Po ustawieniach widać, że powinno być OK. Może coś się "pomieszało"z folderami. W zakładce "folder" synchronizacji zadań VCO są dodatkowe ustawienia co do folderu.
Można jeszcze spróbować zmienić kierunek synchronizacji, gdy jest konflikt, ale najpierw trzeba zrobić kopię VCO z poziomu programu na smartphonie, aby nie zniknęły definitywnie zadania. Można później ponownie odwrócić kierunek synchronizacji przy konflikcie.
Po każdej próbie nieudanej synchronizacji proponuję zamknąć VCO na PC i na telefonie. Inaczej, to dane ostatniej synchronizacji są w pamięci programu i można sobie klikać i klikać, a efektu nie ma.
Nic więcej nie przychodzi mi do głowy, co może być powodem.
Zamknąć całkowicie VCO, to najprościej: wejdź w widżet "Aktywne aplikacje", trzecia zakładka i tapnij na "Wyczyść pamięć" lub wyłącz całkowicie telefon i włącz ponownie.