PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Wątek zaczęty przez: Waldus w Styczeń 17, 2004, 22:25:29

Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: Waldus w Styczeń 17, 2004, 22:25:29
Od 2 tyg. jestem posiadaczem iPAQa 4150. Przeszukalem PDAstrat i forum. Niestety w dalszym ciagu nie moge znalezc na iPAQu kanalow (stron), ktore wybralem w swoim koncei w AvantGo. Problem jest wg mnie w zakladce Option programu MS ActiveSync na moim PC - brak jest kwadracika przy aplikacji AvantGo - tzn. nie mam mozliwosci wybrania go do synchronizacji (przy innych np. Calendar, Contacts, Tasks itp. sa kwadraciki i mozna je sysnchronizowac po zaznaczeniu w odpowiednich kwadracikach). Poradzcie cos.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Styczeń 17, 2004, 22:47:15
To faktycznie problem... dziwne czemu nie ma tam takiego kwadracika. Moze przeinstaluj ActiveSync na PC i sprawdz jeszcze raz.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: Waldus w Styczeń 17, 2004, 22:58:30
Juz to robilem i dalej nic.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: perla w Styczeń 18, 2004, 08:19:07
A moze instalowales juz AS na innym PC i synchronizowales z Ipaq-em ?. Wtedy w drugim profilu moze byc avantgo niedostepny.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: Waldus w Styczeń 18, 2004, 17:57:13
Synchronizuje tylko z jednym PC.
Zauwazylem tez, ze na stronie AG pod wybranymi kanalami w SYNCED SUBSCRIPTIONS jest  uwaga "Your device has no subscriptions currently on it." Czy to dlatego, ze nie moge wybranych kanalow "przeniesc" na iPAQa?
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: perla w Styczeń 19, 2004, 18:41:35
No wlasnie, na tym loginie i hasle nie masz  żadnej subskrypcji. Dodaj
z tych zdefiniowanych lub dowolny inny kanal i powinno chodzic.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: Waldus w Styczeń 19, 2004, 21:06:36
W AG zarejestrowalem sie tylko raz (1 login i 1 haslo). Wybralem kanaly dodalem tez kilka polskich stron i nic ... Opis konta na stronie AG jak  wyzej. Problem jest chyba w PC (w2k), ale nie mam pomyslu co jeszcze zmienic, sprawdzic, przeinstalowac itp.

PS po ponownej instalacji AG i synchronizacji mam jeszcze jeden problem w Menu (po wybraniu Start) w pasku na gorze (tam gdzie wyswietlane sa ikony ostatnio uzywanych aplikacji) mam dwie ikony AG ...
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: WIrek w Styczeń 20, 2004, 14:21:10
Skoro nie możesz przy pomocy ActiveSync, to wejdź na link AvantGo w Pocket IE, potem na dole strony kolejno Tools- i na kolejnej stronie w sekcji Server & Connection wybierz Modem Sync. To umożliwia pobranie kanałów AvantGo dowolną metodą jeśli PPC ma aktualnie dostęp do sieci.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: perla w Styczeń 20, 2004, 19:11:39
Popieram metode opisaną przez WIrek. Sam w ten sposób (przez wi-fi) bez Pc-a, synchronizuje avango. Idzie szybko , bezbłednie i wszędzie tam gdzie mam dostep do internetu a nie gdzie jest poprawnie lub nie skonfigurowany AS i Pc.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: Waldus w Styczeń 20, 2004, 21:24:29
Sorry, ale jak pisalem jestem nowy i nie do konca rozumiem. Jak mam wejsc na link AvantGo w IExplorer? Czy chodzi o adres internetowy AvantGo?
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: marshall w Styczeń 20, 2004, 22:00:13
A czy czasem nie ma w "connections" AvantGo ? Z tego co pamietam tak wlasnie synchronizowalem kanaly jezeli mi PC nie chcial sciagac.

Waldus wpisz w "szukaj" na gorze strony: " AvantGo" i cos na pewno znajdziesz co Ci ulatwi rozwiazanie Twojego problemu
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: Waldus w Styczeń 20, 2004, 22:12:07
Ad Marshall
W "Settings - Connections" mam Beam i Connections. Nie ma AvantGo.
A co do drugiej rady to jak pisalem na wstepie juz to zrobilem tzn szukalem i nie znalazlem ...
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: WIrek w Styczeń 21, 2004, 11:51:43
Jeśli nie podmieniłeś strony startowej w Pocket IE (wduś przycisk z domkiem to się ta strona pokaże) to masz tam kilka "obrazków" z linkami do stron- producenta sprzętu, Microsoftu, itp. Oprócz tego jest też jeden link z AvantGo- po wejściu na niego można zobaczyć kanały aktualnie pobrane i zrobić większość rzeczy dostępnych z poziomu klienta AvantGo. Jeśli tego tam nie masz, to może po prostu nie masz klienta AvantGo w PDA? Wtedy musisz zainstalować sobie po pobraniu z www.avantgo.com.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Styczeń 21, 2004, 19:44:24
Jesli nie masz ikonki AvantGo w Menu Connections to znaczy ze masz PPC 2003 :) W tych okienkach jest czasem problem z AvantGo. Po prostu standardowo ta ikonka nie pojawia sie w PDA, mimo ze klient AvantGo jest zainstalowany. Czasem wystarczy wlasnie postawic ptaszka w ActiveSync przy pozycji AvantGo. To powoduje ze owa ikonka pojawia sie po pierwszej synchronizacji.

Jesli jednak nie pojawila sie, a co gorsza nie mozesz zaznaczyc AvantGo w AS to proponuje - jak kolega powyzej, pobrac klienta ze strony AvantGo i przeinstalowac go na PDA. To podobno rozwiazuje ten problem.
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: Waldus w Styczeń 23, 2004, 16:40:57
Dzieki wszystkim za pomoc i cenne uwagi. Problem wynikal z mojej winy - nie zrobilem "soft resetu" po zakonczeniu instalacji AvantGo (myslalem, ze wcisniecie z boku przycisku spowoduje "hard reset"). Przy okazji dzieki WIrek za porady na GG.
Zglosilem tez problem do HP i oprocz wyczerpujacych informacji co do "soft reset" itp. "dowiedzialem sie", ze istnieje dobre forum dyskusyjne w internecie z FAQ na www.pdaclub.pl ;)
Tytuł: brak synchronizacji AvantGo
Wiadomość wysłana przez: marshall w Styczeń 23, 2004, 19:06:28
:) bo to prawda....