[Arc S] Irytujące problemy a Android Market i Gmail

  • 5 Odpowiedzi
  • 2816 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline redharry

  • **
  • 245
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S3 & Transformer Infinity
[Arc S] Irytujące problemy a Android Market i Gmail
« dnia: Styczeń 25, 2012, 10:45:14 »
Aloha
Od początku kiedy zakupiłem sonego Arc S, miałem problemy z android marketem, wyświetlał się "brak połączenia" ale zwykle pomagało odinstalowanie aktualizacji i wszystko było ok. Jednak gdy zrobiłem to ostatnio i wszedłem w aplikację, automatycznie mnie z niej wyrzuciło, wyczytałem, iż pewnej osobie pomogło założenie nowego konta google, więc postanowiłem to zrobić, jednak okazało się to nie możliwe z poziomu telefonu, po wypełnieniu wszystkich pól wyskoczyło mi okienko
Cytuj
''Nie mozna ustanowic z serwerem stabilnego połączenia transmisji danych. Może to byc tymczasowym problemem lub karta SIM moze nie byc przystosowana do usług transmisji danych. Jesli problem wciąz występuje, skontaktuj sie z działem obsługi klienta"
, po tym odinstalowałem aktualizacja Gmaila (wcześniej czyściłem dane aplikacji itp) i po wejściu do niego zaczęło mnie wyrzucać tak jak w przypadku marketu, nawet synchronizacja konta gmail okazała się wcześniej i teraz nie możliwa.
Dość sporo szukałem u wujka google, ale nic mogę znaleźć, jedynie "przywrócenie ustawień fabrycznych" czego jednak wolałbym uniknąć. Znacie może jakieś rozwiązanie ? Z góry dziękuję za pomoc
Pozdr

*

Offline kwojtow

  • *****
  • 1035
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad VIVO ST, Sony Xperia Z, Asus A696
Odp: [Arc S] Irytujące problemy a Android Market i Gmail
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2012, 21:40:40 »
Moj znajomy ma identyczny problem i tez nie wiem jak to przeskoczyć. Tylko jego telefon to SE X10.

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: [Arc S] Irytujące problemy a Android Market i Gmail
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 30, 2012, 18:30:38 »
u mnie na X10 mini pro jest dokładnie tak samo. zmieniałem markety na poprzednie wersje, czyściłem i nic nie pomagało. jak już Dziewczyna zmieni sprzęt na Wildfire S to sprawdzę, czy reset ustawień fabrycznych pomoże. a jak nie to zmiana romu. bo i jak po czymś takim nie ruszy to nie wiem... co te SE mają z tym marketem, ja się pytam!!? tylko one, z tego co widzę.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: [Arc S] Irytujące problemy a Android Market i Gmail
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 30, 2012, 18:35:05 »
nie tylko one
problem z marketem dotykał (czasowo) wszystkich "słuchawek" z androidem jakie posiadałem

*

Offline xspojlerx

  • *****
  • 3788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: [Arc S] Irytujące problemy a Android Market i Gmail
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2012, 08:43:46 »
Dokładnie, moja dziewczyna na Hero też ma problem z marketem, nie może nic pobrać...

*

Offline Degenerado

  • **
  • 163
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Exec O2 + TYTN II
Odp: [Arc S] Irytujące problemy a Android Market i Gmail
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 03, 2012, 11:29:18 »
Podpinam sie pod temat bo mnie market w konia robi. Padla mi Z-ka, serwis wymienil plyte i wszystko gra poza tym ze w moich oplaconych aplikacjach zniknal jeden program. market go nie wyswietla, autor twierdzi ze nie kupowalem u niego . Przy probie zgloszenia problemu otrzymuje komunikat "wystapil problem... z przetwarzaniem problemu".

Program nie jest drogi niby ale dla zasady, z jakiej racji mam go kupowac jeszcze raz, zawlaszcza ze mam potwierdzenie zakupu.
Wie ktos gdzie to mozna reklamowac albo ma pomysl na jakies dzialajace rozwiazanie.