Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!

  • 17 Odpowiedzi
  • 5978 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« dnia: Styczeń 12, 2011, 20:51:11 »

historia prezentuje się następująco.

Moja Dziewczyna, podobnie jak ja, przeniosła numer z Heyah do Play. jednak, w przeciwieństwie do mnie, dała się namówić na abonament. że niby pół roku za 1zł, a później bezproblemowe przejście do Play Fresh.
Czemu nie? - pomyślała no i miała pół roku ten abonament, który zresztą przy przewadze sms średnio się opłacił, no ale mniejsza.

Problem pojawił się, gdy trzeba było napisać wypowiedzenie. Napisała, udała się do salonu. Zaznaczyła, że chce się przenieść do Play Fresh, pracownik oczywiście pokiwał głową ze zrozumieniem (i chyba na tym się skończyło).

W ustalonym czasie, moja kobieta dostała pismo, że umowa będzie rozwiązana z dniem tym i tym. No i sobie czekała, aż umowe rozwiążą, bo przecież o to jej właśnie chodziło.

Jednak rozwiązanie umowy, jak się okazało, oznaczało koniec wszystkiego. Koniec zasięgu, koniec numeru, nie ma nic.

Czy ktoś nas o tym poinformował w którymś momencie? NIE.

- ani pracownik, który proponował abonament (mógł uczulić, że są skutki uboczne, których jako pripejdowcy od "urodzenia", mamy prawo nie znać)
- ani pracownik, który podpisywał umowę na abonament, w tym wypadku to już jego psi obowiązek poinformować, że rozwiązanie umowy oznacza wyłączenie numeru, numeru który do k... nędzy przenoszony był z innej sieci, czyli komuś na nim chyba zależy, czyż nie?
- ani pracownik, który przyjmował wypowiedzenie, choć dziewczyna wyraźnie powiedziała, że chce przejść do Play Fresh. jak się dzisiaj okazało, dodatkowo pracowncy mieli jakieś stare druki, w których nie ma opcji przejścia na Play Fresh. To ja się pytam, co to jest? PGR w Polsce Ludowej, czy nowoczesna firma?
- ani pracownik, który napisał to cholerne pismo o przyjęciu rezygnacji z umowy. czemu nie napisał "numer przechodzi na naszą własność", czy "tracisz prawo do posługiwania się numerem", albo chociażby "numer zostanie odłączony o ile nie zakręcisz się wokół prepaidu we własnym zakresie"

Czemu przez cały czas wszyscy udawali, że wszystko jest cacy, tylko raptem, w jednej chwili, odłączany jest numer, który nie bez powodu był przenoszony z innej sieci? I to co miało być bezproblemowe stało się przeklęte i nigdy więcej abonamentu. A jeśli nam nie przywrócą numeru, to będzie niestety "nigdy więcej Play".

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 12, 2011, 21:01:32 »
Przecież po rozwiązaniu umowy na abo w Play wystarczy doładować dowolną kwotą konto i już jest się na prepaidzie.

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 12, 2011, 21:28:29 »
no i zamierzaliśmy tak zrobić przecież, to czemu się nie dało?

czemu nie wysłali żadnego sms?
czemu nikt nic nie powiedział, nie uprzedził nigdzie?
koniec umowy nastąpił z dniem 10.01.2011 i tego właśnie dnia odłączyli zasięg....

*

Offline Fiero

  • 13
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2011, 15:32:20 »
koniec umowy nastąpił z dniem 10.01.2011 i tego właśnie dnia odłączyli zasięg....
No i bardzo prawidłowo. Teść przed śwętami przenosił numer z Orange do Play Firmowy. Połtora tygodnia przed końcem umowy wyłączyli mu numer.

*

dorsz85

Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2011, 15:55:57 »
Opy robią różne numery. Ja teraz przenoszę numer z Ery po Plusa i od rana nie mam zasięgu, żadnego SMS'a, "karta nie zidentyfikowana" czy coś takiego wyświetla durna Nokia. Po prostu rano patrzę na telefon, a tu nic. Zaraz idę do Plusa podpisać umowę i będzie ok.

BTW mam nadzieję że Android mi posmakuje :grin:

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 15, 2011, 12:02:01 »
czemu nie wysłali żadnego sms?
czemu nikt nic nie powiedział, nie uprzedził nigdzie?
koniec umowy nastąpił z dniem 10.01.2011 i tego właśnie dnia odłączyli zasięg....

