[i8000] Kurz na wyświetlaczu

  • 484 Odpowiedzi
  • 74827 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #270 dnia: Maj 30, 2010, 17:33:48 »
Ludzie, korzystajcie ze słownika :worried:

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #271 dnia: Maj 31, 2010, 12:27:50 »
Moja omnia po tygodniu od oddania do Euro wylądowała w serwicie ccs mimo oddania na niezgodność towaru i chciałem wymianę na nowy. Na stronie CCS napisali że przechodzi proces serwisowy.

*

Offline siemi1

  • ****
  • 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • forum
  • Sprzęt: Samsung Omnia II 8GB Orange,
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #272 dnia: Maj 31, 2010, 13:13:20 »
ja jak narazie nie zauwazam aby kurz sie dostawał wiec widac ze naprawili chyba tak jak trzeba.
__________________________________
Samsung Omnia II 8GB ROM Orange

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #273 dnia: Maj 31, 2010, 13:16:25 »
Proces serwisowy niech sobie przechodzi. Licz rowne 14 dni i 14 dnia idziesz mowisz ze nie wywiazali sie wiec przysluguje Ci wymiana na nowy. I nic do gadania nie maja.

Połączone: Maj 31, 2010, 13:19:25
ja jak narazie nie zauwazam aby kurz sie dostawał wiec widac ze naprawili chyba tak jak trzeba.

A mozesz dmuchnac przez ok 5 sekund w lewy dolny rog ekranu szczelnie przykladajac usta ? Wtedy okaze sie czy masz szczelny i tez dla innych bedzie to dobra wiadomosc.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2010, 13:19:25 wysłana przez pepelodz »

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #274 dnia: Maj 31, 2010, 23:35:26 »
1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia
go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo
wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają
nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się
wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności,
a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego
inny sposób zaspokojenia.
2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca
ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w
szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz
ponownego zamontowania i uruchomienia.
3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie
ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za
uzasadnione.

Połączone: [time]Maj 31, 2010, 23:36:48[/time]
Zapomniałem dopisać...
to nie moja opinia - to kodeks http://www.skp.pl/images/stories/file/przepisy/Sprzedaz-konsumencka/UOSWSK.pdf
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2010, 23:43:57 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline siemi1

  • ****
  • 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • forum
  • Sprzęt: Samsung Omnia II 8GB Orange,
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #275 dnia: Czerwiec 01, 2010, 00:43:56 »

A mozesz dmuchnac przez ok 5 sekund w lewy dolny rog ekranu szczelnie przykladajac usta ? Wtedy okaze sie czy masz szczelny i tez dla innych bedzie to dobra wiadomosc.

Jest ok :) więc moge polecic serwis hb Office pod tym wzgledem tylko folie zdejmijcie z ekranu przed oddanie mi sie juz nie chce do nich pisa w sprawie tych 25 zl za folie niemam czasu szkoda moich nerwow.
__________________________________
Samsung Omnia II 8GB ROM Orange

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #276 dnia: Czerwiec 01, 2010, 01:13:38 »
Brando kosztuje 35 zł a przecież taką miałeś   :wink:
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #277 dnia: Czerwiec 01, 2010, 15:17:09 »
tomasz007 co masz na myśli cytująć kodeks?

Ku mojemu zdziwieniu dziś w CCS zmienił się status na coś takiego: "oczekuje na decyzję Klienta - prosimy o kontakt z serwisem" - wie ktoś o co biega dokładnie? :-|
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2010, 20:25:46 wysłana przez marcinb24 »

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #278 dnia: Czerwiec 02, 2010, 12:07:24 »
cytat tylko po to, żeby przypomnieć, ze najpierw mogą próbować naprawiać.

