[NEWS] MS pozwala na używanie kodu natywnego w WP7

  • 2 Odpowiedzi
  • 2241 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline gbbsoft

  • *****
  • 1539
[NEWS] MS pozwala na używanie kodu natywnego w WP7
« dnia: Listopad 10, 2011, 10:01:36 »
... o ile jest to ważna aplikacja na MS. Chodzi o możliwość pisania framentów programów z użyciem kodu procesora ARM, a nie jezyków pośrednich takich jak Silverlight i XNA. Taki kod łatwiej jest zoptymalizować, aby działał szybko. Dodatkowo nie trzeba pisać od nowa istniejących bibliotek, które najczęściej są napisane np: w C++, którego nie ma na oficjalnej liście języków.

Kilka programów dostało pozwolenie od MS na użycie kodów procesora: Spotify, Tango a przyszłości także pewnie Skype.

http://wmpoweruser.com/microsoft-allowing-high-profile-apps-to-use-native-code-does-this-open-the-way-for-unreal-development-kit-games

*

Offline revanmj

  • *****
  • 3203
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie support.
    • revanmj's home place
  • Sprzęt: Galaxy Nexus, Desire Z, iPad, iPod touch
Odp: [NEWS] MS pozwala na używanie kodu natywnego w WP7
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 10, 2011, 10:44:31 »
Wydaje mi się, że MS na to pozwalał od dłuższego czasu deweloperom "premium", podobnie jak z wykorzystywaniem prywatnych API.
Galaxy Nexus: Shiny ROM 4.4.4
iPad Air: iOS 7.1 | iPod touch 4: iOS 6.1 JB
Lumia 520: Windows Phone 8.1 Update 1
Google+

*

Offline gbbsoft

  • *****
  • 1539
Odp: [NEWS] MS pozwala na używanie kodu natywnego w WP7
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 10, 2011, 15:09:34 »
Są równi i równiejsi...  :grin:

PS. To chyba po prostu pierwszy przypadek dokładnego zbadania zakresu i "głębokości" używania natywnego kodu...  :grin:

Połączone: Listopad 10, 2011, 21:24:42

I w dodatku będzie można umieszczać w Marketplace emulatory:

http://wmpoweruser.com/emulators-now-allowed-in-marketplace-will-allow-android-apps-to-be-run-on-wp7

Więc może się pojawią emulatory WindowsMobile, Androida, PalmOS oraz różne emulatory starych komputerów lub silniki gier?
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2011, 21:24:42 wysłana przez gbbsoft »