Reklamacja i niekompetencja w Orange?

  • 2 Odpowiedzi
  • 1624 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Reklamacja i niekompetencja w Orange?
« dnia: Kwiecień 15, 2011, 08:27:10 »

Witam!


Sprawa wygląda następująco: moja kobieta ma do mnie darmowe rozmowy cały miesiąc w ramach abonamentu. Jednakże ostatnio zmieniłem numer w prepaidzie Orange, zatem musiała ustalić w BOK nowy numer, który oczywiście miał obowiązywać wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Telfeon wykonała 8 kwietnia, wszystko przebiegło bez problemów, Pani zapewniła, że od następnego okresu rozliczeniowego będzie działać jak należy.


Okres rozliczeniowy rozpoczął się 10 kwietnia. Moja kobieta, niczego nieświadoma, dzwoniła do mnie jak zwykle, ale po kilku dniach okazało się, że nie ma pieniędzy na koncie! Dlaczego? Bo usługa, która miała zostać włączona, nie została!


Trochę nerwów, szybkie doładowanie za 5zł, co by wystarczyło na telefon do BOK, rozmowa, a nawet kłótnia, no i Pani w BOK w końcu przyznała rację, przyjęła reklamację, pakiet zostanie włączony od 10 maja (!!!).


No i tutaj rodzi się moje pytanie: co z kosztami, które już poniosła moja kobieta (5zł), a co z ewentualnymi kolejnymi kosztami jak teraźniejszy brak mixa (chyba 39zł) przez miesiąc, i dodatkowe koszty związane z telefonowaniem i smsowaniem do 10 maja? Czy zostana one zwrócone, czy w jaki sposób się to rozgrywa? Bo chyba nie ma wątpliwosci co do winy ze strony operatora?

*

Offline waclaw

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One Max
Odp: Reklamacja i niekompetencja w Orange?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2011, 12:16:41 »
W mix z tego co wiem, zmiany niestety wchodzą od nowego cyklu rozliczeniowego więc jeżeli nie zaproponowano Ci konkretnego rozwiązania tylko po prostu reklamację to najlepiej zaznaczyć czego oczekujesz w ramach tej reklamacji, w innym wypadku otrzymasz po prostu zwrot środków wykorzystanych z tym numerem na konto.
M600i>P535>Diamond>TouchPro>N900>Desire Z>HTC One S>Galaxy Note 2>HTC One Max

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: Reklamacja i niekompetencja w Orange?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 15, 2011, 18:14:30 »
Tak, zmiany wchodzą z nowym okresem rozliczeniowym, ja nie mam nic przeciwko temu, z tym, że tutaj nie weszły, pomimo zapewnienia, że tak właśnie będzie.