"oczekuje na decyzję klienta" miałem kiedy wymieniano mi fona na nowy.
Napisz do nich maila z pytaniem o co chodzi
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #279 dnia: Czerwiec 02, 2010, 20:29:51 »
Całkowicie nie kumam tej sytuacji... napisałem maila jak sugerował tomasz007, zero odezwu więc napisałem drugiego i też zero odzewu ale po drugim mailu niebawem zmienił się status na "w trakcie serwisowania" a po paru godzinach "czeka na cześci"... i nadal wogóle nie odpowiedzieli na moje 2 maile do CCS... Od Euro listu też jeszcze nie dostałem. :S

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #280 dnia: Czerwiec 02, 2010, 21:08:33 »
dziwne faktycznie, mi na maile odpowiadali praktycznie natychmiast.
Może już zaczęli świętowanie ?  :)
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #281 dnia: Czerwiec 04, 2010, 09:34:36 »
  • Moja historia z SAMSUNG OMNIA 2
    1. 11.03.2010 - zakup   :D
    2. 29.03.2010 - niestety serwis CSS Janki - LDN KURZ (syndrom lewego dolnegonarożnika)
    3. 02.04.2010 - powrót FONA z CSS - pełen profesjonalizm, pełnia szczęścia fonjak nowy  -  :ok:
    4. 10.05.2010 - telefon do CSS - ponowny problem z LDN KURZ - "...wysyłaćdo serwisu..."
    5. 14.04.2010 - ponowna wysyłka do CSS w oryginalnym opakowaniu,
    6. 17.04.2010 - odbiór przesyłki przez Regenersis
    7. 19.05.2010 - dzwoni do mnie biuro reklamacji i podaje, że owszem pozakurzem, telefon ma zbity TOUCH PANEL i nie kwalifikuje się do obsługigwarancyjnej. Bardzo długa dyskusja - [font=&quot]TONIE MOŻLIWE[/font][/b] - w końcu serwis podaje, że unich się to nie stało a przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym, "...atak w ogóle to TOUCH PANEL zbity jest w takim miejscu że mógł Pan tego niezauważyć..." - i tu mi opadły już wszystkie resztki rąk i innych członkówbo nawet nie mogę złożyć reklamacji do DHL-a (przesyłka ubezpieczona !!!), boREGENERSIS stanowczo twierdzi, że przesyłka dotarła nie uszkodzona.
    8. 20.05.2010 - piszę pismo do SAMSUNGA z prośbą pomocy bo serwis maograniczony zakres kompetencji i nie może mi w takiej sytuacji naprawić fonabez decyzji SAMSUNG.
    9. 23.05.2010 - w między czasie kontaktuje się z rzecznikiem praw konsumenta -czuje, że sam nie dam rady - możliwości reklamacji przesyłki nie ma, naszczęście mam dwóch świadków którzy widzieli stan telefonu tuż przedspakowaniem - i tu "ZAŁAMKA" - pani rzecznik zna problem O2 i to, żeproducenci przy drugiej i kolejnych naprawach szukają możliwości odbicia"piłeczki" ale niestety ja kupiłem telefonik na działalnośćgospodarczą i pozostaje mi samodzielna walka lub poprzez sąd cywilny – na szczęściepodpowiedziała parę rozwiązań.
    10. 25.05.2010 - przychodzi poleconym pisemna odpowiedź z SAMSUNGA - mówiądosadnie, SAMSUNG "spuszcza mnie na drzewo"  w stylu ''...po konsultacji z kontroląjakości... nie kwalifikuje się..." załączając zdjęcie telefonu zumiejscowieniem tego zbicia TOUCH-a.
    11. 01.06.2010 - wysyłam drugie pismo z oświadczeniem, że nie zgadzam się z ichopinią i nie mam pojęcia na jakim etapie (DHL ? REGENESIS ?)  doszło do zbicia TOUCH-a, dołączającoświadczenia świadków.

    Nadal czekam na odpowiedź i decyzję o naprawie gwarancyjnej.

