Nie mam pojęcia co jest nie tak... Od wczoraj mam O2. Przeniosłem ustawienia, tzn. wprowadziłem ręcznie, z Kaisera. Ustawienia zarówno punktu dostępu jak i poczty wykorzystującej serwer MS Exchange. Wszystkie ustawienia są identyczne jak w Kaiserze, ale... Na O2 poczta nie działa. ActiveSync nie chce się synchronizować z serwerem i nie mam pojęcia dlaczego
W Kaiserze mam WM 6.1, a w Omnii 6.5. Czyżby Windows 6.5 coś blokował? Jedyny komunikat jaki otrzymuję jest następujący:
"Nie można nawiązać połączenia przy bieżących ustawieniach połączenia. Aby zmienić ustawienia połączenia, naciśnij opcję Ustawienia" co jest bez sensu... Internet działa normalnie, a poczta nie chce... Ma ktoś jakiś pomysł?
Połączone: Lipiec 09, 2010, 21:56:08
Widzę, że temat ciężki
Ale poradziłem sobie. W WM 6.5 dodali, zupełnie niepotrzebnie, dodatkową aplikację "konfiguracja AS". Po wpisaniu tam pracowniczego punktu dostępu już mi działa poczta