Niekompetencja pracownikow to jedno, ale chyba trzeba myslec samemu, jezeli w wypowiedzeniu umowy nie napisales slowa, ze chcesz przeniesc numer do Fresh to Play postapil jak najbardziej prawidlowo. Przez ponad 15 lat istnienia sieci kom. w Polsce jeszcze sie nikt nie nauczyl ze konsultantom sie nie wierzy dopóki nie ma sie tego na piśmie? Przeciez wszedzie czy Plus, czy Era czy Orange zdazają się niekompetentni pracownicy a juz w szczegolnosci w salonach franczyzowych. Jak nie masz czegos na pismie i nie napiszesz tez tego sam to nie masz zadnych szans udowodnienia, ze bylo tak czy inacze i ze cokolwiek mowiles.

Konkludujac, jak nie napisales w wypowiedzeniu, ze numer ma byc przeniesiony do fresh to po ptakach... Tak samo jest w kazdej innej sieci, musisz zaznaczyc ze chcesz przeniesc numer do prepaida, inaczej umowa wygasa a numer przepada.

A Myslec powinienes Ty a nie za Ciebie ktos inny.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline Manieczek78

  • 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Pro II
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 15, 2011, 12:57:49 »
Napisałem wypowiedzenie abonamentu z 1.12.2010r nie prosząc o przeniesienie numeru do fresza , a oni sami mi przenieśli i dali na start 30 min z kontem ważnym do 1.1.2011r więc jak by ktoś pytał to odpowiedział bym , że jest to bezproblemowe i sami przenoszą , ale jak się okazało wprowadził bym w błąd bo play robi to jak mu się podoba i z każdym postępuje inaczej.

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 15, 2011, 21:01:20 »
jezeli w wypowiedzeniu umowy nie napisales slowa, ze chcesz przeniesc numer do Fresh to Play postapil jak najbardziej prawidlowo.

otóż właśnie napisane jest w treści umowy wypowiedzenia "Proszę o przeniesienie numeru do Play Fresh".
nie martw się, nie jesteśmy bezmyślni - natomiast ktoś z całą pewnością jest. o ile to nie było działanie zamierzone, by wejść w posiadanie złotego numeru.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 16, 2011, 14:18:30 »
jezeli w wypowiedzeniu umowy nie napisales slowa, ze chcesz przeniesc numer do Fresh to Play postapil jak najbardziej prawidlowo.

otóż właśnie napisane jest w treści umowy wypowiedzenia "Proszę o przeniesienie numeru do Play Fresh".
nie martw się, nie jesteśmy bezmyślni - natomiast ktoś z całą pewnością jest. o ile to nie było działanie zamierzone, by wejść w posiadanie złotego numeru.

No to jezeli jest napisane, to dzwon i nie odpuszczaj im.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 02, 2011, 16:26:16 »
Załatwiaj i nie odpuszczaj. Takie niestety są dzisiejsze realia, że niektórzy pracownicy to głupole którzy potrafia wszystko spartaczyć.

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 04, 2011, 19:22:09 »
Po kilku tygodniach problem pozostaje nierozwiązany, zasięgu jak nie było tak nie ma, a PLAY nadal bezprawnie posiada numer należący nie do niego.

W międzyczasie dowiedzieliśmy się bardzo ciekawych rzeczy, gdyż dzwoniliśmy do BOKu mniej więcej co kilka dni. Panienki z obsługi uraczały nas następującymi tekstami:

1. "Sprawa jest właśnie rozpatrywana" (kłamstwo, wcale nie była)
2. "Sprawa wyjaśni się jutro, poinformujemy Panią o wyniku" - minął tydzień, 6 dni od "jutro" - nadal nie ma wieści. a więc kolejne kłamstwo.
3. "Próbowaliśmy się z panią skontaktować 15go stycznia" - kolejne kłamstwo, bo niby jak próbowali? na nr, który raczyli sobie przywłaszczyć? czy na mail, na który nic nie przyszło?
4. "Sprawa jest wyjaśniana przez naszych biegłych" - biegli jak widzę zbyt biegli nie są.... o ile w ogóle istnieją w tym przypadku....
5. "Numer został odcięty, ponieważ zwykle ludzie rezygnując z umowy rezygnują także z numeru" - a ten słodki kawałek pozostawię bez komentarza....