    Jeżeli kupiliście swoje urządzenia na działalność gospodarczą - róbciedokumentację choćby zdjęcia, świadkowie itp. bo w sytuacji takiej jak mojapozostaje wam udowadnianie, że nie jesteście "wielbłądami".
    Po za tym nie mam pewności, że przysłane zdjęcie O2 ze zbitym TOUCH PANELEMjest zdjęciem mojego telefonu - bo naprawa na mój koszt ( GDYBYM SIĘ ZGODZIŁ )i tak wiązała by się z kolejną wymianą TOUCH-a i nigdy już tego nie sprawdzę.
    Uzupełniająco podam WAM jak to się finalnie zakończy znadzieją, że jakkolwiek zostanie teraz naprawiony, nie będzie do serwisu musiałtrafić ponownie.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #282 dnia: Czerwiec 05, 2010, 19:58:46 »
Niestety regenersis już kilkakrotnie popisał się "profesjonalnym działaniem" - ślady są w tym wątku.
O ile dobrze czytałem to CCS nie nie robił takich numerów.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #283 dnia: Czerwiec 06, 2010, 15:20:43 »
No i jutro mija 14 dni kalendarzowych od oddania telefonu na niezgodność towaru z umową i brak listu poleconego od RTVEuroAGD.
u nich na stronie po 3 dniach od oddania zmienił się status na "w serwisie", czyli przez 11 dni od zmiany tego statusu nie wysłali listu.
W CCS po tygodniu od oddania wszedł na stan telefon i tam miał statusy 1"przyjęty" 2"czeka na kontakt z klientem" 3 teraz jest "czeka na części"...

Mój list wyglądał tak:
"Niniejszym, na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego,
zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu 07.04.2010 towar jest niezgodny z umową.

Nie zgodność polega na ciągłym odklejaniu się ekranu od obudowy telefonu w górnym
prawym i dolnym lewym rogu, co skutkuje dostawaniem się kurzu w lewym dolnym rogu - ekran
jest osadzony we wnęce a tam gdzie się odkleja wyrównuje się z rantem obudowy. Po dociśnięciu
ekran przykleja się ale po minucie jest już od nowa odklejony.
Dodatkowo stwierdziłem że ekran ma defekt w postaci widocznych prążków poziomych mających
tendencje do szybkiego drgania w górę i w dół na jednolitym jasnym tle który nie występuje
na innych egzemplarzach telefonu Samsung Omnia 2.

Niezgodność została stwierdzona w dniu 17.04.2010 - odklejanie się ekranu a kurz pojawił się
24.04.2010. Paski na ekranie występowały od nowości.

Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 wskazanej powyżej ustawy
doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy."

Co wy na taki list?
Jutro mija równe 14 dni kalendarzowych, to właśnie czy lepiej iść 15 dnia czy odrazu 14?
Pepelodz a Ty ile czasu miałeś Omnię2 zanim oddałeś im, tą pierwszą?

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #284 dnia: Czerwiec 06, 2010, 23:29:13 »
Ja swoja pierwsza mialem ponad miesiac i oddalem na niezgodnosc towaru z umowa. Poszedlem 14 dnia i dostalem wymiane ale ze nie mieli na sklepie to chyba za 2 dni kazali mi przyjsc i wymienili. Wiec mozesz jutro ruszac :D


marcinb24 zobacz jak bedziesz odbierac nowy tel czy odrazu sie odkleja ekran(czy oddstaje) oraz zobacz jaki ma soft wgrany oryginalny. Jezeli IK3 lub cos mnie wiecej podobny to stawiam ze to ta sama seria co mielismy czy z nieszczelnym ekranem. Bede wdzieczny za te informacje
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2010, 12:28:25 wysłana przez pepelodz »

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #285 dnia: Czerwiec 07, 2010, 15:30:49 »
No to ładnie.... dotarł list z odmową i standardowo nagilei prawo że na mocy ustawy art.8 telefon mogą doprowadzić do stanu zgodnego przez naprawę. Nawet nie uzasadnili tylko odrazu że naprawią, czyli narzucili mi wybór sposobu przez naprawę. Poczekam, jak tylko coś nie spodoba mi się w telefonie przy odbiorze to nie odbieram i piszę pismo że żadam wymiany na nowy no tego nie doprowadzili do stanu zgodnego, albo niech oddają kasę, bo już mnie zagotowali tym że nagieli prawo bezprawnie w swoją stronę...

