VCOrganizer problem z synchronizacją

  • 4 Odpowiedzi
  • 3316 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline galeocerdo

  • *
  • 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One X
VCOrganizer problem z synchronizacją
« dnia: Grudzień 04, 2013, 08:21:53 »
Używam VCOrganizer'a do synchronizowania zadań z Outlook'a. Musiałem przeinstalować system w komputerze i wydawało mnie się, że po ponownym zainstalowaniu Office'a na komputerze i połączeniu go ze swoim HTC One X wszystko ładnie się zsynchronizuje. Niestety nic takiego się nie stało. Pokazuje niby, że synchronizuje ok. 3000 zadań z Mobile do Outlook'a, ale na komputerze nic się nie pokazuje. Czy ktoś z Was używa tego programu do synchronizacji i mógłby mi pomóc? Zabrakło mi już pomysłów. Nie ukrywam, że jest to dla mnie bardzo ważna kwestia.

Odp: VCOrganizer problem z synchronizacją
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2013, 09:38:06 »
VCOrganizer SyncCenter masz w najnowszej wersji, tj. 7.1.91.
W zakładce "Sync Otions" masz wszystko dobrze zaznaczone ? Może coś się pozmieniało po nowej instalacji Office'a.
Zamykałeś całkowicie VCO na smarfonie ( nie poprzez przycisk cofnij ). Mi się tak czasem zdarza jak piszesz. Po ponownym uruchomieniu VCO wszystko już działało.
Synchronizujesz przez WiFi czy USB - to pytam z ciekawości. Na marginesie, VCO jest najlepszym programem do pełnej synchronizacji z Outlookiem, a co najważniejsze: można to robić przez USB.

*

Offline galeocerdo

  • *
  • 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One X
Odp: VCOrganizer problem z synchronizacją
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 04, 2013, 11:32:57 »
Ja synchronizuję przez Bluetooth.
Nie wiem jak zamknąć VCOrganizer inaczej niż przez strzałkę wstecz. Nie ma w menu przycisku zakończ.
Wydaje mnie się, że mam ustawienia dobrze tak jak widać na złącznikach. W ustawieniach generalnych miałem już, aby synchronizowało w obydwie strony, jak i tylko z Mobile do Outlook'a. I nadal nic.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2013, 12:00:37 wysłana przez galeocerdo »

Odp: VCOrganizer problem z synchronizacją
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 04, 2013, 12:18:28 »
Po ustawieniach widać, że powinno być OK. Może coś się "pomieszało"z folderami. W zakładce "folder" synchronizacji zadań VCO są dodatkowe ustawienia co do folderu.
Można jeszcze spróbować zmienić kierunek synchronizacji, gdy jest konflikt, ale najpierw trzeba zrobić kopię VCO z poziomu programu na smartphonie, aby nie zniknęły definitywnie zadania. Można później ponownie odwrócić kierunek synchronizacji przy konflikcie.

Po każdej próbie nieudanej synchronizacji proponuję zamknąć VCO na PC i na telefonie. Inaczej, to dane ostatniej synchronizacji są w pamięci programu i można sobie klikać i klikać, a efektu nie ma.

Nic więcej nie przychodzi mi do głowy, co może być powodem.

Zamknąć całkowicie VCO, to najprościej: wejdź w widżet "Aktywne aplikacje", trzecia zakładka i tapnij na "Wyczyść pamięć" lub wyłącz całkowicie telefon i włącz ponownie.


*

Offline galeocerdo

  • *
  • 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One X
Odp: VCOrganizer problem z synchronizacją
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 04, 2013, 12:23:17 »
A czy jest taka możliwość, że pierwszą synchronizację można dokonać tylko w kierunku z Outlook'a do smartfona? Chdzi mi o sytuację, że na Outlook'u nie ma żadnych zadań.