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 04, 2011, 19:34:42 »
Zadzwon do UKE oni lubia takie sprawy... szczegolnie sa cieci na Playte
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 04, 2011, 21:05:14 »
do UKE to ja się przejdę osobiście, na szczęście w moim mieście mają delegaturę  :]

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 04, 2011, 23:14:43 »
do UKE to ja się przejdę osobiście, na szczęście w moim mieście mają delegaturę  :]

Przejsce sie nic nie da i tak muszisz napisac na papierze bo inaczej palcem nie rusza, a przez telefon jak strescisz sprawe powiedza Ci co masz napisac. Musza miec podkladke papierowa wpostaci oficjalnej skargi, zeby mogli wziac sie za konkretna sprawe zgodnie z prawem.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline OlafRagnarson

  • **
  • 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oddaje Tobie co kryje w sobie
  • Sprzęt: i780
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 06, 2011, 19:09:38 »
Swego czasu miałem się przenieść do GaduAir ale po rozmowie telefonicznej z konsultantem stwierdziłem, że nie wszystko jest dopracowane po ich stronie. Chwilowo mieli jakieś problemy z przenoszonymi do nich numerami, a z obawy na podobne problemy jak opisał kotopies i nie domówienia do przenosin nie doszło i nadal  :D wyżywam się na sprzedawcach z Orange w czym jestem coraz lepszy i mam z tego coraz większą frajdę  :evil:.

Wniosek jest jeden. Pracownicy którzy dzwonią do nas z różnymi propozycjami może są nie douczeni, nierzetelni lub z braku czasu nie mogą poświęcić odpowiednio dużo uwagi każdej sprawie. Stąd pojawiają się błędy za które pracodawca takiego pracownika zamiast wsiąść odpowiedzialność spycha to na klienta.

Takie pytanie które się nasuwa : dlaczego wzorem ubezpieczalni, banków rozmowy z pracownikami telekomów nie są rejestrowane ?

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 06, 2011, 19:43:44 »
jak rozmawiam z play to informują mnie, że rozmowa jest nagrywana.
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline OlafRagnarson

  • **
  • 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oddaje Tobie co kryje w sobie
  • Sprzęt: i780
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 06, 2011, 20:10:44 »
Ja mam tylko doświadczenie z Orange. Doprecyzuje że mam na myśli głównie sytuację kiedy oni dzwonią do mnie. Być może kontakt z BOK z mojej strony byłby traktowany jakoś inaczej, ale już dawno nic takiego nie miało miejsca.

*

Offline kotopies

  • ***
  • 422
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xperia T
Odp: Uwaga na abonamenty w PLAY i nierzetelnych pracowników PLAY!
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 08, 2011, 22:31:10 »
dlaczego wzorem ubezpieczalni, banków rozmowy z pracownikami telekomów nie są rejestrowane ?

Raczej na pewno mają nagrywane. I gdyby sprawy zakończyły się inaczej niż się zakończyły, to bym z tego skorzystał, bo te oszustki od "sprawa będzie rozpatrzona jeszcze dziś" sprzed 2 tygodni powinny z hukiem wylecieć z roboty.

Dziś było inaczej. Moje dziewczę trafiło wreszcie na kompetentną osobę z BOK. Kobieta wysłuchała historii, odpowiedziała na pytania (na które wcześniej NIKT nie umiał odpowiedzieć), zwróciła uwagę na rzeczy na które wcześniej nikt nie zwrócił... nie wiem, może była wyższa rangą (jest to możliwe w BOK?) a może po prostu naprawdę chciała pomóc.

W końcu stwierdziła że pójdzie do informatyków i proszę chwilę poczekać. Wróciła 5 minut później z wiadomością, że numer będzie aktywny w przeciągu 24 godzin, lecz pewnie wcześniej. Po 15 minutach już działał!  :ok:

Wszystko na 1 dzień przed terminem, w którym prawdopodobnie numer byłby nie do odzyskania, gdyż 10go mija miesiąc od wyłączenia numeru.

Obyło się bez UKE, a to byłby początek dopiero w tym przypadku, bo naprawdę miałem ochotę zrobić z tego sporo aferę. Skoro nawet ta kobieta z BOK się zdziwiła, że nigdy o takiej historii nie słyszała i nie umiała wyjaśnić skąd to się mogło wziąć? Cóż, mam swoją teorię, ale nawet jeśli ktoś świadomie chciał sobie przejąć ten numer - cóż, nie udało mu się. A jeśli to jakaś fatalna pomyłka + wszystko to co działo się później (z wyjątkiem wydarzeń z dzisiejszego dnia) bardzo niefajnie świadczy o kompetencjach pracowników.