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #286 dnia: Czerwiec 07, 2010, 16:17:36 »
Nagiac nie nagieli gdyz zdazyli w ciagu 14 dni odpowiedziec , to nie jest 14 dni na naprawe badz oddanie kasy, maja 14 dni na ustosunkowanie sie do Twojego pisma. Ja mialem szczescie gdyz moj tel odeslali dopiero chyba po 7 dniach ze sklepu. Zaczekaj teraz jak wroci. Jesli wedlug Ciebie bedzie nie spelnial zgodnosci ( dmuchaj i zobacz czy paruje) to nie odbieraj tylko wolaj nowy. Tak ja uwazam. Napisz sobie odrazu pismo awaryjnie cos w stylu ze nie odebrales bo nie jest zgodny z umowa przy odbiorze. i oddaj im i podpis. I ze juz chcesz nowy.

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #287 dnia: Czerwiec 07, 2010, 19:53:39 »
Do osoby odpisującej list polecony wysłałem takie nie formalne zapytanie - list (taki nieoficjalny z proźbą o wyjaśnienie tej sytuacji a oto treść - mam nadzieje że nie za dłygi :P na forum):

"Niestety odpowiedz udzielona w liście z dnia 02.06.2010 dotycząca rozpatrzenia reklamacji – na mocy ustawy o niezgodności towaru, jest mało precyzyjna i trochę źle zinterpretowana  względem przepisów kodeksu cywilnego na moją niekorzyść.

Zacytuję tu list :

„W odpowiedzi na Pana pismo dotyczące zgłoszenia reklamacyjnego xxxxxxx uprzejmie informujemy, iż nie możemy przychylić się do żądania wymiany.

Wyjaśniamy, iż zgodnie z „Ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego” obowiązkiem sprzedawcy jest doprowadzenie sprzętu do zgodności przez naprawę”. Pozostała treść listu jest nieistotna w/w tym kontekście.

I tu pozwolę sobie zacytować ową ustawę: Art8.1 „Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów”. I tu tłumaczenie że moje roszczenia zostają odrzucone bo w ustawie jest tak napisane jest raczej bezpodstawne.

Na mocy ustawy to na mnie spoczywa sposób wyboru rodzaju czy naprawy czy wymiany nie jak Pani napisała w liście że zgodnie z ustawą obowiązkiem sprzedawcy jest doprowadzenie go do  stanu zgodnego przez naprawę. Nie wiem skąd Pani posiada inny kodeks cywilny z innymi wpisami niż aktualnie obowiązujący.

Jeżeli się mylę proszę o podanie artykułu w którym jest napisane że „na mocy ustawy o niezgodności towaru z umową obowiązkiem sprzedawcy jest doprowadzenie sprzętu do zgodności przez naprawę” w dosłownym słowa znaczeniu.

     A wybrałem wymianę nie bez powodu, a mianowicie dwa serwisy CCS i Regenersis nie naprawiają usterki związanej z odklejaniem się warstwy dotykowej czego skutkiem jest dostawanie się kurzu co utrudnia używanie urządzenia na dworze i jasnych pomieszczeniach. Znane mi są przypadki klientów, którzy wysyłają telefony co kilka tygodni w celu usunięcia kurzu co dla mnie jest niedopuszczalne.

Zdarzyły się przypadki , że po kilku naprawach serwis odmawiał naprawienia twierdząc że ostatnio dokonał już poprawnie naprawy a mimo to nadal usterka występuje.

Dodam że analizując częstotliwość występowania tej awarii na całym świecie śmiem twierdzić że to nie jest pojedynczy przypadek a raczej wada produkcyjna pewnej partii telefonów bo spora część użytkowników nie ma tego problemu a jak ktoś ma to nawet po serwisie nadal występuje.

