 200

Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 15, 2009, 17:22:19 »
Piszczy? Z glosnika sie wydobywa dzwiek, czy skrzypi, jak naciskasz na niego?  :ohreally:

piszczenie dochodzi tak jakby z wyświetlacza zawsze jak wyświetlacz świeci.

a ogolnie to na gwarancje wysyła sie telefon do asusa czy do sklepu gdzie był kupiony ?

 

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 15, 2009, 17:39:08 »
Ja mialem zakupiony w sklepie, nie wiem nawet, co to byl za sklep, ale mial prawa do tego, zeby wydac gwarancje, pragon :) Sprzedac po prostu nowiuskiego Asusika, bylem drugim wlascicielem i chcialem oddac na gwarancje, bo aparat nie dzialal - jade do tego sklepu, a tu nie ma go.... dzwonie na numer, ktory jest na piczacce i gosciu powiedzial, ze najpierw trzeba sie skontaktowac z asusem a nastepnie wysyla sie do centrum, do warszawy, nie wiem, czy jest darmowy kurier i jak to wyglada... Skontaktuj sie z Asusem :) Najpiej telefonicznie i spytaj sie jak to wyglada, niestety ja Ci tutaj nie pomoge...bo nie wysylalem (hard reset u mnie zalatwil sprawe np.).

*

Offline DomanR

  • 43
  • Sprzęt: Asus P750 + Samsung Galaxy GT-i5700 (Android)
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 05, 2010, 08:24:50 »
Czy u kolegi wyjasnila sie kwestia piszczacego wyswietlacza? Bo ja ostatnio po przesiadce na Windows Mobile 6.1 zauwazam dokladnie to samo. Obstawiam ze moze to byc akurat zbieg okolicznosci, nie zmienia to faktu ze szukam przyczyny cichutkiego wysokiego dzwieku wydobuwajacego sie z okolic wyswietlacza przy jego uruchomieniu. Telefon mam na gwarancji, ale puki co nie chce sie go pozbywac na czas serwisowania.
Moja krótka historia: 3Com Palm IIIc -> HP iPAQ 1940 -> ASUS MyPal A636 -> HTC Feeler (aka Qtek 8020) -> HTC Wizard (aka Qtek 9100) -> HTC TyTN II (Kaiser) -> Asus P750 -> Samsung Galaxy GT-i5700 (Android)

Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 05, 2010, 09:10:33 »
mam ten problem od ponad pół roku i nic się z asusem nie dzieje.
niestety nie mogę go wysłać na gwarancję bo już ją straciłem podczas wymiany ramu
więc jeśli wam ten pisk nie przeszkadza dajcie sobie spokój nic ze sprzętem się nie stanie
nie wybuchnie heh.
pozdr

*

Offline nemo1307

  • **
  • 218
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FSLoox N500,SPV M650,Sony Xperia Z Ultra , Z2 , Z1
Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 05, 2010, 16:37:45 »
Witam !
Nie tak dawno Miałem swojego Asusa w serwisie . Mam go po wymianie z innym klubowiczem , sytuacja podoban do opisanej , w komplecie dostałem dowód zakupu , ale nie wypełnioną kartę gwarancyjną . Wysłałem asusa z ksero  dowodu zakupu . przez kuriera na koszt serwisu . Mało, ze wrócił szybko , to zero problemów  .
Smiało mozesz wysyłać tylko z ksero dowodu zakupu .
                   Pozdrawiam !

Odp: [P750] pytanie o gwarancję
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 06, 2010, 18:00:10 »
asus juz wrocil z gwarancji
w opisie naprawy napisano ze wyswietlacz zostal wymieniony na nowy.
nie zalaczylem dowodu zakupu bo go nie mialem.
wsadzilem aby do pudelka karte gwarancyjna ktora nie byla nawet podbita.

zglaszalem tez inny problem a mianowicie nie dalo sie dodawac slow do slownika sms.
poradzili na to tyle ze wgrali windowsa 6, co nie naprawilo problemu. ponadto po powrocie z gwarancji nie dzialal wogole gps,
anie w aplikacjach asusa ani w nawigacjach.
naprawilem to wgrywajac windowsa 6.1. od razu zaczelo dzialac zarowno slownik jak i gps.

koniec koncem wszystko skonczylo sie dobrze.