brak synchronizacji AvantGo

  • 15 Odpowiedzi
  • 2240 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak synchronizacji AvantGo
« dnia: Styczeń 17, 2004, 22:25:29 »
Od 2 tyg. jestem posiadaczem iPAQa 4150. Przeszukalem PDAstrat i forum. Niestety w dalszym ciagu nie moge znalezc na iPAQu kanalow (stron), ktore wybralem w swoim koncei w AvantGo. Problem jest wg mnie w zakladce Option programu MS ActiveSync na moim PC - brak jest kwadracika przy aplikacji AvantGo - tzn. nie mam mozliwosci wybrania go do synchronizacji (przy innych np. Calendar, Contacts, Tasks itp. sa kwadraciki i mozna je sysnchronizowac po zaznaczeniu w odpowiednich kwadracikach). Poradzcie cos.

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2004, 22:47:15 »
To faktycznie problem... dziwne czemu nie ma tam takiego kwadracika. Moze przeinstaluj ActiveSync na PC i sprawdz jeszcze raz.

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 17, 2004, 22:58:30 »
Juz to robilem i dalej nic.

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 18, 2004, 08:19:07 »
A moze instalowales juz AS na innym PC i synchronizowales z Ipaq-em ?. Wtedy w drugim profilu moze byc avantgo niedostepny.

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 18, 2004, 17:57:13 »
Synchronizuje tylko z jednym PC.
Zauwazylem tez, ze na stronie AG pod wybranymi kanalami w SYNCED SUBSCRIPTIONS jest  uwaga "Your device has no subscriptions currently on it." Czy to dlatego, ze nie moge wybranych kanalow "przeniesc" na iPAQa?

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 19, 2004, 18:41:35 »
No wlasnie, na tym loginie i hasle nie masz  żadnej subskrypcji. Dodaj
z tych zdefiniowanych lub dowolny inny kanal i powinno chodzic.

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 19, 2004, 21:06:36 »
W AG zarejestrowalem sie tylko raz (1 login i 1 haslo). Wybralem kanaly dodalem tez kilka polskich stron i nic ... Opis konta na stronie AG jak  wyzej. Problem jest chyba w PC (w2k), ale nie mam pomyslu co jeszcze zmienic, sprawdzic, przeinstalowac itp.

PS po ponownej instalacji AG i synchronizacji mam jeszcze jeden problem w Menu (po wybraniu Start) w pasku na gorze (tam gdzie wyswietlane sa ikony ostatnio uzywanych aplikacji) mam dwie ikony AG ...

*

Offline WIrek

  • *
  • 88
    • http://wirek.republika.pl/files/index.htm#pocket
brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 20, 2004, 14:21:10 »
Skoro nie możesz przy pomocy ActiveSync, to wejdź na link AvantGo w Pocket IE, potem na dole strony kolejno Tools- i na kolejnej stronie w sekcji Server & Connection wybierz Modem Sync. To umożliwia pobranie kanałów AvantGo dowolną metodą jeśli PPC ma aktualnie dostęp do sieci.

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 20, 2004, 19:11:39 »
Popieram metode opisaną przez WIrek. Sam w ten sposób (przez wi-fi) bez Pc-a, synchronizuje avango. Idzie szybko , bezbłednie i wszędzie tam gdzie mam dostep do internetu a nie gdzie jest poprawnie lub nie skonfigurowany AS i Pc.

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 20, 2004, 21:24:29 »
Sorry, ale jak pisalem jestem nowy i nie do konca rozumiem. Jak mam wejsc na link AvantGo w IExplorer? Czy chodzi o adres internetowy AvantGo?

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 20, 2004, 22:00:13 »
A czy czasem nie ma w "connections" AvantGo ? Z tego co pamietam tak wlasnie synchronizowalem kanaly jezeli mi PC nie chcial sciagac.

Waldus wpisz w "szukaj" na gorze strony: " AvantGo" i cos na pewno znajdziesz co Ci ulatwi rozwiazanie Twojego problemu

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 20, 2004, 22:12:07 »
Ad Marshall
W "Settings - Connections" mam Beam i Connections. Nie ma AvantGo.
A co do drugiej rady to jak pisalem na wstepie juz to zrobilem tzn szukalem i nie znalazlem ...

*

Offline WIrek

  • *
  • 88
    • http://wirek.republika.pl/files/index.htm#pocket
brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 21, 2004, 11:51:43 »
Jeśli nie podmieniłeś strony startowej w Pocket IE (wduś przycisk z domkiem to się ta strona pokaże) to masz tam kilka "obrazków" z linkami do stron- producenta sprzętu, Microsoftu, itp. Oprócz tego jest też jeden link z AvantGo- po wejściu na niego można zobaczyć kanały aktualnie pobrane i zrobić większość rzeczy dostępnych z poziomu klienta AvantGo. Jeśli tego tam nie masz, to może po prostu nie masz klienta AvantGo w PDA? Wtedy musisz zainstalować sobie po pobraniu z www.avantgo.com.

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 21, 2004, 19:44:24 »
Jesli nie masz ikonki AvantGo w Menu Connections to znaczy ze masz PPC 2003 :) W tych okienkach jest czasem problem z AvantGo. Po prostu standardowo ta ikonka nie pojawia sie w PDA, mimo ze klient AvantGo jest zainstalowany. Czasem wystarczy wlasnie postawic ptaszka w ActiveSync przy pozycji AvantGo. To powoduje ze owa ikonka pojawia sie po pierwszej synchronizacji.

Jesli jednak nie pojawila sie, a co gorsza nie mozesz zaznaczyc AvantGo w AS to proponuje - jak kolega powyzej, pobrac klienta ze strony AvantGo i przeinstalowac go na PDA. To podobno rozwiazuje ten problem.

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 23, 2004, 16:40:57 »
Dzieki wszystkim za pomoc i cenne uwagi. Problem wynikal z mojej winy - nie zrobilem "soft resetu" po zakonczeniu instalacji AvantGo (myslalem, ze wcisniecie z boku przycisku spowoduje "hard reset"). Przy okazji dzieki WIrek za porady na GG.
Zglosilem tez problem do HP i oprocz wyczerpujacych informacji co do "soft reset" itp. "dowiedzialem sie", ze istnieje dobre forum dyskusyjne w internecie z FAQ na www.pdaclub.pl ;)

brak synchronizacji AvantGo
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 23, 2004, 19:06:28 »
:) bo to prawda....