     W tej sytuacji jestem skłony zgodzić się na naprawę tylko o ile zostanie wykonana z należytą starannością czego skutkiem będzie nieodklejanie się rogów panelu dotykowego czego skutkiem będzie szczelność obudowy i brak dostawania się kurzu, i zostaną usunięte defekty matrycy AMOLED w postaci poziomych drgających pasków (jaśniejszych i ciemniejszych na przemian na całej powierzchni ekranu przy jasnych obrazach) które ująłem w protokole reklamacyjnym.

Dodam że telefon był używany z zachowaniem szczególnej uwagi, nie nosił praktycznie żadnych śladów użytkowania czego potwierdzeniem jest wpis w protokole reklamacyjnym o „stanie idealnym” telefonu i automatycznie w takim samym stanie chcę otrzymać urządzenie przy odbiorze po naprawie.

W tym przypadku, dziwnie zinterpretowanej ustawy przez Państwa, czego skutkiem miało chyba być nakierowania mojego wyboru na naprawę mimo żądania wymiany, jeżeli telefon nie zostanie dostarczony w stanie zgodnym z umową (z uwzględnieniem wszystkich moich uwag) będę zmuszony nie przyjąć urządzenia a w konsekwencji przedłożyć stosowne oficjalne pismo przesłane listem poleconym do siedziby EURO-Net w Warszawie na ul. Muszkieterów15 w którym wymienię treść tego listu i inny sposób rozwiązania tej sprawy w konsultacji z Rzecznikiem Praw Konsumenckich w celu rozwiązania prawnie tej sprawy.

Proszę o w miarę szybką odpowiedz w tej sprawie i wierzę że sprawa rozwiąże się polubownie dla obu stron."

Pepelodz - Ja w swojej omni2 miałem JA5 od nowości/
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2010, 22:53:27 wysłana przez marcinb24 »

*

Offline zygzag

  • ****
  • 808
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Polaris>OMNIA II i8000>Wave II S8530>SGS II
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #288 dnia: Czerwiec 08, 2010, 09:52:06 »
Niezłych interpretatorów tam mają  :ok: co to prawo naginaja pod własne potrzeby. W UOSWSK na szczęście to klient decyduje o sposobie usunięcia usterki ale co z tego skoro czas leci a telefonu...ni ma  :( Pewnie znowu okazało się, że jakiś cwaniak za parę groszy wyrwał od producenta wadliwą serie i posłał ją na "podatne na łykanie" rynki.
  • Moja historia z SAMSUNG OMNIA 2
    1. 11.03.2010 - zakup   :D
    2. 29.03.2010 - niestety serwis CSS Janki - LDN KURZ (syndrom lewego dolnegonarożnika)
    3. 02.04.2010 - powrót FONA z CSS - pełen profesjonalizm, pełnia szczęścia fonjak nowy  -  :ok:
    4. 10.05.2010 - telefon do CSS - ponowny problem z LDN KURZ - "...wysyłaćdo serwisu..."
    5. 14.04.2010 - ponowna wysyłka do CSS w oryginalnym opakowaniu,
    6. 17.04.2010 - odbiór przesyłki przez Regenersis
    7. 19.05.2010 - dzwoni do mnie biuro...
Na szczęście u mnie historia wyglądała tak:
1. 19.10.2009 - zakup w SG   :proud:
2. 26.10.2009 - otrzymanie przesyłki i unpacking  :grin:
3.  :grin:  :grin:  :grin: .......

i oby tak dalej. Wszystkim "zakurzonym" życzę jednakowoż ostatecznego rozwiąznia ich problemów.[/list]

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #289 dnia: Czerwiec 08, 2010, 12:45:06 »
realnie tak to wygląda, że w pierwszej kolejności podejmują próbę usunięcia usterki i sprawa natychmiastowej wymiany jest nie do wygrania (przy uporze adwersarza).
Oby pomogły naprawy lub dobra wola sprzedawców. Dołączam się do życzeń @zygzag  :ok:
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #290 dnia: Czerwiec 10, 2010, 00:06:28 »
Teraz żałuje że oddałem przez Euro a mogłem oddać bezpośrednio do serwisu i bym miał już go po naprawie... a swoją drogą tydzień czeka moja omnia na części (w międzyczasie miałem status że serwisowana ale od nowa czeka na cześci)...

