Nie, to nie jest powodem.
MG obsługuje format emotikonek jeszcze ze starych klientów, np. GG6. Ogólnie w każdym katalogu z grafikami powienien być jeszcze pliczek tekstowy "emots.txt". W środku tego pliku są definicje, coś jak:
(":)",":))",":)))",":))))"),"wesoly.gif","wesoly_na.gif"
(":(",":((",":(((",":((((",":-("),"smutny.gif","smutny_na.gif"
(";)",";))",";)))",";))))"),"mruga.gif","mruga_na.gif"
MG przy starcie sprawdza:
1. Czy w katalogu jest plik "emots.txt" - TAK / NIE
2. Jeśli tak - wczytaj obrazki
3. Czy w tym katalogu są inne katalogi?
4. Jeśli tak, to dla każdego katalogu wykonaj: przejdź do tego katalogu i uruchom kod z pkt. 1
To jest wykonanie rekurencyjne. Brak emotikonek może świadczyć o niezgodności lub braku pliku "emots.txt" (taka prawda, że nie sprawdzałem, jak GG10 ma to zorganizowane). Jeśli możesz to spakuj katalog z emotikonkami do zip'a i mi wyślij na maila. Sprawdzę i ew. dorobię obsługę "emotikonek gg10".
Połączone: Październik 01, 2011, 18:24:58
Chiałbym poinformować, że zakończyłem prace nad bramką Orange Multibox. MG wysyła teraz SMS'y za pośrednictwem:
1. T-Mobile (sponsorowana)
2. T-Mobile (multimedialna)
3. Plus (bez logowania, z tokenem obrazkowym)
4. Play (z logowaniem)
5. Orange (bez logowania, z tokenem obrazkowym)
6. Orange Multibox (z logowaniem)
Szukam chętnych do testów. Proszę o napisanie e-maila. Zwrotnie podeślę testową wersję aplikacji.