[i8000] Kurz na wyświetlaczu

  • 484 Odpowiedzi
  • 74584 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline hapamasta

  • *
  • 66
  • Sprzęt: Samsung I8000 Omnia II
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #480 dnia: Czerwiec 09, 2011, 20:16:46 »
widać, że kolega wie o czym pisze więc stawiałbym, że tak jest. Od siebie dodam, że serwis i wymiana wyświetlacza z taśmą nic nie daje, po 2 tygodniach znowu wlazł mi tam pyłek.
Nokie 3310 -> Nokia 3330 -> Sony Ericsson K510 -> Sony Ericsson K750 -> Motorola V3 -> HTC tytn II -> Samsung U900 -> Samsung S8300 -> Samsung i8000 omnia II

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #481 dnia: Czerwiec 09, 2011, 23:28:25 »
Gdzieś ktoś pisał o "reklamacji usługi gwarancyjnej".
Może tym tropem pójść.  :mysli:
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline DeNavarro

  • 48
  • Sprzęt: Samsung Galaxy II, HTC 3600
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #482 dnia: Sierpień 24, 2011, 18:40:25 »
Ja wytrzymałem z kurzem dość długo. Ale w końcu i mnie zaczął irytować a że jeszcze trochę gwarancji mam to oddałem telefon do ReGenersis w Jankach. Muszę przyznać, że jak z serwisowaniem HTC tamże miałem same problemy to z samsungiem zero. Przyjeli bez komentarzy, po 4 dniach był już do odbioru z wymienionym wyświetlaczem. Ciekawe, czy poprawił się sam serwis, czy samsung jest "przyjaźniejszy" klientom niż HTC?
Pozdrawiam

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #483 dnia: Listopad 12, 2011, 17:16:32 »
To ja wam opisze jak było u mnie może coś poradzicie
 Telefon zakupiony w eurortv po roku użytkowania i tam tez reklamowany:
-trafia po raz pierwszy do serwisu regen.. objaw kurz pod wyświetlaczem telefon wraca po m-c i jest wymieniony przedni panel i dotyk ale mija kilka dni i znów pojawia się kurz (akurat miałem remont domu wiec większe zapylenie w otoczeniu)
-trafia po raz drugi do serwisu regen.. objaw kurz pod wyświetlaczem wraca po dwóch tygodniach i jest wymieniony przedni panel i dotyk ale rzeczy dołączone do telefonu tzn pudełko automapa(była zalakowana została otwarta nie wiem po co) zniszczone porozdzierane normalnie masakra i do tego przerwana plombą z pierwszej naprawy(oczywiście w monecie odebrania spisany protokół i zrobione zdjęcie)
-trafia po raz trzeci do serwisu dzień po odebraniu jak w domku zauważam ze nie działa aparat fotograficzny załącza się ale nic nie widać tylko po chwili by zaktualizować oprogramowanie
-trafia po raz czwarty bo podczas trzeciej naprawy wymienili coś by usprawnić aparat ale podczas wymiany zakurzyli wyświetlacz(już sobie odpuściłem odczekałem dwa m-c i znów zawiozłem)
-trafia po raz piąty dziś pojechałem odebrać i jakie było moje zdziwienie jak zwykle wymienili tylko dotyk przedni panel został stary a wnioskowałem o nowy telefon na podstawie zapisku z 26str. punktu 3 czyli o wymianę na nowy z powodu 3 krotnego naprawiania jednej rzeczy.

Oczywiście nie odebrałem telefonu pozostał w euro nie wiem co zrobić w poniedziałek skontaktuje sie z samsung polska co oni o tym sadzą i co zamierzają zrobić z takim fantem.

Szczęście w nieszczęściu ze dziś właśnie przypomniałem sobie ze na początku roku wykupiłem ubezpieczenia od takich rzeczy tzn walki w sadzie z nieuczciwymi sprzedawcami reklamacjami itp. ale bezsensu będzie wytaczać sprawę o telefon warty w tej chwili na rynku 500 zł z drugiej strony ja zapłaciłem za niego 1400 zł ale prawie dwa lata temu.   

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #484 dnia: Sierpień 08, 2012, 01:03:43 »
polecam CCS (niezmiennie od paru lat ) - kompetentni, normalni ludzie. Reklamowałem kurz pod wyświetlaczem  w maju tego roku (na tydzień przed końcem gwarancji więc sam pojechałem do punktu obsługi w Piasecznie żeby nie nie było niespodzianek) i na miejscu (czekałem ok. godziny) wymieniono mi panel wyświetlacza bez żadnych problemów - szybko fajnie i ... sam byłem zaskoczony, ze można (choć dobre doświadczenia z CCS miałem już ponad 2 lata wstecz przy okazji toshiby G900).
Polecam serwis i nie jest to artykuł reklamowy choć przyznaję brzmi dziwnie... dziwne jest to, że dziwi człowieka normalne załatwienie reklamacji.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to