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #291 dnia: Czerwiec 10, 2010, 11:27:45 »
moj tez czekal na czesci zamienne ale juz wraca dzis z naprawy, bo padla pamiec zewnetrzna

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #292 dnia: Czerwiec 10, 2010, 22:13:17 »
Teraz żałuje że oddałem przez Euro a mogłem oddać bezpośrednio do serwisu i bym miał już go po naprawie... a swoją drogą tydzień czeka moja omnia na części (w międzyczasie miałem status że serwisowana ale od nowa czeka na cześci)...

Z praktyki (nie tylko moje przejścia) wynika, że oddawanie na "niezgodność" działa dobrze jeśli robisz to krótko po zakupie i raczej w bardziej "kameralnym" sklepie.
W pozostałych przypadkach lepiej uderzać do serwisu - jeśli jest kłopot z częściami wzywasz ich pisemnie do naprawy w określonym terminie (np. 2 tyg.) i po jego upływie oddajesz na "niezgodność" (można jeszcze drzeć koty o zwrot kosztów z tytułu wysyłek i pozostawania bez narzędzia pracy ale musisz mieć czas i chęci bo to mocno upierd...we a pieniądze żadne  - właściwie takie zawołanie "nie dokazuj miły nie dokazuj"  :D
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #293 dnia: Czerwiec 11, 2010, 13:47:50 »
Hehe... ale przynajmniej pocieszenie ze strony serwisu że już naprawili -
status: WYMIANA MODUŁU WYŚWIETLACZA, PANELU DOTYKOWEGO, FOLII KLAWIATURY, AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA.

Zobaczymy czy będzie szczelnie.
------------------------------------------------------------------------------
 :O~ :O~ :O~ LUDZIE ALE MNIE MAIL OD RTV Euro AGD zaskoczył, a dokładnie odpisali na tego którego opublikowałem parę postów wcześniej.
Po ponownym rozpatrzeniu sprawy postanowili nagle "roszczenia Pana dotyczące wymiany produktu zostały uznane" i jak tylko wróci z serwisu " z diagnozy serwisowej" do nich to będzie nowy do odbioru tam gdzie oddawałem. Szok, albo się przestraszyli albo za uwarzyli że nie łyknę sprawy że prawnie są wobec mnie "nie halo". To może w przyszłym tygodniu odbieram nówkę ze sklepu...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2010, 15:17:22 wysłana przez marcinb24 »

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #294 dnia: Czerwiec 15, 2010, 00:41:53 »
I gratuluję  :ok:
Od jakiegoś czasu z uporem maniaka powtarzam, że można wyegzekwować swoje prawa i nawet troszkę(!) wygrać (a wiem to z autopsji  :D) działając ze spokojem i "mailami" (podstawa to słowo pisane - odpada hasło "nie wiem z kim Pan rozmawiał i co kolega mówił" a dodatkowo jest "historia choroby" spisana z datami i interlokutorami), podpierając się kilkoma paragrafami (a tu pole do popisu jest duże) skutecznie można zniechęcić gwaranta do toczenia sporów.
Mówiąc po ludzku nie robić burzy - działać chłodno, spokojnie - klient ma zawsze rację  :grin: :grin:

Połączone: Czerwiec 15, 2010, 00:44:47
napisał klient zadowolony z pracy serwisu  :wink:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2010, 00:44:47 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #295 dnia: Czerwiec 17, 2010, 20:56:56 »
To RTV EURO AGD :] zaczyna mnie wpieniać, zadeklarowali wymianę na nowy już tydzień temu (jak wróci z serwisu)...czekam i czekam a status na stronie nadal "W serwisie" pomijając fakt że telefon już 4 dni temu został odesłany do centrali sklepu...jaki rewelacyjny oni mają zapłon...Za pare dni zacznie się 5 (PIĄTY) tydzień jak oddałem omnie2... :-| Dostaje białej gorączki jak myśle o omni, jest już tak zdesperowany że chętnie bym sprzedał ją jak tylko odbiorę i kupie sobie HD2......... :-|

