PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Oprogramowanie Android => Wątek zaczęty przez: redharry w Styczeń 25, 2012, 10:45:14
-
Aloha
Od początku kiedy zakupiłem sonego Arc S, miałem problemy z android marketem, wyświetlał się "brak połączenia" ale zwykle pomagało odinstalowanie aktualizacji i wszystko było ok. Jednak gdy zrobiłem to ostatnio i wszedłem w aplikację, automatycznie mnie z niej wyrzuciło, wyczytałem, iż pewnej osobie pomogło założenie nowego konta google, więc postanowiłem to zrobić, jednak okazało się to nie możliwe z poziomu telefonu, po wypełnieniu wszystkich pól wyskoczyło mi okienko ''Nie mozna ustanowic z serwerem stabilnego połączenia transmisji danych. Może to byc tymczasowym problemem lub karta SIM moze nie byc przystosowana do usług transmisji danych. Jesli problem wciąz występuje, skontaktuj sie z działem obsługi klienta"
, po tym odinstalowałem aktualizacja Gmaila (wcześniej czyściłem dane aplikacji itp) i po wejściu do niego zaczęło mnie wyrzucać tak jak w przypadku marketu, nawet synchronizacja konta gmail okazała się wcześniej i teraz nie możliwa.
Dość sporo szukałem u wujka google, ale nic mogę znaleźć, jedynie "przywrócenie ustawień fabrycznych" czego jednak wolałbym uniknąć. Znacie może jakieś rozwiązanie ? Z góry dziękuję za pomoc
-
Moj znajomy ma identyczny problem i tez nie wiem jak to przeskoczyć. Tylko jego telefon to SE X10.
-
u mnie na X10 mini pro jest dokładnie tak samo. zmieniałem markety na poprzednie wersje, czyściłem i nic nie pomagało. jak już Dziewczyna zmieni sprzęt na Wildfire S to sprawdzę, czy reset ustawień fabrycznych pomoże. a jak nie to zmiana romu. bo i jak po czymś takim nie ruszy to nie wiem... co te SE mają z tym marketem, ja się pytam!!? tylko one, z tego co widzę.
-
nie tylko one
problem z marketem dotykał (czasowo) wszystkich "słuchawek" z androidem jakie posiadałem
-
Dokładnie, moja dziewczyna na Hero też ma problem z marketem, nie może nic pobrać...
-
Podpinam sie pod temat bo mnie market w konia robi. Padla mi Z-ka, serwis wymienil plyte i wszystko gra poza tym ze w moich oplaconych aplikacjach zniknal jeden program. market go nie wyswietla, autor twierdzi ze nie kupowalem u niego . Przy probie zgloszenia problemu otrzymuje komunikat "wystapil problem... z przetwarzaniem problemu".
Program nie jest drogi niby ale dla zasady, z jakiej racji mam go kupowac jeszcze raz, zawlaszcza ze mam potwierdzenie zakupu.
Wie ktos gdzie to mozna reklamowac albo ma pomysl na jakies dzialajace rozwiazanie.