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #296 dnia: Czerwiec 17, 2010, 23:20:56 »
Witam wszystkich "Omniaków drugich" z syndromem "kurz w LDN".
Niestety po kontakcie bezpośrednim z SAMSUNG ELECTRONIC Polska Sp. z o.o. (SEP) jestem zażenowany.
Szanowny Pan Arkadiusz Kolasiński z SEP najpierw rozbudził we mnie nadzieje, że duża firma przychyli się w trudnej do wyjaśnienia sprawie, szaremu konsumentowi - a tu co? DUPSKO - nie dosyć, że po oględzinach w Samsung Polska stwierdzili to samo co Regenersis to jeszcze napisał cyt.:
" Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana reklamację dotyczącą telefonu GT-I8000 o nr IMEI: xxxxxxxxxxxxxxx, pragnę poinformować, iż zgodnie z pismem AKxxx 02/10 powyższe urządzenie zostało poddane dodatkowym oględzinom przeprowadzonym przez wewnętrzną Sekcję Techniczną firmy Samsung Electronic Polska. Nadmieniam również, iż wszystkie Pana sugestie oraz wątpliwości w tej sprawie zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy.
W przedmiotowym telefonie zostało stwierdzone uszkodzenie nie  wynikające z wad własnych produktu. Pęknięcie touchpada w prawym górnym rogu jest uszkodzeniem mechanicznym. Do uszkodzenia doszło najprawdopodobniej na skutek przyłożenia zbyt dużej siły.
Zgodnie z zapisem w Kacie Gwarancyjnej usterki tego rodzaju nie podlegają bezpłatnej naprawie na warunkach gwarancji. 
Starając się odnieść do Pana pisma chciałbym sprostować, iż kurz zbierający się pod szybką, jest konsekwencją uszkodzenia mechanicznego.  W efekcie powyższych oględzin należy wykluczyć Pana domniemanie o tym, iż telefon został podmieniony, informuję iż nie stwierdzono jakiejkolwiek próby przebicia numerów telefonu lub ingerencji pracowników serwisu w tej kwestii.
Biorąc pod uwagę przedstawioną powyżej argumentację nie widzimy możliwości zmiany stanowiska z dnia 25.05.2010r. W związku z powyższym zmuszony jestem z przykrością poinformować, iż firma SAMSUNG ELECTRONICS Polska nie może przychylić się do Pana reklamacji."

Podsumowując:
1. po za HDD w lapku jest to moje pierwsze świadomie zakupione urządzenie SAMSUNG  :( - i OSTATNIE.
2. Regenersis wytrącił mi z rąk możliwość obrony, w postaci stwierdzenia "...U NAS TO SIĘ NIE STAŁO..." oraz "...PRZESYŁKA DOTARŁA DO NAS W STANIE NIENARUSZONYM..." mimo, że przesyłka była ubezpieczona na wartość telefonu,
3. na ostateczną prośbę naprawy w piśmie z 01.06.2010 - odsyłają mi 17.06.2010 telefon z kurzem pod dotykiem i rozjeb...m TOUCH-em, karton fabryczny jest "wymielony" a telefon w środku zabezpieczony, że nie mogłem go wydobyć. Dodatkowo piszą bzdury cyt. : "...Zwracamy telefon bez naprawy zgodnie z życzeniem klienta - brak zgody na naprawę odpłatną..." oraz "...kurz zbierający się pod szybką jest konsekwencją uszkodzenia mechanicznego..." - BZDURA kurz na dole, pęknięcie u góry !!!!.

Kochani, piszę to wszystko po to, aby szczególnie Ci którzy dziś nie mają żadnych problemów z urządzeniami SAMSUNG zapoznali się z podejściem systemowym tej firmy do klienta szczególnie biznesowego. Nadal uważam O2 za rewelacyjny "kombajn multimedialno-pocket'owy" ale obsługa klienta ŻENADA.
Telefon sprzedaje, sprawa ląduje w sądzie i prasie i Bóg jeden jeszcze wie gdzie mi się to „gówno” uda opisać.
Szczerze pozdrawiam użytkowników O2.


*

Offline koart

  • *****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #297 dnia: Czerwiec 18, 2010, 08:37:30 »
wiesz nie mam pojecia kto i kiedy uszkodzil Ci panel dotykowy, ale czemu Ty sie dziwisz?
myslisz ze jakikolwiek inny serwis innego modelu wymienil by Ci pekniety panel w ramach gwarancji?
zeby sie ustrzec przed takimi przypadkami nalezy albo osobiscie oddawac do serwisu albo przed oddaniem kurierowi opisac wraz z kurierem stan sprzetu przed wysylka (nie wiem czy istnieje taka mozliwosc)
a czy klient jest biznesowy czy nie nie powinno to miec zadnego znaczenia, w koncu klient to klient
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #298 dnia: Czerwiec 18, 2010, 11:41:57 »
wiesz nie mam pojecia kto i kiedy uszkodzil Ci panel dotykowy, ale czemu Ty sie dziwisz?
Kolego Koart,
dziwię się dlatego, że nie rozumiem dlaczego serwis Regenersis uniemożliwił mi złożenie reklamacji do DHL-a stwierdzeniem że przesyłka dotarła nieuszkodzona i oni nie spiszą protokołu a stan faktyczny na 18.06.2010 jest taki, że karton i wytłoczka fabryczne są zmiażdżone !!! nie wspominając o dotyku telefonu.
myslisz ze jakikolwiek inny serwis innego modelu wymienil by Ci pekniety panel w ramach gwarancji?
nie jesli bym taki wysłał a ja wysłałem telefon bez zbitego panela.
zeby sie ustrzec przed takimi przypadkami nalezy albo osobiscie oddawac do serwisu
tu się z Tobą zgadzam
albo przed oddaniem kurierowi opisac wraz z kurierem stan sprzetu przed wysylka (nie wiem czy istnieje taka mozliwosc)
Stan telefonu przed wysyłką był szczegółowo opisany we wniosku REGENERSIS.
a czy klient jest biznesowy czy nie nie powinno to miec zadnego znaczenia, w koncu klient to klient
tez mi się tak wydawało ale jak jesteś osobą fizyczną idziesz do rzecznika praw konsumenta i oni pomagają ci błyskawicznie, w przypadku działalności pozostaje ci prawnik (pomijam że cie kasuje) lub we własnym zakresie zbieranie materiałów i do sądu a producenci to wykorzystują.

Pozdrawiam i nie życzę takiej sytuacji jak moja "gdzie odstawiasz auto na wymianę oleju a odprowadzają Ci ze zbitą przednią szybą i stwierdzeniem  ...U NAS TO SIĘ NIE STAŁO i SAMOCHÓD JUŻ TAKI DO NAS ZOSTAŁ DOSTARCZONY..." - oczywiście przykład.

*

Offline koart

  • *****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #299 dnia: Czerwiec 18, 2010, 12:52:16 »
w pelni sie zgadzam, a chodzilo mi tylko o jedno ze nie jest to wina firmy (w tym wypadku samsung), lecz serwisu lub firmy kurierskiej, bo trudno teraz okreslic, kto stlukl panel..  a wracaja do Twojego przykladu... trudno byloby winic fiata, ze Ci jakis serwis przy wymianie oleju stlukl szybe...

jedyne o co mozna miec pretensje do samsunga to o to ze wypuscil taka wadliwa serie, ale co sie dziwic skoro nawet volvo wypuscil w pewnym momencie wadliwa partie samochodow.. z dwojga wolalbym miec wadliwa komorke niz samochod..
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2